Visi komentāri - Master Z.E. piedāvā jaunu šasijas versiju ar vienu kabīni un palielinātu kravnesību

Master Z.E. piedāvā jaunu šasijas versiju ar vienu kabīni un palielinātu kravnesību

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 8.augusts 2020 9:46

Master Z.E. – elektriskās piedziņas furgons ar visplašāko klāstu tirgū. Tam ir trīs versijas: furgons, platforma ar kabīni un tagad arī – šasija ar kabīni.

Ar savu plašo Master Z.E. piedāvājumu, Renault šobrīd ir visdaudzveidīgākais lielo elektrisko furgonu klāsts, kas ir pieejams vairākās versijās. Jaunajā klāstā ir 3 versijas (furgons, platforma ar kabīni, šasija ar kabīni), 3 virsbūves garumi (L1, L2, L3), 2 virsbūves augstumi (H1, H2) ar pieļaujamo kopējo masu diapazonā no 3,1 līdz 3,5 t un kravnesību līdz 1700 kg (pirms kravas nodalījuma uzstādīšanas).

Jaunā piedāvājuma izstrāde bija iespējama, pārveidojot elektromotora reduktoru.

Visu Master Z.E. versiju nobraukuma rezerve ir 130 km pēc WLTP protokola. Ar 32 A/7,4 kW Wallbox ierīci akumulatoru var pilnībā uzlādēt 6 stundu laikā.

o    Šasija ar kabīni: Jaunā versija – šasija ar kabīni – ir pieejama L2 un L3 garuma un H1 augstuma variantā. Maksimālā kravnesība pirms kravas nodalījuma uzstādīšanas ir 1620 kg. Master Z.E. šasija ar kabīni nodrošina plašas virsbūves pielāgošanas iespējas, tostarp konteinera veida kravas nodalījums ar pacēlāju vai kravas bortu platformu. Master Z.E. ar 20 m3 ietilpības konteinera veida nodalījumu un kravas pacēlāju nodrošina 1000 kg kravnesību.

o    Platforma ar kabīni: Abas līdzšinējās platformas ar kabīni L2 un L3 garuma versijās nodrošinās palielinātu kravnesību līdz 1740 kg (pirms kravas nodalījuma uzstādīšanas). Lielāka kravnesība ļauj uzstādīt vēl lielākus konteinera veida kravas nodalījumus ar ietilpību līdz 20 m3, vienlaikus saglabājot zema līmeņa slieksni, kas atvieglo iekraušanu.

o    Furgons: 3 furgona versijas, kas pieejamas L1, L2 un L3 garumos, H1 un H2 augstumos, ar lietderīgo ietilpību diapazonā no 8 līdz 13 m3, būs pieejamas ar kravnesību līdz 1490 kg (3,5T versijā). Lielāka kravnesība ļauj transportēt smagāku tehniku. Iespējams izvēlēties starp daudziem stiklotās vai slēgtās virsbūves variantiem.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti