Master Z.E. – elektriskās piedziņas furgons ar visplašāko klāstu tirgū. Tam ir trīs versijas: furgons, platforma ar kabīni un tagad arī – šasija ar kabīni.
Ar savu plašo Master Z.E. piedāvājumu, Renault šobrīd ir visdaudzveidīgākais lielo elektrisko furgonu klāsts, kas ir pieejams vairākās versijās. Jaunajā klāstā ir 3 versijas (furgons, platforma ar kabīni, šasija ar kabīni), 3 virsbūves garumi (L1, L2, L3), 2 virsbūves augstumi (H1, H2) ar pieļaujamo kopējo masu diapazonā no 3,1 līdz 3,5 t un kravnesību līdz 1700 kg (pirms kravas nodalījuma uzstādīšanas).
Jaunā piedāvājuma izstrāde bija iespējama, pārveidojot elektromotora reduktoru.
Visu Master Z.E. versiju nobraukuma rezerve ir 130 km pēc WLTP protokola. Ar 32 A/7,4 kW Wallbox ierīci akumulatoru var pilnībā uzlādēt 6 stundu laikā.
o Šasija ar kabīni: Jaunā versija – šasija ar kabīni – ir pieejama L2 un L3 garuma un H1 augstuma variantā. Maksimālā kravnesība pirms kravas nodalījuma uzstādīšanas ir 1620 kg. Master Z.E. šasija ar kabīni nodrošina plašas virsbūves pielāgošanas iespējas, tostarp konteinera veida kravas nodalījums ar pacēlāju vai kravas bortu platformu. Master Z.E. ar 20 m3 ietilpības konteinera veida nodalījumu un kravas pacēlāju nodrošina 1000 kg kravnesību.
o Platforma ar kabīni: Abas līdzšinējās platformas ar kabīni L2 un L3 garuma versijās nodrošinās palielinātu kravnesību līdz 1740 kg (pirms kravas nodalījuma uzstādīšanas). Lielāka kravnesība ļauj uzstādīt vēl lielākus konteinera veida kravas nodalījumus ar ietilpību līdz 20 m3, vienlaikus saglabājot zema līmeņa slieksni, kas atvieglo iekraušanu.
o Furgons: 3 furgona versijas, kas pieejamas L1, L2 un L3 garumos, H1 un H2 augstumos, ar lietderīgo ietilpību diapazonā no 8 līdz 13 m3, būs pieejamas ar kravnesību līdz 1490 kg (3,5T versijā). Lielāka kravnesība ļauj transportēt smagāku tehniku. Iespējams izvēlēties starp daudziem stiklotās vai slēgtās virsbūves variantiem.





















































