Visi komentāri - ATD pieprasa rīcības plānu no "Liepājas autobusu parka"

ATD pieprasa rīcības plānu no "Liepājas autobusu parka" 7

 
Nozare.lv | 21.augusts 2023 12:58

Autotransporta direkcija (ATD) no AS "Liepājas autobusu parks" (LAP) ir pieprasījusi paskaidrojumus un rīcības plānu saistībā ar atceltajiem autobusu reisiem Pierīgā, aģentūrai LETA sacīja ATD pārstāvis Viktors Zaķis.

Saistībā ar autobusu šoferu trūkumu piektdien, 18.augustā, LAP atcēla 44 autobusu reisus, sestdien - 29 autobusu reisus, svētdien - 21 reisu, bet pirmdien - 33 reisus.

"Situāciju vērtējam absolūti kritiski. Mēs esam pieprasījuši LAP paskaidrojumus un līdz šīs dienas beigām - rīcības plānu," sacīja Zaķis.

Tāpat ATD plāno aprēķināt soda sankcijas par šo mēnesi, kurā līdz šim LAP nav apkalpojis jau 270 reisus.

Zaķis norādīja, ka iepretim visiem LAP autobusu reisiem šis skaitlis nav liels, tomēr tas ir pietiekoši liels un būtisks pasažieriem.

Jau ziņots, ka LAP apgrozījums pagājušajā gadā bija 17,839 miljoni eiro, kas ir par 15,8% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās vairākkārt un bija 190 731 eiro.

Pēc Konkurences padomes 2022.gada 29.marta lēmumā par Konkurences likuma pārkāpuma konstatēšanu "Liepājas autobusu parka" darbībās, uzņēmuma mazākuma akcionārs (34,85%) ir Liepājas pašvaldība, bet 59,83% akciju pieder SIA "LAP1R", kas, pēc "Firmas.lv" datiem, pastarpināti pieder Andra Šķēles (67%) un Aināra Šlesera (LPV) (33%) ģimenēm.
 

 
Visi komentāri
 
Rexx 21.augusts 2023 13:15
0 1 Atbildēt

ATD piemēros soda sankcijas. Pamatoti. LAP būs spiests maksāt. Loģiski. Pieļauju, LAP finansu situācija jau šobrīd nav tā spožākā. Soda sankcijas grūdīs vēl dziļākā bedrē. Cietīs ne jau tā turīgā iedzīvotāju daļa. Tie, kam nav citas iespējas pārvietoties, kā vien sabiedriskais transports. 

Tā šķiet, ka kaplējot nezāles, izkaplēs arī burkānus.

GTD2 21.augusts 2023 13:22
5 0 Atbildēt

Sagrābušies pusslatvijas maršrutus pa dempinga denāsm, nerēķinoties ,kur dabū šoferus, sen ar viņiem bija jalauž līgums , vismaz problemātiskajos pierīgas maršrutos.  Jadod nodrošināt citiem ,kas spēj nodrošināt. Tā ir vietējos pārvaldniekus izputināja, cerot uz to šoferiem , bet vairums šoferu nepārgāja uz LAP.

vietējais 21.augusts 2023 13:53
2 0 Atbildēt

Kādi tad tur bija tie vietējie pārvadātāji!!! Es atceros tos pārpildītos mazos, 20-30 gadus vecos busus bez kondicionieriem vasarā un apsildes ziemā. Kad pie -20 katrs trešais reiss izkrita, jo buss salūza. Galapunkts Rīgā kautkur pie autoostas krastmalā bez nojumes. Pārsalis gaidi tos sūdus. Kad pārņēma RTP, situācija uzlabojās. Tagad ir Nordeka, vispār pa glauno var braukt.

BMW 21.augusts 2023 13:27
2 0 Atbildēt

Dodiet man 5k algu un esmu ar mieru slēgt līgumu uz 5 gadiem par šoferēšanu.

Šlosers 21.augusts 2023 14:02
0 0 Atbildēt

Būtu gatavs vadīt valsti, bet ar mazu, sūda firmu netiek galā - nu kurš tad viņam ticēs?

LAP 21.augusts 2023 16:47
0 0 Atbildēt

Mēs te ar "poģeļņikiem po biznesu" izdomājām Plānu. Ir jāceļ biļešu cenas, lai var vairāk nopelnīt un veidot uzkrājumu šoferu algu indeksācijai un tad peļņu iebāzīsim kabatā! Nu kaut kā tā.

Andris 21.augusts 2023 16:49
0 0 Atbildēt

Eu, bet mēs tak sarunājām, ka vedīsim Ukraiņu un Tadžikus, vienīgi vajag sabīdīt atvieglojumus darba spēka importam.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti