Visi komentāri - “Vastint Latvia” uzsāk daudzstāvu autostāvvietas būvniecību Mārupē

“Vastint Latvia” uzsāk daudzstāvu autostāvvietas būvniecību Mārupē 8

 

Foto: Publicitātes attēls

Vastint Latvia | 11.novembris 2020 13:30

Nekustamo īpašumu attīstītājs “Vastint Latvia” uzsācis daudzstāvu autostāvvietas būvniecību Daibes ielā 27, Mārupē, kas nodrošinās automašīnu stāvvietu gan blakus esošo dzīvojamā kvartāla “Lindenholma” iemītniekiem un biroju ēku kompleksa “Business Garden Rīga” darbiniekiem un viesiem, gan arī būs pieejama apkārtnes iedzīvotājiem.

Autostāvvieta tiks izbūvēta trīs stāvos un kopumā nodrošinās vietu vairāk nekā 400 automašīnām, paredzot 15 vietas transportam cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, kā arī 27 vietas motocikliem. Plānotais būvniecības pabeigšanas laiks ir nākamā gada vasarā.                                                                                                        

2009. gadā Mārupes novada pašvaldībā tika apstiprināts detālplānojums “Vastint Latvia” attīstītajai teritorijai, kurā jau šobrīd ir izbūvēta pirmā  “Business Garden Rīga” biroja kompleksa kārta un pirmās kārtas būvniecība norit dzīvojamo ēku kvartālā “Lindenholma”. Topošā daudzstāvu autostāvvieta Daibes ielā 27, kuras projekta autori ir arhitektu birojs “Linia”, arhitekti Arvīds Līkops un Kristaps Blaubergs, ir daļa no esošās teritorijas attīstības plāna, nodrošinot kvalitatīvu, ilgtspējīgu un tuvējai apkārtnei draudzīgu infrastruktūru.  

“Projekta izstrādē tā mērķis bija rast balansu starp racionālu platību, tās lietošanas ērtumu un iekļaušanu apkārtējā vidē. Viens no galvenajiem uzdevumiem bija radīt būvi, kas ne tikai pilda savu funkciju, bet arī sniedz estētisku pievienoto vērtību esošajam kvartālam,” skaidro viens no projekta autoriem, arhitekts Arvīds Līkops.

Būve tiks saglabāta atvērta, tādējādi nodrošinot dabīgu ventilāciju un samazinot enerģijas patēriņu. Jumta daļu plānots veidot tā, lai pasargātu lielāko daļu autostāvvietas augšējā stāva pret nokrišņiem un saules ietekmi, kā arī vizuāli samazinātu redzamo auto novietnes apjomu tuvumā esošo ēku augstāko stāvu iedzīvotājiem. Ēkā  tiks izvietotas gan atvērta tipa, gan slēdzamas velo novietnes un elektrisko auto uzlādes punkti. Lai nodrošinātu ēkas pieejamību, lietotāju ērtībai tajā tiks ierīkoti divi lifti.

Līdzīgi kā citos Vastint Latvia attīstos projektos, arī Daibes ielas autostāvvietā īpaša uzmanība pievērsta objekta labiekārtojumam, papildinot ēku ar bagātīgiem apstādījumiem, kam būs ne tikai vizuāla, bet arī praktiska funkcija. Plānots, ka gan distance un reljefs, gan koki un krūmi kombinācijā ar fasādes žalūzijām fiziski aizsegs būvi no tai piegulošajām ielām, mazinot trokšņu, dūmgāzu un auto gaismu ietekmi uz apkārtējo apbūvi.  

 
Visi komentāri
 
Un 11.novembris 2020 13:51
4 1 Atbildēt

tādas būtu jāceļ visās lielākajās Rīgas piepilsētās un pat mikrorajonos, lai ielas nebūtu piebāztas ar noparkotiem auto.

eidis 11.novembris 2020 14:05
1 1 Atbildēt

Šī kāreiz ir vietā, kur uz zemes ir vietas atliku likām. Parka & Ride arī neder - nav sab trans blakus. Ļoti nav saprotamas pielietotās pūles šajā gadījumā. Formālais (PR) skaidrojums šajā gadījumā neizskaidro neko

redzkā 11.novembris 2020 14:37
2 2 Atbildēt

Zemes nodoklis ir pārāk zems, ja var atļauties turēt auto izklaidus uz zemes, nevis vienu virs otra. Pašvaldībai mājasdarbs!

Freijers 12.novembris 2020 8:33
1 0 Atbildēt

tipisks komunistu debīlisms....kādēļ, lai Pierīgas laukos būtu augsts zemes nodoklis un LV kopumā, kur zemes netrūkst ? Kādēļ ir jāceļ būves, ja bez tām var iztikt ?

€€€ 12.novembris 2020 9:31
0 0 Atbildēt

Naudu vajag! Kad vajag naudu, vienmēr ceļ nodokļus!

WALA 12.novembris 2020 9:31
0 1 Atbildēt

Nepareizi - tur apkārtnē jau ir gana daudz biznesu, dzīvajomo māju utml. un uz ielām tur brīzīem nav kur auto nobāzt, tā ka lēmums principā parezis, līdz ar to jauno būvju apdzīvošanu šis sāvvietas būs tieši laikā. Un savukārt bŗivos zems pļeķus var atstāt bērniem, cilvēkiem, parakam utml. Respektīvi vienīgais ko nevajag darīt tā kā senāk Rīgā, ka katru mazāko Rīgas pagalma pleķīti aizbūvējuši ar kādu štruntu ...

nu tas 12.novembris 2020 10:37
2 0 Atbildēt

laikam ir plānotāju pusē - ļauj bliezt augšā liela blīvuma apbūvi, neregulējot stāvvietu skaitu, kā rezultātā esošās ielas ir aizliktas ar auto, tās būtu jāpaplašina, tas reizēm ir iespējams, reizēm nē un ar stāvošiem auto aizblīvētas ielas rada virkni citu problēmu.

imzz 12.novembris 2020 12:12
0 0 Atbildēt

Šī vieta nav īsti tā, ko parasti saprot ar "Mārupi" , Mārupes pašvaldības teritorija sākas tūlīt aiz Ulmaņa gatves, un Daibes iela ir netālu no Ulmaņa gatves krustojumu ar Lielirbes ielu. Tukšas zemes tur vēl ir daudz:

goo.gl/maps/VK8HV28jjikx3hdd7

Tomēr šajā gadījumā "attīstītājs" ir aprēķinājis, ka 3 stāvu autostāvvieta ir izdevīgāka, nekā tērēt zemi parastai stāvvietai vai zemi vēl piepirkt klāt šim nolūkam.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti