Visi komentāri - 230 miljoni 10 gadiem - tehniskās apskates Latvijā uztic četrām firmām

230 miljoni 10 gadiem - tehniskās apskates Latvijā uztic četrām firmām 8

 
LTV Ziņu dienests | 19.jūnijs 2023 10:05

Noslēdzies viens no pēdējā laika apjomīgākajiem publiskajiem iepirkumiem – Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) izraudzījusi četras firmas, kas turpmākos 10 gadus par kopumā aptuveni 230 miljoniem eiro pārbaudīs iedzīvotāju mašīnas tehniskās apskates ietvaros. Pirmo reizi uzņēmumi izraudzīti publiskā konkursā, taču nekādas sāncensības tajā nebija.

Kā ziņo Latvijas Televīzijas raidījums "De facto", gandrīz katrā no 33 iepirkuma daļām uzvarēja vienīgais pretendents – firmas, kas tehnisko kontroli veic jau kopš deviņdesmitajiem gadiem. Deputāti Saeimā cer konkurenci tirgū tomēr ieviest, ļaujot akreditēties arī autoservisiem, tomēr šāda iespēja varētu parādīties tikai pēc 10 gadiem. 

 

 
Visi komentāri
 
jee 19.jūnijs 2023 14:23
0 0 Atbildēt

tada uzbudinisha summinja

srt 19.jūnijs 2023 16:22
0 0 Atbildēt

Uz 01.01.2022 bija reģistrēti 1 106 246 transportlīdzekļi. Ja mana matemātika ir pareiza, tad par viena transportlīdzekļa pārbaudi izmaksās nepilnus 22 EUR. Nu labi, atskaitam tos, kam TA nav jāiet (mopēdi un tamlīdzīgie). Noapaļojam uz 25 EUR par viena auto pārbaudi. Nu nav nekāda zelta bedre. Aprīkojums dārgs, regulāri jākalibrē, jāuztur datorsistēma, sertificēts personāls. Visas tās personu datu aizsardzības problēmas. Galīgi nav interesanti laikā, kad par vienu parastā servisa darba stundu var iekasēt 50 EUR.

Izdevīgāk 20.jūnijs 2023 17:02
0 1 Atbildēt

Atrēķini vēl reģistrētos auto, kas nepiedalas un nepiedalīsies ceļu satiksmē, man pašam īpašumā tādi ir 3gb. No sērijas žēl nodot lūžņos, bet pārdot ar negribas/nav vērts

Yo 20.jūnijs 2023 14:44
0 0 Atbildēt

Izskatas visi uznemumu nosaukumi novienasgalvas nàkusi xD 😆 kada konkurence

Izdevīgāk 20.jūnijs 2023 17:04
0 0 Atbildēt

Stundas laikā caur viena inspektora rokām iziet vismaz 4 auto, takā nevajadzētu būt tik traki

WALA 21.jūnijs 2023 0:35
0 0 Atbildēt

Varu pateikt tikai to ka ASV ir tehniskā apskate "uzvelta servisiem" un nav ar tajā nekā laba. Viena lieta ka tie servisi nodarbojas ar "upsell", t.i. cenšas pārdot to ko nafig tev nevajag un reizēm tieši ar auto drošību saistītās lietas palaiž garām, pārlieku aizraujoties ar "naudas slaukšanu". Un tad reizēm uz ceļa atrodas tādi lūžņi ka jābrīnas ka nevienu vēl nav nosituši ...

Bet nu tā ir atsevišķu servisu un mehāniķu -idiotu problēma, kura par laimi LV nav izplatīta un arī Eiropā ne ....

WALA 21.jūnijs 2023 0:38
0 0 Atbildēt

P.S. servisu lažu tur "regulē" civiltiesiskās servisu apdrošināšanas izmaksas, ja auto nokļūst avārijā un pierāda servisa nolaidību - apdrošinātājs maksā, un serviss dabū "pavisam citas" polises izmaksas ...

lOL 21.jūnijs 2023 12:52
1 0 Atbildēt

Būtu tiešām likumam jābūt un stingrām prasībām Auto servisiem. Ja avārija pierādās Servisa vainas dēļ, tad serviss zaudē licensi. UN mašīnas vienmēr būs kārtībā un TIP TOP. 

TA neredzu jēgu, un 230 miljonu izmešana par to ka kāds pārbauda mašīnas Tehnisko stāvokli ir absurda man liekas. Kāpēc valstij jāmaksā tāda summa? Kas tajā iekļaujas ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti