Pietrūkst 100 šoferu - "Rīgas satiksme" prasa atvieglot iespējas šoferiem iegūt autobusa vadītāja kategoriju - iAuto

Pietrūkst 100 šoferu - "Rīgas satiksme" prasa atvieglot iespējas šoferiem iegūt autobusa vadītāja kategoriju 13

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 15.jūnijs 2023 17:31

Pašvaldības uzņēmums "Rīgas satiksme" vērsies Satiksmes ministrijā (SM) ar lūgumu atvieglot šoferu iespējas iegūt autobusa vadītāja kategoriju, ceturtdien preses konferencē informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Džineta Innusa.

Patlaban, lai iegūtu D līmeņa transportlīdzekļa vadītāja kategoriju, kas ļauj vadīt autobusus, vadītājam jābūt jau iegūtai C līmeņa jeb kravas automašīnas vadītāja kategorijai.

Innusa norādīja, ka uzņēmums cer uz šī regulējuma maiņu, kas būtiski atvieglotu iespējas piesaistīt jaunus autobusa šoferus. 

Uzņēmumam trūkstot mazliet vairāk nekā 100 autobusu un trolejbusu vadītāju. Brīdī, kad tiks atjaunota tramvaju satiksme pār Basas tiltu, uzņēmumā būs aptuveni 50 autobusa vadītāju vakances un aptuveni 60 trolejbusu vadītāju vakances.

Situācija ar trolejbusu vadītāju tūkumu esot vēl asāka, jo pašlaik mācīties gribētāju esot tik maz, ka nav iespējams izveidot mācību grupu.

Nedaudz trūkstot arī tramvaja vadītāju, taču jau plānotas jauno tramvaja vadītāju mācības, kas ļautu iegūt 30 jaunus tramvaja vadītājus. 

Kā ziņots, pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" apgrozījums 2022.gadā bija 168,7 miljoni eiro, savukārt peļņa - 1,25 miljoni eiro.

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
MMX 16.jūnijs 2023 9:45
8 1 Atbildēt

Pēc sava pieredzes ar mūsu vietējo menedžmentu, saruna RS telpās varēja izskatīties aptuveni šādi:

-"Šef, mums trūkst šoferu, vajadzētu kaut ko darīt lietas labā"

-"Samazinām prasības un ņemam visus pēc kārtas"

-"Šef, bet varbūt piedāvāt lielākas algas?"

-"Ja tu atdosi savu tad varam arī tā"

-"Ok, tātad samazinām prasības"

Prasību samazināšana nevis algu celšana mūsu valstī ir kļuvusi tik izplatīta problēma, ka pat pietiekami nopietni uzņēmumi to uzskata par normu un visiem pajāt par rezultātu. Vēl nedaudz un atsevišķi darba devēji vienkārši sāks ķert bomžus uz ielas lai tik ir ko iebāzt uz brīdi darbā

VECAIS 16.jūnijs 2023 9:25
5 0 Atbildēt

Tas būs uzjautrinoši,kā no B kategorijas pārsēdīsies uz lielo sakabes autobusu....

Nepārvarama rijīguma dēļ negrib nopirkt (darbaspēks ir prece) soferus,un tad brīnās.

srt 15.jūnijs 2023 19:34
5 0 Atbildēt

Nevar Vernonu no pensijas izsaukt? Viņš viena nogāzīs pa trijiem stabili! Maksimums nedēļa un visa Rīga dancos pēc viņa noteikumiem.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 22

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 1

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Audi EX7 – otrais Audi bez četru riņķu logotipa; šoreiz arī Eiropai? (+ FOTO) 10

Audi atklājis jaunā zīmola AUDI otrā modeļa nosaukumu – tas ir krosovers EX7, kas, iespējams, kļūs pieejams arī Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti