Dacia Sandero un Stepway jau Latvijā (+ FOTO) 32

 

Foto: iAuto.lv

Renault / iAuto.lv | 19.februāris 2021 12:30

Dacia ar trešās paaudzes Sandero, Sandero Stepway un Logan vienlaikus uzlabo trīs savus ikoniskos modeļus, radot jaunu vienkārša, mūsdienīga auto konceptu, kas par labāko cenu atbilst klientu reālajām vajadzībām.

JAUNĀ SANDERO, SANDERO STEPWAY UN LOGAN  UZLABOTAIS DIZAINS

Jaunā Sandero izteiktās spārnu un riteņu arkas rada viegli robustu iespaidu. Tā vispārējās proporcijas ir pārveidotas, lai turpinātu veiksmes formulu – kompakti gabarīti un lielāks plašums vēl lielākai daudzpusībai. Auto kopējā līnija ir plūstošāka, pateicoties slīpākam vējstiklam, zemākai jumta līnijai, un jumta galā izvietotai radio antenai. Klīrenss nav mainījies, taču platās šķērsbāzes un iegremdēto riteņu dēļ jaunais Sandero šķiet zemāks un vairāk balstīts uz sliekšņiem.

Skatoties no priekšpuses, Sandero Stepway uzreiz var atpazīt pēc rievotā un noapaļotā motora pārsega. Tas ietver krosoveru pasaules dizaina iezīmes ar paaugstinātu klīrensu, jumta reliņi ar logotipu, lieli riteņu arkas paplašinātāji un izteiktākas durvju apakšdaļas. Automobilim ir arī hromēta Stepway zīme zem priekšējā režģa un izliekti spārni virs miglas lukturiem. Priekšas un aizmugures bamperī ir iestrādāti virsbūves krāsas metāla motora aizsargi, kuru uzdevums ir aizsargāt oriģinālo krāsu pret skrāpējumiem, kas var rasties ikdienas ekspluatācijā.

Dacia iezīmē arī noderīgas un nepieciešamas inovācijas, piemēram, jaunā Sandero Stepway jumta reliņi, kas jau izstrādes laikā tika paredzēti bagāžas transportēšanai. Tie ir pārdomāti, ērti lietojami un tiek piedāvāti jau standarta aprīkojumā.

Jaunā Logan dizains ir vienmērīgāks. Turklāt šis modelis ir par 3,6 cm garāks, tam ir garāka garenbāze un samazināta aizmugurējā pārkare. Automobilim ir slaidāka forma, slīpāks priekšējais vējstikls un jumts, kas ir par vienu centimetru zemāks nekā iepriekšējās paaudzes Logan. Plūstošā jumta līnija, jumta galā izvietotā radio antena un nedaudz mazākie sānu logi piešķir kopējam dizainam dinamiskāku izskatu. Daži elementi ir tādi paši kā jaunajam Sandero, piemēram, Y formas LED gaismas akcenti, riteņi, kas uzstādīti viena plaknē ar virsbūvi, un atsevišķu elementu – piemēram, durvju rokturu – dizains.

Visos trijos modeļos priekšējie un aizmugurējie lukturi atklāj Dacia jauno Y formas LED gaismas akcentu, kas piešķir automašīnai spēcīgāku raksturu. Horizontāla līnija savieno abus lukturus gan priekšā, gan aizmugurē un pāriet attiecīgajās LED līnijās, piešķirot automašīnai izteiktāku izskatu. LED priekšējie lukturi, kas tiek piedāvāti kā standarta automātiskā funkcija visos aprīkojuma līmeņos, palielina redzamību naktī.

JAUNA PIEREDZE AUTO SALONĀ

Jaunais informācijas panelis ir kļuvis vēl ergonomiskāks un tajā ir iestrādāti materiāli, kas sniedz mūsdienīgāku un kvalitatīvāku izskatu. Tie paši materiāli izmantoti arī durvju apdarē un polsterējumā.

Ergonomiskāku braukšanas pozīciju nodrošina uzlabotais sēdekļu dizains, savukārt daudzās sēdekļu un stūres regulēšanas iespējas sniedz lielāku komfortu braukšanas laikā. Dacia piedāvā arī jaunu Media Control sistēmu, kas lietotājiem ļaus pārvaldīt radio, saziņas līdzekļus un navigāciju pa tiešo no viedtālruņa, kas būs ievietots īpašā turētājā instrumentu paneļa augšpusē. Šo sistēmu, kura pieejama pirmajos aprīkojuma līmeņos, papildina Media Display un Media Nav sistēmas, ar īpašu ekrānu uz centrālā paneļa.

Nedrīkst aizmirst arī par šo trīs  modeļu vēsturiski stipro pusi – rekordlielu plašumu kompaktā ietvarā. Lai gan ārējie gabarīti tika saglabāti, jaunajos Sandero, Sandero Stepway un Logan salona plašums, bagāžas nodalījuma ietilpība un uzglabāšanas vietas arī ir uzlabotas.

INOVATĪVAS DROŠĪBAS FUNKCIJAS

Pateicoties CMF modulārajai platformai, jaunajos Sandero, Sandero Stepway un Logan veikta konstrukcijas uzlabošana, lai paaugstinātu drošību, ko papildina 6 standarta drošības spilveni. Jaunā elektroniskā arhitektūra ļauj šajos auto integrēt jaunas autovadītāja palīgsistēmas, ieskaitot AEB (avārijas bremžu sistēma) un eCall standarta aprīkojumā.

UZLABOTS DEGVIELAS PATĒRIŅŠ UN BRAUKŠANAS PIEREDZE

Pateicoties jaunajai modulārajai platformai, jaunajos Sandero, Sandero Stepway un Logan tika iekļauti efektīvāki dzinēji, efektīvāka aerodinamika, racionālāk pārdomāta šasija un mazs svars, lai nodrošinātu gan lielāku braukšanas prieku, gan samazinātu izmešu daudzumu un degvielas patēriņu. Benzīna dzinēju klāstā ir sastopama CVT pārnesumkārba ar vēl nebijušu divu pedāļu risinājumu, kā arī ECO-G benzīna/LPG sistēma, kas ir vienkāršs, uzticams un ekonomisks risinājums.

Jaunie Sandero, Sandero Stepway un Logan – tā ir lieliska iespēja iegūt savā īpašumā automašīnas ar vislabāko cenas un kvalitātes attiecību tirgū.

TEHNISKIE DATI:

Dacia Sandero Comfort TCe 90 CVT

Garums x platums x augstums (m): 4,09 x 1,76 x 1,49
Riteņu bāze (m): 2,60
Motors: R3-benzīns, turbo, 999 ccm
Jauda: 91 Zs pie 4500 līdz 5000 apgr./min.
Maks. griezes moments: 142 Nm pie 1750 līdz 3750 apgr./min.
Maks. ātrums: 169 km/h
Paātrinājums 0 - 100 km/h: 13,4 sek. 
Degv. vid. patēriņš: 5,1 - 4,9 litri
CO2-emisijas: 115 - 112 g/km 
Pašmasa / kravnesība: 1162 - 1174 kg / maks. 400 - 412 kg
Bagāžas nodalījums: 328 - 1108 l.
Apgriešanās rādiuss: 10,4 m
Riepas: 185/65 R15

Daten Dacia Sandero Stepway Comfort TCe 100 ECO-G

Garums x platums x augstums (m):  4,10 x 1,85 x 1,59
Riteņu bāze (m): 2,61
Motors: R3-LPG gāze, 999 ccm
Jauda: 101 Zs pie 4600 - 5000 apgr./min.
Maks. griezes moments: 170 Nm pie 2000 - 3500 apgr./min.
Maks. ātrums: 177 km/h
Paātrinājums 0 - 100 km/h: 11,9 sek. 
Degv. vid. patēriņš: 6,7 litri
CO2-emisijas: 105 g/km 
Pašmasa / kravnesība: 1209-1229 kg / maks. 389 - 393 kg
Bagāžas nodalījums: 328 - 1108 l.
Apgriešanās rādiuss: 10,4 m
Riepas: 205/60 R 16

 

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
32 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Šis Stepway 19.februāris 2021 19:25
11 1 Atbildēt

izskatās saprātīgāks pirkums kā 5 gadīgs A3 ar 150t km nobraukumu.

NAI999 19.februāris 2021 12:54
7 4 Atbildēt

Vācijā jaunais Dacia Sandero Essential Sce65 maksā 8890euro, ko Latvijā tādas cenas? Par 9k var iegādāties labu jaunu auto ar kruīza kontroli, led tuvajām gaismām, labu ergonomiku. Šis auto būtībā ir tāds kādai vajadzētu būt Toyotai, pārbaudīta tehnoloģija, bet tikai par saprātīgu cenu. (Kad 100 gadus ražo vienu to pašu, tad cenu var nolaist, bet Toyota pelnošākais autoražotājs jau n-tos gadus, cilvēki kā Ulmanis stulbi pērk, viņam vajadzēja šo Dacia, nevis pārcenotu Toyota!)

imzz 19.februāris 2021 16:59
7 0 Atbildēt

aha, par zobārstu vārds vietā ;) Ja kādam škiet, ka kaut kas dārgi, ieteicams apmeklēt zobārstu dažas reizes. Viena vizīte pie zobārsta =jauns akumulators, viena zoba pilnīga salabošana ar kanāla pildīšanu = jauns riepu komplekts, un ne to lētāko. Visu zobu komplekta kapitāls remonts=jauna Dace apm.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti