Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Auksta duša Volkswagen – elektrisko ID.7 Ķīnā nepērk pat par 30 000 eiro 34

 

Foto: Ekrānbilde no facebook.com/carnewschina/

iAuto | 23.decembris 2023 9:06

Volkswagen ID.7 pārdošana Ķīnā sākās novembrī, taču neraugoties uz teju pusi mazāko cenu salīdzinot ar Eiropu, elektriskā Passat fanu pasaules lielākajā tirgū izrādījies krietni mazāk nekā gaidīts.

Ķīnas patērētāju uzvedības izpētes aģentūra CarFans, kas specializējas 72 stundu pētījumu publicēšanā, atklājot konkrētu modeļu pārdošanas rezultātus trīs dienu laikā pēc laišanas tirgū, secinājusi, ka Volkswagen dīleri saņēmuši vien aptuveni 300 pasūtījumu ID.7 iegādei.

Saskaņā ar ziņojumu, klientu interesi mazinājusi augstā cena par bāzes modeli. Arī apmeklētāji markas izplatītāju centros pauduši gandarījumu par plašo salonu, taču izrādījuši neapmierinātību ar nepieciešamību piemaksāt par tādām funkcijām kā apsildāmi sēdekļi. Klientus neapmierina rūpnīcas komplektācijas un, kamēr tiek gaidītas citas, dīleriem paliek „neejoši modeļi”, kurus grūti realizēt.

ID.7 Ķīnā saskaras ar smagu konkurenci, jo 200 000 juaņu (aptuveni 26 400 eiro) sedanu segments ir pārstāvēts ar tādiem modeļiem kā Zeekr 007, BYD Seal, BYD Han, Neta S, Rising F7, Leapmotor C01, Tesla Model 3 un gaidāmajiem Luxeed S7 un Xiaomi SU7. Visi vēlas to pašu daļu no pīrāga, taču nodrošina labāku savienojamību un digitālo pieredzi.

Ķīnieši ciena Volkswagen kā vācu kvalitātes sinonīmu, taču, runājot par elektrisko piedziņu, ID.7 Ķīnā nav daudz ko piedāvāt. Vieglas dienas negaida arī elektrisko hečbeku ID.3 – šobrīd Volkswagen ir drastiski samazinājis tā cenu, pārdodot bāzes versiju par 124 900 juaņu (zem 16 000 eiro), taču arī tas palīdzējis vien nedaudz.

Atgādināsim, ka Eiropā par Volkswagen ID.7 un ID.3 tiek prasīti attiecīgi aptuveni 57 un 45 tūkstoši eiro.

 
34 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
imzz 23.decembris 2023 10:30
43 3 Atbildēt

Un zaudējumus Ķīnā mēģina kompensēt ar cenu uzskrūvēšanu Eiropā.

Viktors 23.decembris 2023 13:43
17 3 Atbildēt

Kam tie elektriskie **** vajadzīgi.

Tas ir normāli, ja par ID.3 Eiropā kāš 45.000, bet ķīniezeriem tirgo par 16.000. kur skatās dažādas patērētāju aizsardzības iestādes. Iznāk eiropietis samaksā, teiksim 15.000, pa virsu, lai ķīnietim iedodu bonusu pat 15.000!!! Tas VW tad ir pelnījis vienu kārtīgu *******.

es 23.decembris 2023 15:04
17 10 Atbildēt

ES ar saviem idiotiskajiem drošības un vides standartiem piespiež celt cenas kosmosā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 10

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 6

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti