"Wess motors Toyota" hibrīdauto pārdošanas apjoms deviņos mēnešos Latvijā pieaudzis par 28,4% 7

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 19.oktobris 2019 7:55

Šī gada pirmajos sešos mēnešos autotirgotāja "Wess motors Toyota" hibrīdauto pārdošanas apjoms audzis par 28,4%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, kamēr kopējie pārdošanas apjomi auguši par 12,5%, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Šī gada deviņos mēnešos "Wess motors Toyota" pārdevis 1256 jaunu "Toyota" auto, no kuriem 37% jeb 466 bija hibrīdauto. Aktualizējoties jautājumam par klimata pārmaiņām un pieaugošo pircēju interesi par videi draudzīgākiem auto risinājumiem, šogad strauji audzis hibrīdauto pārdošanas apjoms, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, tas pieaudzis par 28,4%.

AS "Wess" izpilddirektors Aleksejs Radionovs norādīja, ka šī gada pirmajos deviņos mēnešos vērojams mērens automašīnu tirgus izaugsmes temps.

"Gada pirmajā pusē novērojām straujāku pārdošanas apjomu kāpumu nekā pērn, pateicoties pieprasījuma pieaugumam pēc automašīnām ar hibrīda dzinēju. Tas kopumā iezīmē to, ka sabiedrībā pieaug pieprasījums pēc videi draudzīgākiem auto risinājumiem - hibrīdiem [..]," pauda Radionovs, prognozējot, ka nākotnē pārdoto automašīnu ar hibrīda dzinēju īpatsvars vēl vairāk pieaugs.

"Wess motors" automašīnu "Toyota" pārdošanas rādītāji liecina, ka populārākie "Toyota" modeļi šī gada deviņos mēnešos ir "Toyota RAV4", "Toyota Corolla" un "Toyota Yaris".

2018.gadā "Wess Motors Toyota" pārdeva 1415 jaunas "Toyota" automašīnas, kas bija par 98 auto vairāk nekā 2017.gadā. Teju viena trešā daļa jeb 28% no pārdotajiem auto pērn bija hibrīdauto.

"Wess" ir viens no lielākajiem auto nozares uzņēmumiem Latvijā, kas ir dibināts 1991.gadā. "Wess" ir autorizētais japāņu zīmolu "Toyota" ("Wess Motors Toyota"), "Lexus" ("Lexus Riga Airport") un "Honda" ("Wess Select") oficiālais pārstāvis Latvijā, kas četros autocentros nodrošina jaunu un mazlietotu automobiļu tirdzniecību, pilnu autoservisa pakalpojumu klāstu, auto daļu tirdzniecību, kā arī auto iegādes finansējuma risinājumu un apdrošināšanas pārdošanu.

AS "Wess" apgrozījums pagājušajā gadā bija 52,354 miljoni eiro, kas ir par 11,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 39,4% un bija 1,051 miljons eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmums "Wess" reģistrēts 1992.gadā, un tā pamatkapitāls ir 213 430 eiro. "Wess" patiesie labuma guvēji ir Aleksandrs Oskins un Ivans Tiščenko.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Okayama 21.oktobris 2019 8:57
1 1 Atbildēt

Ar jauno Toyota Corolla sedanu 1.8H braucu no augusta vidus. Nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt - bauda braukt, bagāžniekā vietas pietiek, salonā arī, kā arī klīrenss, kas pa mūsu ceļiem nav mazsvarīgi, ir 15cm.

Pirms tam bija cits auto ar dīzeli (un to vairs nekad mūžā).

Protams, viss atkarīgs no tā, ko vēlas cilvēks - zīmēties, nēsāties, pagarināt to, kas ir par īsu vai ko citu, bet ja vajag ļoti ekonomisku auto ikdienas ekspluatācijā, tad šis tiešām ir ļoti labs variants.

WALA 19.oktobris 2019 8:50
1 1 Atbildēt

Nolādēta cilvēku muļķošana, tā kā daudziem modeļiem uz LV nemaz vairs nebija nehibrīdu, tad no tiem izvairīties varēja tikai pārejot uz citu japāņu marku, kas ne vienmēr bija jēdzīgi.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Smaga divu kravinieku sadursme (+ VIDEO) 11

Priekšā braucošais kravas auto nolemj apbraukt uz brauktuves apstājušos busiņu un izraisa smagu sadursmi ar pretim braucošo transportu (no 0:30). Lasīt vairāk

 

Situācija uz Jūrmalas šosejas bez izmaiņām - āmuri brauc tuvāk kreisajai malai arī ar labu asfaltu (+ VIDEO) 108

Savu kļūmīgo izpratni par to kā jābrauc pa Rīgas - Jūrmalas šoseju, kur brauktuve sadalīta trīs braukšanas joslās vienā virzienā, autovadītāji savulaik skaidroja ar to, ka labajā pusē ir sliktāks asfalts, taču izrādās, ka arī pēc remonta nekas nemainās - daļa joprojām turpina vilkties pa otro un trešo joslu, traucējot ātrāk braucošos. Lasīt vairāk

 

Arī Ferrari būs elektrisks superauto, taču - ne ātrāk par 2025.gadu

Itālijas luksusa klases automašīnu ražotājs "Ferrari" savu pirmo elektrisko automobili tirgū, visticamāk, laidīs vien pēc 2025.gada, jo šobrīd ir nepietiekamas akumulatoru tehnoloģijas, ceturtdien paziņoja uzņēmuma vadītājs Luī Kamiljeri. Lasīt vairāk

 

Ministri pauž bažas par "zaļās" degvielas veicināšanas negatīvo ietekmi uz produkta gala cenu 14

Otrdien valdībai lemjot par Ekonomikas ministrijas (EM) priekšlikumu paaugstināt minimāli piejaucamo biodegvielas apmēru benzīnam un dīzeļdegvielai, atsevišķi ministri pauda bažas par šī lēmuma negatīvo ietekmi uz degvielas gala cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti