Visi komentāri - "Rīgas satiksme" izsolē piedāvā pirkt 43 trolejbusus

"Rīgas satiksme" izsolē piedāvā pirkt 43 trolejbusus 11

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 18.decembris 2023 16:16

Pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" izsolē piedāvā iegādāties 43 trolejbusus, kuru sākumcena noteikta 728 200 eiro, liecina paziņojums uzņēmuma mājaslapā.

Izsolīti tiek 18 "Ganz Solaris Trollino 18" trolejbusi, kuriem piedziņa ir tikai ar klasisko elektropadevi no kontakttīkla, un 25 "Škoda 24 TR" trolejbusi, no kuriem astoņiem "Škoda 24 TR" trolejbusiem ir piedziņa tikai ar klasisko elektropadevi no kontakttīkla un 12 "Škoda 24 TR", kas aprīkoti ar dīzeļģeneratoru. Septiņiem no trolejbusiem dīzeļdzinējs ir tehniskā darba kārtībā, bet pieciem trolejbusiem ir dīzeļdzinēja defekti. Tāpat tiek izsolīti pieci "Škoda 24 TR" trolejbusi, kas izmantojami rezerves daļām, jo bojāts spēka bloks ("SKYP").

Izsoles ilgs līdz 28.decembrim. Pircējiem, kuri vēlas pirkt trolejbusus, jāiesniedz pieteikums par mantas pirkšanu par brīvu cenu.
 

 
Visi komentāri
 
Tante no laukiem 18.decembris 2023 17:07
4 0 Atbildēt

Hei, tauta! Saņemās! vecu škodu var nopirkt katrs, bet LIELU VECU ŠKODU....

es 18.decembris 2023 17:18
1 0 Atbildēt

Varēja ukraiņiem uzdāvināt.

Krotow 18.decembris 2023 17:33
1 1 Atbildēt

Nebija smieklīgi. Rīgas vecos Tatra tramvajus pagājušogad krievi Harkovā sabumboja. Iespējams ka troļļi būs jāaizsūta kā ziedojums.

es 18.decembris 2023 17:37
1 1 Atbildēt

Nebija domāts smieklīgi. Pilnīgi nopietni, labāk uzdāvināt. Cena tāda, ka nav jēgas pirkt nodošanai metālā. Ja nomestu vienu 0, tad vēl varētu domāt.

Nu 18.decembris 2023 18:26
1 1 Atbildēt

bet nav jau grūti pārpublicēt RS info...

Bet kur ir žurnālistu darbs?

Piemēram;

Cik veci ir tie trolejbusi?

Cik maksāja jauni?

Cik mums tas viss izmaksāja? Utt

650 19.decembris 2023 14:28
0 0 Atbildēt

Traktātā par Lohiem taču bija skaidri definēts- ka tas visgalējākais lohs esot tāds Apjūsmotāja tips. 

Kuŗš nu tagad vairs "noteiks", cik miljoni kubokilometru sniega tika izvesti, bet ciki vienkārši izkusa un ietecēja trubā (silē/caurajā).

core 18.decembris 2023 19:05
3 0 Atbildēt

Jāpaņem viens tāds, varēs Rīgā par velti braukt

darklight 18.decembris 2023 23:07
3 1 Atbildēt

Cik saprotu, visi kopā jāņem? Žēl, būtu prikolīgi pašam savs trolejbuss. Tikai tad vajag ar dīzeli, lai vakarā var pagalmā noparkot. A rīta - aizpukšķini līdz vadiem, cel štangas augšā un vizinies uz darbu. Kad vadi beidzas, laid štangas lejā un pukšķini līdz galam. Principā pat uz dāču var aizbraukt.

Slinkais 19.decembris 2023 8:36
1 0 Atbildēt

Dzelzceļa riteņus var viņiem pieskotčot?

darklight 19.decembris 2023 8:55
0 0 Atbildēt

Protams, ka var, ja vieglajiem var, tad arī trolejbusam. Bet diez vai atļaus pa sliedēm braukāt, tas Latvijas dzelzceļš izskatās tāda nenovīdīga kompānija 😁 Un španis arī diez vai atbilst.

es 19.decembris 2023 12:43
0 0 Atbildēt

Trollis varētu labi ieskrieties ar tiem vilciena 3000V nepieciešamo 600V vietā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti