Ceļu satiksmes drošības uzlabošanai valdība atbalsta stingrākas prasības transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa kontrolei 50

 
Nozare.lv | 7.novembris 2023 20:34

Otrdien, 7. novembrī, Ministru kabineta (MK) sēdē valdība atbalstīja Satiksmes ministrijas (SM) rosinātās izmaiņas “Noteikumos par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļa”, lai, ieviešot stingrākas prasības transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa kontrolei, uzlabotu ceļu satiksmes drošību un veicinātu apkārtējās vides ekoloģiju.

Lai uzlabotu ceļu satiksmes drošību un atklātu transportlīdzekļus, kas ceļu satiksmē piedalās ar būtiskiem vai bīstamiem trūkumiem un bojājumiem, noteikumos precizētas transportlīdzekļa tehniskajam stāvoklim un aprīkojumam piemērojamās prasības un vērtēšanas kritēriji. Tāpat izmaiņas noteikumos paredz prasību kopumu attiecībā uz tehniskās apskates stacijām un transportlīdzekļu apskatei nepieciešamo aprīkojumu. 

Īstenojot “Ceļu satiksmes drošības plāna 2021.-2027. gadam” mērķus – pakāpenisku ceļu satiksmes negadījumos bojāgājušo un smagi ievainoto skaita samazināšanu – , kā arī, ņemot vērā Ceļu satiksmes drošības padomes domnīcā iepriekšējā gadā nolemto, noteikumos paredzētas prasības transportlīdzekļu ziemas riepu marķējumam. Tādējādi, sākot ar 2024. gada 1. oktobri, Ceļu satiksmes noteikumos noteiktajā ziemas periodā automobiļu, kuru pilna masa nepārsniedz 3,5 tonnas, riteņiem jābūt aprīkotiem ar ziemas riepām, kas īpaši konstruētas izmantošanai sniega vai ledus apstākļos un kas marķētas ar apzīmējumu “kalns un sniegpārsliņa”.

Lai nodrošinātu mūsdienu tehnoloģijām un automašīnu attīstībai atbilstošu, objektīvu un precīzu transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa kontroli, noteikumos precizētas arī minimālās prasības tehniskās apskates staciju kontroles iekārtām un aprīkojumam. Tostarp paredzot iekārtas, kas mēra automašīnu tehnisko atbilstību apkārtējās vides ekoloģijas prasībām.

 
Visi komentāri
 
darklight 7.novembris 2023 21:47
38 2 Atbildēt

Es tak domāju, ka visi negadījumi notiek dēļ āāātruma! Izrādās - arī dēļ nepietiekamas TA kontroles. Nekas - izdalīs inspektoriem asākus skrūvgriežus, ar ko sliekšņus bakstīt, un drošība uzreiz uzlabosies.

Freijers 8.novembris 2023 10:35
2 0 Atbildēt

Nu kā, atmazgājoties ar kovid ir tagad apmeklētājus iztriekuši ārā, var droši bakstīt un lauzīt, tāpat vien pa stiklu redz, i vietām vispār neredz

Guru 7.novembris 2023 22:00
1 3 Atbildēt

Kurš kompensēs zaudēto laiku vadītājiem,ja auto vis būs kārtībā....?

REXX 7.novembris 2023 22:22
6 0 Atbildēt

Tad jautājums, cik avāriju ir notikušas tieši dēļ neatbilstoša TL tehniskā stāvokļa? Parasti taču ir nepareiza ātruma izvēle,utt.

:-) 8.novembris 2023 9:07
3 1 Atbildēt

Tieši tā, nepareiza ātruma izvēle neņemot vērā transporta līdzekļa tehnisko stāvokli, tehniskās specifikācijas, kravu, laika apstāķlus.

Trakais 7.novembris 2023 23:20
5 11 Atbildēt

Noņemiet no ceļiem braucējus bez vadītāja tiesībām un tos, kas pārsniedz ātrumu vairāk par 30km stundā un drošība uz ceļiem pieaugs desmitkārtīgi, jācīnās ar iemeslu, nevis ar sekām, bet iemesls primitīvs- nesodāmības sajūta- tieciet ar to galā, tad ķerieties pie izplūdes gāzēm.

Juris 7.novembris 2023 23:30
3 7 Atbildēt

Jā, nepieciešamība pirkt jaunas riepas ļoti pozitīvi ietekmēs apkārtējās vides ekoloğiju. Būtu paveikuŝi kaut ko tiešām būtisku nevis meklējuši problēmas tur kur viņu nav.

Pohuijs 7.novembris 2023 23:46
3 0 Atbildēt

Tas viss ir pohers dūms vinji tak tagad vieninieka vietā var urez lik divniekus un pat trojakus nu pilnīgos gurķos.... 😅🙄

Pohuijs 7.novembris 2023 23:49
0 0 Atbildēt

Vop6em grozām kā gribam ir pakaļā pipecs...

650 8.novembris 2023 1:06
11 5 Atbildēt

Mašīnām ar izgrieztiem DpF un/vai ar jebkādām amputētām motora ekoloģijas ierīcēm bija sen jābūt no satiksmes izskaustām kā sugai! Sodiem drastiskiem, nevis ka pa suuda aizmirstu vigneti "prasa" 700, bet par būtiskām lietām vispār neko.Nevis šhitā te GADU DESMITIEM ieilgusī cssd lohu trulā nekaunīgā gvelzšana, uz kuru pat jebkurš pumpains pusaudzis liek ppi, spļauj virsū un vel paralēli pilns jūtups ar nekaunīgiem sižetiem/Par! 

Paskat reku pie TA angāra- kā tur tie Uzvarētāji mauc ārā.Katrs pustrešais tur spolē un agressīvi sīvi ber mizā! Kur milicija, kur kameras??

Kur statistika, cik pa beidzamajiem gadiem ir reāli sodīto par braukšanu ar tukšu trubu? Vai varbūt kāds īslaicīgi ((pieklājības pēc) ir taPis aizturēts par augstāko nekaunības pilotāžu- turpat pie TA durvīm filmējot jūtupa sižetu, kā tos Lohus tikko ir appi/sis ?

Te varbūt ir kas cits- ja pusi lohu izņems no aprites, tad hlamu skaits krasi saruks un no kurienes viņi pelnīs Peļņu! Tāpēc jau tagad ceļam ažiotāžu ap m+s riepām, zīmējam plakakātus un uzņemam debīlus teātra sižetus par "ceļazīmi/uz" un utt. Kurš diez to meeesla plakātu tādu izdomāja un cik viņš "saņēma",- nu tā taču ir atklātā textā ņirgāšanās/Par!

Freijers 8.novembris 2023 10:43
3 0 Atbildēt

Varbūt ir jāsak no otra gala - sākt drātēt tos trubu griezējus visos gāzes, garāžas Koļas un kaut vai pārdzinēju no DE kantoros - kaut kur jau tās trubas pazūd, daļa dēļ idiotiem, kam tieši tādi paši idioti piedāvā optimizēt/uzlabot motora "darbību", daļa arī dēļ zaglīgiem maisteriem, kas izgriezto realizē....ja dabūtu pārītis pa kādiem 500 eiro sodus, problēma sāktu uzņemt citu pavērsienu. Citādi, var jau sodīt pircēju, bet praktiski 50%+ auto jau tie mezgli nav dēļ visādiem pipelēm graizītājiem - ne vienam vien auto esmu ar līkumu gājis dēļ neesošas ekoloģijas vai metinājumu pēdām uz attiecīgiem mezgliem.

650 8.novembris 2023 11:31
4 0 Atbildēt

Drāāātēt jā, visus/vajadzētu.Tai skaitā, krietnu daļu no pašiem tiem "drātētājiem".Jo lielākajā daļā "gadīumu" te ir acīmredzami nepārprotama "darbības imitācija" un nekaunīga demagoģija.No visiem galiem Drātēti tiek konkrēti TIE, kuri vēlas strādāt godīgi! 

Tieši legālie un daudzmaz godīgie uzņēmēji visu ceļu te cieš bezgalīgas neērtības un "nes" milzīgu administratīvo slogu! Negodīgie turpretim nejūtas īpaši traucēti un mierīgi turpina darboties.

Redz kā ir- "metinājumu pēdas" atrast un pirkstu/trubā iebāzt var teju jebkurš privāti ieinteresētais garāmgājēj interesents, taču slavenajam CssD TA vienkārši NAV "tādu iekārtu"! Ir tikai pretīgi acīsņirdzoša sejAssizteiksme un bezgalīgi demagoģiska muldēšana nezcik gadu garumā!

Iedomājies- ja eksistē šāds pelēkais izpūtējgriēzēj bizness, tie tomēr ir kādi atsevišīi gadījumi.Kā arī, jau krietnu laiku kā tie "progresīvākie" griezēji tomēr neuzstāj uz tādu trulu izgriešanu,kā varbūt tas bija agrāk.Taču reku piem "riepu maiņas" jomā šīs te pelāko ķeneru "iespējas" ir bezgalīgi lielākas- paskat kāda gara lohrinda tur stāv "uz ielas"!

Mehāniķis 9.novembris 2023 21:08
0 0 Atbildēt

Velns ar ārā es neatbalstu graizītājus, bet ja ir katalizators un PDF Jūs pastāviet telpā kur darbojas transportlīdzeklis kam ir. Cik ilgi izturēsiet to smaku? Dirst vajag mazāk ja nezini vai nesaproti realitāti.

Vernons 8.novembris 2023 9:15
5 10 Atbildēt

Kad sāks domāt par uzvedību uz ceļa?

Virzienrādītājus neslēdzam, vai ieslēdzam pēdējā brīdī, kad  abiem ir brīdis pēdējais!

Stāvoklis joslā, manevram! No labās joslas malas griežam pa kreisi! Vai vēl "labāk", no pretējās joslas, uzsākot apdzīšanu, lai finālā nogriezties pa kreisi un saņemt pakaļā autobusu!

Spogulī palūkojies, vai Nāve netuvojas!

Strauju bremzēšanu vajag izslēgt pašos pamatos!

es 8.novembris 2023 9:19
10 4 Atbildēt

Tu nebiji tas kurš propogandēja veikt kreiso pagriezienu no labās nomales? Nostāties uz nomales, palaist garām aizmugurē braucošos un tad hujārīt pa kreisi? Vai kā tur tajā Stambulas konvencijā bija rakstīts?

Vernons 8.novembris 2023 11:33
4 0 Atbildēt

Jā, es tā daru! Novācos no ceļa pa labi, sagaidu, kad abos virzienos nav braucēju un pa kreisi!

Priekš Tevis un pārējiem nav šķērslis uz ceļa!

CSL 19. panta 3. punkts!

:-) 8.novembris 2023 16:34
3 2 Atbildēt

Apturot transporta līdzekli, nepamatoti, škērsojot nepārtraukto līniju un veicot apdriešanās manevru škērsojpt veselas trīs nepārtrauktās līnijas. pie tam to darot inttensīva satiksmes apstākļos, liekot samazināt ātrumu citiem satiksmes dalībniekiem. www.google.com/maps/@56.9172...er=0&entry=ttu

Vernons 8.novembris 2023 20:34
3 5 Atbildēt

Kāpēc nav ātruma samazināšanas joslu? Kāpēc nav ieskrējiena joslā? Kāpēc uz Liepājas ceļa speciāli jārada ciematā Lapsas dzīvojošiem problēmas? 

Vai vispār zini kā jābūt?

:-) 9.novembris 2023 12:05
0 0 Atbildēt

Nav nekādu problēmu tur, ņem un brauc, griezies, kur vēlies., Vai tas "Lapsu" vai "Božu" krusts. Viaduktu uz katru būdeli netaisīs! Problēmas ir Kiesneram un "zemu lidojošiem"!

650 8.novembris 2023 22:25
1 0 Atbildēt

Lapsass ir tāds īpašs Gadījums- par to jau te vismaz 6x iepriekšējos gados diskutējām.Lohu ginnesa rekorda cienīgs.Nu KĀ šhitā varēja izveikt to a9 "rekonstrukciju"..

ZZZZ 8.novembris 2023 10:28
7 4 Atbildēt

Vernons

Vari apvainoties vai dusmoties, BET vajag sākt ievērot pareizu drošu distanci. Pabrauc ar kādu jaunāku auto...tur būs gan droša distance, gan vajadzības/nepieciešamības gadījumā strauja bremzēšana...

Vernons 8.novembris 2023 11:37
4 6 Atbildēt

Nav runa par "pareizo" Distanci! Ir runa par komunikāciju uz ceļa. Pēc Tava domu gājiena lieki ir CSN un pilnīgi lieks CSDD!

Sergejs 8.novembris 2023 11:39
5 0 Atbildēt

Tā ir, uz ceļa katrs otrais laikam ir proktologs, spriežot pēc tā cik daudzi mīl pakaļā līst.

 Par tiem jauniem auto ir daļējā taisnība. Manai Octavia ir komplektācijā adaptīvā kruīze ar distances kontroli, bet tai pat laikā re ku pagalmā jauns Q7 kam nav

Vernons 8.novembris 2023 20:35
0 3 Atbildēt

CSN 106. punktu lasīji? Kāpēc domā ka esi ātrākais?

Sergejs 9.novembris 2023 16:40
0 0 Atbildēt

106. Ārpus apdzīvotām vietām šo noteikumu 241. un 243. punktā minēto transportlīdzekļu (transportlīdzekļu sastāvu) vadītājiem starp savu un priekšā braucošo transportlīdzekli jāietur tāda distance, kas, izteikta metros, ir ne mazāka par pusi no transportlīdzekļa braukšanas ātruma. Šī prasība nav spēkā, ja transport­līdzekļa vadītājs gatavojas apdzīt, kā arī intensīvas ceļu satiksmes apstākļos.

 Un? Tātad intensīvas satiksmes apstākļos uz šosejas pie 90km/h ir jāsēž viens otram 5m no bampera, lai gadijumā kad kāds kādu apstākļu pēc pielieto "bremzēšana ar radiātoru" paņiemienu, sanāk pēc iespējas lielāks "bānīts" un policijai/mediķiem darbs vairāk? Ir redzēts šādu āžu sammits😄

 Par apdzīšanu... Regulāri redzu debīliķi kas tipa taisās apdzīt un sēž fūrei 3m no bampera. Bet tā kā no šīs pozīcijas viņš neko neredz kas priekšā darās tad dabūn līst ārā pa puskorpusu pretējā joslā - kad pretīm nāk tāds pats otrs Vernons tad ir daži līķi. Ja netici- pamēģini pirms apdzīšanas nevis 5m ieturēt bet 45, būsi pārsteigts cik labi paliek redzams kas pretējā joslā notiek

 Vai kā bija Vallē šo pavasar. brauca tāds 5m aiz fūres, fūrei priekšā buku bars izskrēja, tā pa mēmajiem, rezultāts: proktologs un 4 gb kompānijas kurš līķis kurs invalīds. 

 Zemāk pāris video ar piemēriem un skaidrojumiem gan par distanci gan par apdzīšanas manevru. Video krievu valodā, toties blogera sponsors if fizikas rokasgrāmata.

www.youtube.com/watch?v=o1fvl_hBsuk

www.youtube.com/watch?v=7pC2aILM6SY

650 11.novembris 2023 3:51
0 0 Atbildēt

Pirmajā sižetā "taisnība" ir tā,ka kungs drusku blato.Viņš nav diezko sirsnīgs.Bārtsta pa lielam demagoģiju,kaut arī tā satur daļu taisnības.

Audzināt "priekšābraucēja atbildību" ir krietni patiesāka pieeja.Ar mazāku iespēju to savtīgi vai demagoģiski sagrozīt otrādi.

Distances turēšanu var izmantot arī kā attaisnojumu savai neuzmanībai.Vai nespējai.Distances neievērotājs parasti ir krieni vairāk "iekšā procesā" nekā viens otrs to ievērojošais Lohs.Vai katrs un vienmēr- NĒ,tā atkal būtu "otrādā" demagoģija.Sākuma stadijā jau parasti veicas gandrīz visiem Lohiem,tā īstā sadale seko drusku vēlāk.Kad pierod.

Šo nedeļ viens Lohs (manāmi atpalikdams no priekšābraucēja), p/sa ar reno vagonu pa Ulmaņ lohgatvi un Abām rokām bakstija trubu! Aiz viņa bij rinda!

Cauri priekšābraucēja stiklam skatīties esot kļūdaini-tai pat laikā situācija tiek izspēlēta ar klassiskā priekšāesošā Kretīna piemēru! Tas suuds latviski saucās Podstava! Un nevajadzētu jaukt jēdzienus,kad un uz ko skatīties- uz poda taču cilvēks parasti sēžas vēdera izejas nolūkā,nevis ēdienreizi ieturēt p;

Freijers 8.novembris 2023 10:47
8 0 Atbildēt

Vernonam ir pilnīga taisnība šajā gadījumā....nezinu ko māca auto skolās vai ko bauda CSDD eksāmenos pēdējā laikā, bet braukšanas "losība" ir sasniegusi virsotni, kamēr braukšanas ātrumi ne tuvi vairs nav tādi kā bija. Absolūti netiek rēķināti citi satiksmes dalībnieki - ceļu nedodam, virzienus nerādam, vai kā klasikā, bremzē bremzē un tad ieslēdz, kad jau sāk griezties, arī pareizos stāvokļus manevriem reti kurš māk uz ceļa ieņemt, šķiet, ka ar smagajiem visi brauc......Slikti ir tas, ka šīs kretīniskās izdarības neviens ij nedomā kontrolēt vai sodīt....ātrums redz pirmā vietā

ZZZZ 8.novembris 2023 11:58
2 3 Atbildēt

Atver acEs, patreizĒjā P?olitika, ja kāds redz priekšējo bremzējam, dodam pa federi un dzenam garām...Tā vietā csdd vajadzētu pastiprināti spiest UZ samazinam ātrumu un iegūstam laiku labot visas kļūdas.

ak 8.novembris 2023 15:30
1 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu!

es 8.novembris 2023 9:17
3 2 Atbildēt

Beidzot! Pilnībā atbalstu. Vēl vajadzētu arī stingrākas prasības autovadītāju veselības stāvokļa kontrolei. Un ģimenes ārstiem noteikt par pienākumu ziņot CSDD par pacientiem, kuriem tiek izrakstīti trankvilizatori un kuriem ir braukšanu ietekmējošas veselības problēmas. Un šo pašu info nodot arī IeM, ieroču atļauju pārskatīšanai.

Slinkais 8.novembris 2023 11:09
2 0 Atbildēt

Pipec, kas par kņādu visā Valstī jau kuro dienu. Tik vien kā sūdus aizliedza ziemā lietot))

650 8.novembris 2023 12:20
1 0 Atbildēt

Ja ir kāds uzņēmīgāks- varbūt parakņājiet slimības vēsturi.Pirms cik gadiem un cikreiz agrāk jau mums ir ticis šis te "m+s" jautājums pārcilāts un kopš cik seniem laikiem jebkuram NORMĀLAM lietotājam ir bijis skaidrs, ka ZIEMAS riepām jābūt ar to tur alpengovi un to suudpārsliņu.

Kas šis vispār ir par suudu, kad atsevišķas "īpaši gudro lietotāju grupas" interesēs šis m+s tagad tiek tik aktīvi apzelēts un simtreiz  pārpublicēts? Kāds ir zemteksts un kāds vispār "patiesais" iemesls? Varbūt sagadījies strīdīgs apdrošināšanas gadījums, izraisījies kāds iepriekš noklusēts aizkadra konflikts, vai ko?

Autoskolas visdrīzāk ka piedzīvo veco labo pārbaudīto patiesību- ja kāda tāda "audzināšana" pompozi iesākas ar apmācāmās vipPersonas "Tiesību" uzskaitījumu,tā "pienākuma sajūta" tur diezin vai radīsies.

ZZZZ 8.novembris 2023 13:06
3 2 Atbildēt

Vernons

Tak saproti jau pats, tos CSN neviens, pat eksperi nezinA! Viņus katrs interpretē kā vajag. Tamdēļ arī TE es pievēršu uzmanību, uz ceļa vajag komunicēt un agresivitāti visās saknēs izskaust! 

piem. pat auto nr ir atšķirīgi! Kāpēc P vairāk nav dzērājiem? Bet zilie IR? Ko tad lielie D braucēji tādus neliek? Tāpēc, ka politika visus sanaidot lai tik bardaks lielāks...Tā ir atbilde arī uz daudziem 650 jautājumiem.

Vernons 8.novembris 2023 14:25
0 3 Atbildēt

Viss slēpjas vienā vienkāršā pantā! CSL 19. pants: "Pienākumi un tiesības"! Vispirms Pienākumi, ko noteic CSN tad radīsies tiesības!

Bet "Tiesības paļauties" ir tikai tiem, kas pilda Savus pienākumus!

wons 8.novembris 2023 13:14
2 1 Atbildēt

DPF filtru pārbaudi un tiem auto, kuriem tie amputēti aizliegt piedalīties satiksmē, bet pēc tam, kad DPF uzstādīts, šiem auto atgriešanās satiksmē caur transporta līdzekļu pārbuves tehnisko ekspertīzi www.csdd.lv/transportlidz...ga-informacija Tā lai vairak iesit pa santīmu un laiku. Nav ko indēt līdzpilsoņus!

? 8.novembris 2023 17:42
1 1 Atbildēt

Par DPF afēru ir vērts padiskutēt (līdzīgi kā farma). Naudas kāšana. Jautājums. 

Kur paliek cietās daļinas no dpf?

Slinkais 8.novembris 2023 21:26
2 0 Atbildēt

Ja filtrs darbojas kā paredzēts, daļiņas sadeg pie filtra regenerācijas.

650 8.novembris 2023 22:27
1 0 Atbildēt

Vēl jau varētu "pajautāt" (uzprasīt), kur tad diez paliek tā "izgrieztā" pdf draza ;p

Tims 8.novembris 2023 23:14
1 0 Atbildēt

Varu derēt, ka puse no izravēto dīzeļauto īpašniekiem to nemaz nezin. Un tādēļ uzreiz drastiskus sodus? Neesam tik paštaisni.. Tad jau arī jāsoda, ja nopirkts auto, bet trīs gadus vēlāk izrādās, ka nobraukums neatbilstošs..

650 9.novembris 2023 2:29
0 0 Atbildēt

Šis ir, jā, mazāk zināsi- ilgāk gulēsi.Zin kā,viņš iebrauc pie ravētāja un vnk nekāpj ārā.Ta kyjviņuzin, ko tas lohs tur tās pāris stundas p/sās ap to hlamu.Būtu vismaz izsniedzis tā dēvēto lohČeku,tad īpašnieks vismaz varētu izlasīt.Par ko vispār te runa bijusi (bazars/gājis) un tāa.

LV jūtupā arī reku paskatko- kāds nofilmē filmu turpat pie pašiem tiem kaut kādiem siguldēnu lohCssd lohTA vārtiem, kā nupat tikko kā viņus esot šitik brangi appīsis.Lohi gavilē, ieskaitot paša Cssd vadošo presessektariātu.

Pļurkt 9.novembris 2023 8:39
0 0 Atbildēt

Bet ja nezināsi, tad vispār negulēsi!

Sergejs 9.novembris 2023 16:50
0 0 Atbildēt

Runa gadijumā nav par to kurš parāda ka ja dzinēju saved kārtībā, nevis vis caur "kaut kā kā tik lētāk", tad atgāzes un dūmainība ar rezervi atbilst eiro 6 līmenim bez DPF un EGR?

msh 9.novembris 2023 18:17
0 0 Atbildēt

Nejauc piekstu ar krānu. Filtri un katalizatori ir domāti lai mašīnas izplūdes gāzes atbilstu kaut kādai normai VISU LAIKU. Teiksim, benzīnniekiem mēra brīvgaitā, vai, jaunākiem, paaugstinātos apgriezienos, bet tapat zem slodzes - ja būtu uz ruļļiem, ar pedāli grīdā un pilnu slodzi vismaz 10 sekundes, būtu pavisam cita aina. Tas pats ar dīzeļiem - tur gan pārbaudes veids ir mazliet reālistiskāks, bet par to šausmīgi lielas pielaides - tas vienkārši nav fiziski iespējams ka dīzelis bez filtra nekūpētu, jo sevišķi mūsdienās, kad slāpekļa oksīdu samazināšanas nolūkos dīzeļiem vēl piedevām samazina kompresijas pakāpi - kaut kāda, lai cik neliela, degvielas daļa vienalga trāpīs uz cilindru sienām un nesadegs, un ies laukā pa izpūtēju kā kvēpi. Neaizmirsīsim - kvēpu filtra esamības pārbaude ir vienkārši ar pirkstu iebraukt izpūtēja galā. Paskaties arī EURO6 atgāzu normas - kvēpi tur ir praktiski nulle; tur pat nevajadzētu nekādu atgāzu analizatoru, pietiktu ar baltu lapu zem izpūtēja un gaišu lampu; ja uzgāzējot varētu saskatīt kaut ko melnu, tad dot divnieku...

650 9.novembris 2023 18:27
0 0 Atbildēt

Nu jajā, laikam ka tieši par to "parādītāju" ir tā runa.Pareizāk, par TO, cik nepiespiesti un bravūrīgi viņš šo te savējo versiju publiski reklamē.Kāds (mums,Lohiem) ir tā dēvētais Valstī Valdošais "visatļautības" (bezkaunībass) līmenis.Un par TO, cik īstenībā glumi un šķidrsuudīgi mīksti ir tie Lohdemagogi, kuriem būtu uz šādiem sižetiem "jāreaģē".Nu vismaz kaut izlases kārtībā un/vai pieklājības pēc.

Sergejs 10.novembris 2023 11:01
0 0 Atbildēt

Nu kam nevar nepiekrist, manā skatijumā, tas ir tam ka dzinējam jābūt kārtībā, tas ir pats pamats kas dod ap 80-90% no visas ekoloģijas.

 Un ja plastmasas bačoks ar ekoloģiju maksā vairākus simtus vai tūkstošus tad tas arī nav normāli un ir nekas cits kā "just business" nevis rūpes par apkārtējo vidi. Uzliekot roku uz sirdi pasakiet, kurš būs gatavs un ar mieru čakarēties mēnešiem un samaksāt par plastmasas bunduli ar sensoru pāris tūkstošus pie auto vērtības 10-15k? Ja tādi ir tad čeks studijā, lūdzu.

 P.S. Esmu par saudzīgu attieksmi pret vidi, tāpēc piekopju gan ekonomisku braukšanas stilu gan auto ir kārtībā.

 P.P.S. Kamēr auto dzinējs auksts tā ekoloģija nestrādā, ja kas

650 11.novembris 2023 4:10
0 0 Atbildēt

Kamēr auksts, "strādā" (smird)) tieši tas,kas šo te "ekoloģiju" sabojā. 

Ekoloģiju amputē,jo tā vairs nestrādā- un tieši amputācija vairumā gadījumu aizstāj patieso cēloņu novēršanu (salabošanu).

Summā sanāk 2-kārši suudi.Ja nav vairs nekādu eko/komponentu,ta nafig tur vispār ko labot.

Jaunu auto- tikai caur vecā esošā utilizāciju.Ja nevar tā- tad vismaz oficiālu TūV inspekciju katram pārdodamajam.Kamēr nav sakārtots- liegt pārdošanu.Esi nopircis- uzturi kārtībā un brauc vismaz 5g. Nekādu te vairs iesmērēšanu "loham".

Mehāniķis 9.novembris 2023 20:59
2 0 Atbildēt

Vairums vecāka izlaiduma transportlīdzekļu ir ļoti labā stāvoklī nekā tie kuri ir " it kā mazlietoti" transporta līdzekļi. Vecos cilvēki vismaz tehniski var un uztur tehniski droši. Kādas stingrākas kontroles? Tas ir neveiksmīgs bizness plāns lai varētu pārdot jaunos transportlīdzekļus kuri ir kļuvuši daudzu firmu krustojumi un gala rezultātā totāli brāķi. Tās nav tikai manas domas, palasot, paklausoties mehāniķus un auto ekspertus tas ir ārprāts, kas notiek transporta industrijā.

Ivars 9.novembris 2023 21:24
0 0 Atbildēt

Atlaist stulbi Saeimu.

Sandis 10.novembris 2023 19:47
0 0 Atbildēt

Pietiek slaukt!!! Sataisiet ceļus, vai arī es ar savu SIA un visiem TL pāriešu uz Lietuvu!! :%

650 11.novembris 2023 4:19
1 0 Atbildēt

Ja zinātu,ka atpakaļceļa nebūs- vai tad arī pārietu?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

PAPILDINĀTS AR VIDEO 16.sep; Aktuālie piedāvājumi Amazon e-veikalā Vācijā 2024.gada rudenī (+ PRECES) 8

Tik ātra piegāde vēl.nebija bijusi, pasūtīju 12.septembrī vakarā un 16.septembrī jau atveda pie durvīm. Lasīt vairāk

 

Stellantis piesaka divus elektriskos RAM pikapus (+ FOTO) 1

Stellantis koncerns atvēlējis 406 miljonus dolāru Sterling Heights rūpnīcai Mičiganas štatā, ASV, lai pielāgotu to divu elektrisko pikapu ražošanai. Lasīt vairāk

 

Gluži kā testu poligonā - motociklists piezemējas vējstiklā (+ VIDEO) 13

Taivānā kāds autovadītājs piedzīvojis nepatīkamus brīžus, kad no līkuma lielā ātrumā izbraucošs motociklists nonāk pretējā joslā un saduroties ar viņa automašīnu, atkārto kaut ko līdzīgu drošības testos redzētajam. Negadījuma dalībniekiem veicas, jo neviens, arī motociklists, nopietnas traumas negūst. Lasīt vairāk

 

Drastiskie sodi par nepareizu dzīvnieku pārvadāšanu automašīnā – iAuto.lv saņem saeimas atbildi 18

No šī gada jūlija stājušās spēkā jaunas prasības attiecībā par dzīvnieku transportēšanu automašīnā. Par noteikumu pārkāpšanu noteikts pamatīgs sods līdz pat 1750 eiro fiziskām un 2500 eiro juridiskām personām, tādēļ iAutolv vērsās pie atbildīgās Saeimas komisijas, kas atsūtīja savu skaidrojumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti