Visi komentāri - "Wess motors Toyota" hibrīdauto pārdošanas apjoms deviņos mēnešos Latvijā pieaudzis par 28,4%

"Wess motors Toyota" hibrīdauto pārdošanas apjoms deviņos mēnešos Latvijā pieaudzis par 28,4% 7

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 19.oktobris 2019 7:55

Šī gada pirmajos sešos mēnešos autotirgotāja "Wess motors Toyota" hibrīdauto pārdošanas apjoms audzis par 28,4%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, kamēr kopējie pārdošanas apjomi auguši par 12,5%, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Šī gada deviņos mēnešos "Wess motors Toyota" pārdevis 1256 jaunu "Toyota" auto, no kuriem 37% jeb 466 bija hibrīdauto. Aktualizējoties jautājumam par klimata pārmaiņām un pieaugošo pircēju interesi par videi draudzīgākiem auto risinājumiem, šogad strauji audzis hibrīdauto pārdošanas apjoms, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, tas pieaudzis par 28,4%.

AS "Wess" izpilddirektors Aleksejs Radionovs norādīja, ka šī gada pirmajos deviņos mēnešos vērojams mērens automašīnu tirgus izaugsmes temps.

"Gada pirmajā pusē novērojām straujāku pārdošanas apjomu kāpumu nekā pērn, pateicoties pieprasījuma pieaugumam pēc automašīnām ar hibrīda dzinēju. Tas kopumā iezīmē to, ka sabiedrībā pieaug pieprasījums pēc videi draudzīgākiem auto risinājumiem - hibrīdiem [..]," pauda Radionovs, prognozējot, ka nākotnē pārdoto automašīnu ar hibrīda dzinēju īpatsvars vēl vairāk pieaugs.

"Wess motors" automašīnu "Toyota" pārdošanas rādītāji liecina, ka populārākie "Toyota" modeļi šī gada deviņos mēnešos ir "Toyota RAV4", "Toyota Corolla" un "Toyota Yaris".

2018.gadā "Wess Motors Toyota" pārdeva 1415 jaunas "Toyota" automašīnas, kas bija par 98 auto vairāk nekā 2017.gadā. Teju viena trešā daļa jeb 28% no pārdotajiem auto pērn bija hibrīdauto.

"Wess" ir viens no lielākajiem auto nozares uzņēmumiem Latvijā, kas ir dibināts 1991.gadā. "Wess" ir autorizētais japāņu zīmolu "Toyota" ("Wess Motors Toyota"), "Lexus" ("Lexus Riga Airport") un "Honda" ("Wess Select") oficiālais pārstāvis Latvijā, kas četros autocentros nodrošina jaunu un mazlietotu automobiļu tirdzniecību, pilnu autoservisa pakalpojumu klāstu, auto daļu tirdzniecību, kā arī auto iegādes finansējuma risinājumu un apdrošināšanas pārdošanu.

AS "Wess" apgrozījums pagājušajā gadā bija 52,354 miljoni eiro, kas ir par 11,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 39,4% un bija 1,051 miljons eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmums "Wess" reģistrēts 1992.gadā, un tā pamatkapitāls ir 213 430 eiro. "Wess" patiesie labuma guvēji ir Aleksandrs Oskins un Ivans Tiščenko.

 
Visi komentāri
 
WALA 19.oktobris 2019 8:50
1 1 Atbildēt

Nolādēta cilvēku muļķošana, tā kā daudziem modeļiem uz LV nemaz vairs nebija nehibrīdu, tad no tiem izvairīties varēja tikai pārejot uz citu japāņu marku, kas ne vienmēr bija jēdzīgi.

Vils 20.oktobris 2019 14:13
0 1 Atbildēt

4,5 gadus braucu ar hibridu ,nobraukts 125tk km un neko sliktu par Toyotu nevaru teikt.

WALA 21.oktobris 2019 8:17
0 0 Atbildēt

Zin tas baigi tomēr atšķiras, kāds modelis un attiecīgikāda ātrumkārba. Ja Priusa kārba ir ļoti ok, tad Corollas un mazāku vāģu nemanuālās kārbas es ciest nevaru. Ar Rav hibrīdu - neesmu braucis, bet parastais ar viņu robotu - sūkā. Lexus atkal ir ok. Un nelaime tāda ka Prius man nepatīk un arī neder kā auto. CH-R patik kā auto, bet ar manuāli, tātad hibrīds atkal atkrīt. CHR arī šovasar netika paņemts, jo iekš LV noskauda manuālo kārbu.

WALA 21.oktobris 2019 8:18
0 1 Atbildēt

Lieki piebilst ka Lexus vēl šobrīd īsti nav pa kabatai.

Okayama 21.oktobris 2019 8:57
1 1 Atbildēt

Ar jauno Toyota Corolla sedanu 1.8H braucu no augusta vidus. Nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt - bauda braukt, bagāžniekā vietas pietiek, salonā arī, kā arī klīrenss, kas pa mūsu ceļiem nav mazsvarīgi, ir 15cm.

Pirms tam bija cits auto ar dīzeli (un to vairs nekad mūžā).

Protams, viss atkarīgs no tā, ko vēlas cilvēks - zīmēties, nēsāties, pagarināt to, kas ir par īsu vai ko citu, bet ja vajag ļoti ekonomisku auto ikdienas ekspluatācijā, tad šis tiešām ir ļoti labs variants.

WALA 21.oktobris 2019 10:53
0 0 Atbildēt

Šis viennozīmīgi atbilst patiesībai, un tik un tā to bremzīgo kārbu es nevaru ciest.

Okayama 21.oktobris 2019 11:12
0 0 Atbildēt

Pašam šķiet, ka eCVT ir tīri ok, vismaz salīdzinot ar iepriekšējo parasto 6 ātrumu automātu. Atšķirība tāda, ka paātrinājums ir vienmērīgs un nav tā ātrumu slēgšanās. Tas varbūt vedina uz domu, ka lēna kārba.

Bet šis auto pēc būtības nav raķete, savukārt braukšanas vajadzībai pilnībā pietiekams - gan fūri bez problēmām var apdzīt pa trasi, gan arī krustojumā nav jāpaliek pēdējam.

Patēriņš ar ziemas riepām un ikdienā braucot pa Rīgas nemierīgo satiksmi - 5.5L/100 km. Iespējams, sākoties salam, tas palielināsies, jo braucot tikai ar bateriju (sastrēgumos), dzinējs atdziest un sistēma to iedarbina, lai uzturētu siltumu (vismaz man tā šķiet).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 20

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti