Visi komentāri - Gandrīz 60 procenti no pirmajā ceturksnī reģistrēto lietoto mašīnu ir vecākas par 11 gadiem

Gandrīz 60 procenti no pirmajā ceturksnī reģistrēto lietoto mašīnu ir vecākas par 11 gadiem 10

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 14.aprīlis 2020 8:21

Lielākā daļa jeb 59% no šogad pirmajā ceturksnī reģistrētajām lietotajām automašīnām ir 11-29 gadus vecas, liecina Auto asociācijas apkopotā informācija.

No 10 236 lietotajām vieglajām automašīnām, kas šogad pirmajā ceturksnī reģistrētas Latvijā, 6074 ir 11-29 gadus vecas. Turklāt vēl 57 lietotās automašīnas, kas šogad reģistrētas Latvijā, ir vecākas par 30 gadiem. 1739 jeb 17% ir vecumā no astoņiem līdz desmit gadiem, bet 13% jeb 1344 automašīnas ir piecus līdz septiņus gadus vecas.

No šogad trīs mēnešos reģistrētajām lietotajām automašīnām 9% jeb 949 ir vienu līdz četrus gadus vecas, bet 19 automašīnas nav vecākas par vienu gadu. 

Jau ziņots, ka Latvijā šogad pirmajā ceturksnī reģistrētas 10 236 lietotas vieglās automašīnas, kas ir par 11% mazāk nekā pagājušā gada attiecīgajā laika periodā, liecina Auto asociācijas apkopotā informācija.

Tostarp 2020.gada pirmajā ceturksnī lietotu vieglo pasažieru automobiļu reģistrācija samazinājusies par 10,4%, veidojot 9581 vienību, savukārt lietotu vieglā komerctransporta reģistrācija sarukusi par 19,2% - līdz 655 spēkratiem.

Straujākais reģistrēto lietoto vieglo automašīnu skaita samazinājums bijis martā. 

 
Visi komentāri
 
Freijers 14.aprīlis 2020 10:04
0 2 Atbildēt

Aprites ekonomikas ziedu laiki vēl tikai priekšā...

ezis71 14.aprīlis 2020 10:11
2 1 Atbildēt

Tam tā bija jābūt,co2 nodoklis liek pirk vecus auto.Čomam bija Subaru Outback 3.6l 2011.gada,nekas cits neatlika kā pārdod jo 700 eur nodoklis ir biku par traku.

Rr19 14.aprīlis 2020 10:19
2 0 Atbildēt

To čomu var saprast,ka jāpārsēžas uz 1,6.

ezis71 14.aprīlis 2020 11:06
2 2 Atbildēt

Pārsēdās uz kūpošu dīzeli.

kdcjmiu 14.aprīlis 2020 10:37
3 1 Atbildēt

uzliktu gāzi, co2 būtu zems....csdd jau tas nekrata,ko?

Kanibaals 15.aprīlis 2020 10:44
0 0 Atbildēt

Kāpēc lai būtu zems? Gāze tiek patērēta vairāk un atšķirība ir neliela.

Pļurkt 14.aprīlis 2020 13:42
1 2 Atbildēt

Absolūti loģisks iznākums!

Kāds latvieša vidējais ienākums pret vācieša vidējo ienākumu, tāds arī autoparks!

Labvēlis 14.aprīlis 2020 22:59
2 0 Atbildēt

Pati sliktākā investīcija ir jauns auto.

Kam man maksāt vairāk kā 5. tūkstošus par pakaļas pārvietojamo kuram durvis apsitīts un bamperus apskrāpēs `džiperi` ar sīkajiem savos Nīsan Kviškvot?

Regulāri apkopju, sekoju tehniskajam, uzturu nevis līdz kliņkim drillēju, jeb ka tik TA ieziet, un auto kalpo uzticami.

Jauns auto tev nav nekāda mobilitātes garantija - darbam autoparks no VAG, pie dīlera visi bijuši vairāk kā vajadzētu par lietām kurām jāizbeidzas pie 250 t.km.

Laaciz 15.aprīlis 2020 8:33
1 0 Atbildēt

Drošvien tāpēc, ka tos autiņus jāj līdz bezjēgai.

Pļurkt 15.aprīlis 2020 11:28
0 1 Atbildēt

Drošvien tāpēc, ka tos autiņus obligāti ir jāapkalpo dīlerservisā!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti