Volkswagen Latvijā sāk atjaunotā Passat iepriekšpārdošanu 21

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 26.jūnijs 2019 12:05

Šodien, 2019. gada 26. jūnijā Volkswagen sāk atjaunotā Passat iepriekšpārdošanu. Lai arī jaunā versija ir vien modernizēta, modelis papildināts ar vairākiem taustāmiem uzlabojumiem, lai padarītu pasaulē veiksmīgāko vidējā izmēra automobili vēl pievilcīgāku.

Jaunais Passat izceļas ar daļēji automatizētu braukšanu (2. līmenis), nepārtrauktu tiešsaistes savienojumu, ka arī paplašinātu dzinēju klāstu un palielinātu distanci “plug-in” GTE hibrīda versijai. Turklāt tagad tas jau standartā ir pieejams ar piecu gadu garantiju. Pirmās piegādes klientiem Latvijā plānotas 2019. gada septembra beigās. Atjaunotā Passat sākuma cena ir 25 606 eiro.

"Ar gandrīz 9 000 Baltijā pārdotu iepriekšējās paaudzes Passat B8 vienību, mēs esam droši, ka atjaunotais modelis būs veiksmīgs. Uzlabotais Passat ir ne tikai aprīkots ar nākamās paaudzes inovatīvām tehnoloģijām, bet tam ir arī ļoti konkurētspējīga cena. Patiesībā populārākais 1.5TSI dzinējs ar 150 zirgspēku jaudu, automātisko DSG pārnesumkārbu un augstākā līmeņa apdares līniju būs lētāks nekā līdzvērtīgs pašreizējās paaudzes automobilis," norāda Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošius.

Modeļa uzlabojumi būtiski izmaina pasaulē veiksmīgāko vidējā izmēra automobili, kas jau pārdots vairāk nekā 30 miljonos vienību. Atjaunotais Passat kļūs par pirmo Volkswagen IQ.DRIVE modeli, jo tāda jaunā palīgsistēma kā Travel Assist veicina ne tikai nākamā līmeņa drošību uz ceļa, bet arī nodrošina daļēji automatizētu braukšanu kruīza režīmā līdz 210 km/h.

Turklāt Passat tiks aprīkots ar jauno augstas efektivitātes turbo dīzeļdzinēju 2.0 TDI Evo ar 110 kW / 150 ZS. Četru cilindru dzinējs rada ievērojami mazāk CO2 izmešus nekā līdzvērtīgs dzinējs iepriekšējos modeļos. 2.0 TDI Evo dzinējam atjauninātajā Passat ir dubulta katalītiskā neitralizatora SCR sistēma un divkārša AdBlue dozēšana. Dzinēju klāstā ietilpst arī trīs benzīna dzinēji (TSI) ar 110 kW / 150 ZS, 140 kW / 190 ZS un 200 kW / 272 ZS, kā arī trīs dīzeļdzinēji (TDI), kas attiecīgi nodrošina 88 kW / 120 ZS, 140 kW / 190 ZS un 176 kW / 240 ZS. Visi dzinēji atbilst Euro 6d-TEMP emisiju standarta prasībām, kas no 2021. gada jāpiemēro jauniem transportlīdzekļiem. Turklāt katrs jaunais Passat ir aprīkots ar daļiņu filtru (DPF).

Tāpat nebijusi inovācija atjaunotājā Passat būs stūre, kuras sensori atpazīst autovadītāja pieskārienus. Tas ļauj automašīnu papildināt ar tik modernu vadītāja palīgsistēmu kā Travel Assist, nodrošinot daļēji automatizētu braukšanu. Papildus tam pirmo reizi stūre ir aprīkota ar ārkārtas stūrēšanas palīgsistēmu (Emergency Steering Assist), kas uzlabo drošību, bremzējot neparedzētos manevros.

Volkswagen radījis unikālu priekšrocību atjaunotajā Passat – tagad viedtālrunis kļūs par papildu atslēgu automašīnas atslēgšanai un iedarbināšanai. Tāpat būs iespējams drošā veidā nosūtīt šo mobilo atslēgu (Mobile key) draugiem vai ģimenei, lai arī viņi spētu izmantot viedtālruni kā automašīnas atslēgu.

Sekojot jaunākā Touareg modeļa piemēram, papildaprīkojumā Passat tiks piedāvāts arī ar IQ. LIGHT Matrix Led priekšējiem lukturiem, kas uzlabo gan drošību, gan komfortu. IQ. LIGHT Matrix Led izmanto priekšējo kameru signālus, navigācijas sistēmas datus, GPS signālus, stūrēšanas leņķi un ātrumu, lai kontrolētu atsevišķas LED diodes, atbalstot autovadītāju jebkurā situācijā.

Šai Passat versijai būs arī pavisam jauna informācijas un izlaides sistēma Modular Infotainment Matrix (MIB3), kas nodrošina automašīnas pastāvīgo pieslēgšanu internetam, izmantojot Passat komplektācijā iekļauto SIM karti. MIB3 arī piedāvās straumēšanas pakalpojumus, interneta radio, interneta aplikāciju tehnoloģiju, hotspot funkciju un balss vadību.

Atjauninātais Passat tirgū tiek piedāvāts ar jaunu aprīkojuma struktūru. Klientiem Latvijā būs iespēja izvēlēties starp divām aprīkojuma līnijām – Business (vidus līmenis) un Executive (augstākais līmenis). Abi šie varianti būs arī pieejami ar R-Line personalizēšanas iespējām. Turklāt atjauninātajam modelim būs divas neatkarīgas modeļa versijas – Passat GTE ar “plug-in” hibrīda tehnoloģijas nodrošinātu pagarinātu nobraukšanas distanci tikai ar elektromotoru līdz 55 kilometriem (WLTP) un visu riteņu piedziņas Passat Alltrack.

Vēl lielisks iemesls, kādēļ klientiem pasūtīt atjaunināto Passat, ir jaunā piecu gadu garantija jau standartā, nevis trīs gadu garantija, kā tas bija līdz šim.


 

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
LMT 26.jūnijs 2019 13:12
7 10 Atbildēt

Nu i neglītenis!

WALA 26.jūnijs 2019 14:57
8 4 Atbildēt

NO passata neviens arī negaida ka būs pārākais skaistulis - tā ir diezgan ērta un praktiska ģimenes mašīna.

gunbox 26.jūnijs 2019 17:10
2 12 Atbildēt

Tikai žēl ka VW "atjaunots" ir sinonīms vārdam "nomazgāts".

he 26.jūnijs 2019 18:07
4 0 Atbildēt

tik traki jau arī nav. Lukturi un bamperi ir pamainījušies, kas ir galvenais faceliftiem

gunbox 28.jūnijs 2019 10:24
0 0 Atbildēt

Ooo, jau 11 VW fanāti, kuri neatšķir overpraisu citādāk izlocītā plastmasas detaļā. Vai arī viens idiņš saklikojis?

Vispār ir gan traki, ja nekļūdos šī ir trešā reize, kad kaut ko minimāli nomaina un nosauc par kārtējo faceliftu. Ja agrāk faceliftam idejas tika zagtas no gīkiem, kuri vizuāli uzlaboja izskatu, tad tagad vienkārši uztaisa citu liešanas formu, kurai nav nekāda sakara ar uzlabojumu. Tikai ar citu dizainu. Starp citu, kurš dažos gadījumos pat izskatās neglītāk. VW fiška - uztaisīt kaut ko smuku un pēc tam uz 90% iznīcināt jauno, atstājot veco.

650 26.jūnijs 2019 23:35
0 1 Atbildēt

Kā ta negaida, picas piegādātāji ļoti gaida.Jo varēs atkal vējstiklu izsist.

viencexperc 27.jūnijs 2019 9:53
1 6 Atbildēt

neērta un nepraktiska kurpju kaste, ko vācijā skrūvē musulmaņi, poļi un lietuvieši.

Bet latviešu strādniekiem vairāk neko nevajag.

kasinsh79 27.jūnijs 2019 8:25
10 1 Atbildēt

Teikšu vien to, ka B8 Passat - ļoti patīkams modelis VW. Kas vismaz no 0 - 55tkm - izcili uzticams bez neviena piespiedu servisa apmeklējuma. Salīdzinot pirms tam vairākus konkurentus (Mondeo, Insignia, P508) - ir tomēr pārāks par citiem.

toijotists 27.jūnijs 2019 8:55
2 2 Atbildēt

Vecīt, kas ir 55k? Man toijotai jau 150k, un mainu tik eļļu pēc reglamenta. Vispār nekas nav izbeidzies.

kasinsh79 27.jūnijs 2019 10:38
6 0 Atbildēt

Sen zināms fakts, japāņi ļoti uzticama tehnika

rudens68 27.jūnijs 2019 9:37
2 2 Atbildēt

avensis 227 k , kluči ,diski

kasinsh79 27.jūnijs 2019 10:37
0 0 Atbildēt

Skatīsimies, kā kalpos Passat

Sarūgtināts klients 27.jūnijs 2019 8:53
2 2 Atbildēt

Diemžēl, mans Passat pat 100k nenobrauca un motors izbeidzās, neskatoties uz to, ka visas apkopes strikti pēc grāmatas. Vairs nekad nepirkšu VW.

HE 27.jūnijs 2019 9:37
3 0 Atbildēt

Kāds dzinējs 1.4tsfi? Un vēl DSG? Eļļas maiņa ik pēc 30tkm, long life?

Sarūgtināts klients 27.jūnijs 2019 11:28
0 2 Atbildēt

1,4tfsi, manuālis. Stāvvietā, ieliekot atpakaļgaitā, vārsti nolocījās uz līdzenes vietas kā špickas, bez jebkāda redzama iemesla. Servisā kasa pakausi un konsultējas ar rūpnīcu, vai detaļas būs pa brīvu, un tikai par darbu jāmaksā, vai visa izklaide par paša naudu.

cits bembists 27.jūnijs 2019 12:01
1 7 Atbildēt

Passats ir ļoti ērta naglu kaste.Ziemā durvis jāsien ar striķi,piesalst ručkas .

gunbox 28.jūnijs 2019 10:40
0 0 Atbildēt

He, pēc grāmatas. Mēs pasūtījām VW 9 mājas tālāk grāmatas. Mainām eļļu 1x gadā pie 20tk., kas manuprāt jau ir pārforsēts intervāls. Lai kādu eļļu lietu, jo biežāk mainīs, jo motors ilgāk dzīvos un kvalitatīvāk kalpos. Jautājums tikai, cik pamatoti rūpēties, ja ražotaji kompozītmateriālu vietā izmanto papi.

viencexperc 27.jūnijs 2019 9:52
4 3 Atbildēt

Atjaunināts passats, tas ir 10 gadus vecs pasāts ar jaunu nosaukumu.

kasinsh79 27.jūnijs 2019 10:40
4 0 Atbildēt

Te daudz patiesības, patiešām. Ir vairāki uzlabojumi, bet Passat bija gana LABS jau B5, piemēram. Globālu citu mezglu vai globālas citas braukšanas izjūtas - diezin vai.

gunbox 28.jūnijs 2019 10:34
0 0 Atbildēt

Nepiekritīšu. B7 pēc mēsla izskatās, kopš parādīšanās tirgū. Vispāŗ bezgaumības kalngals. B8 ir 5 gadus vecs, bet nu atjaunināta tur nekā nav. Pat nosaukums. Varbūt arī pamatoti, jo skatoties no tūningotāju paveiktā, dizains nav pateicīgs uz uzlabojumiem.

seller 30.jūnijs 2019 23:12
0 0 Atbildēt

tīri neko kaimiņvalsts (ne EU) pārstāvja B9 tests, par Travel Assistant aptuveni 12:15, liekas visai derīga ekstra tālajos braucienos, kādiem Pasāts arī bez tās ir visai piemērots !

www.youtube.com/watch?v=mPTPIU4LEEI

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 29

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 2

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti