Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Auksta duša Volkswagen – elektrisko ID.7 Ķīnā nepērk pat par 30 000 eiro 34

 

Foto: Ekrānbilde no facebook.com/carnewschina/

iAuto | 23.decembris 2023 9:06

Volkswagen ID.7 pārdošana Ķīnā sākās novembrī, taču neraugoties uz teju pusi mazāko cenu salīdzinot ar Eiropu, elektriskā Passat fanu pasaules lielākajā tirgū izrādījies krietni mazāk nekā gaidīts.

Ķīnas patērētāju uzvedības izpētes aģentūra CarFans, kas specializējas 72 stundu pētījumu publicēšanā, atklājot konkrētu modeļu pārdošanas rezultātus trīs dienu laikā pēc laišanas tirgū, secinājusi, ka Volkswagen dīleri saņēmuši vien aptuveni 300 pasūtījumu ID.7 iegādei.

Saskaņā ar ziņojumu, klientu interesi mazinājusi augstā cena par bāzes modeli. Arī apmeklētāji markas izplatītāju centros pauduši gandarījumu par plašo salonu, taču izrādījuši neapmierinātību ar nepieciešamību piemaksāt par tādām funkcijām kā apsildāmi sēdekļi. Klientus neapmierina rūpnīcas komplektācijas un, kamēr tiek gaidītas citas, dīleriem paliek „neejoši modeļi”, kurus grūti realizēt.

ID.7 Ķīnā saskaras ar smagu konkurenci, jo 200 000 juaņu (aptuveni 26 400 eiro) sedanu segments ir pārstāvēts ar tādiem modeļiem kā Zeekr 007, BYD Seal, BYD Han, Neta S, Rising F7, Leapmotor C01, Tesla Model 3 un gaidāmajiem Luxeed S7 un Xiaomi SU7. Visi vēlas to pašu daļu no pīrāga, taču nodrošina labāku savienojamību un digitālo pieredzi.

Ķīnieši ciena Volkswagen kā vācu kvalitātes sinonīmu, taču, runājot par elektrisko piedziņu, ID.7 Ķīnā nav daudz ko piedāvāt. Vieglas dienas negaida arī elektrisko hečbeku ID.3 – šobrīd Volkswagen ir drastiski samazinājis tā cenu, pārdodot bāzes versiju par 124 900 juaņu (zem 16 000 eiro), taču arī tas palīdzējis vien nedaudz.

Atgādināsim, ka Eiropā par Volkswagen ID.7 un ID.3 tiek prasīti attiecīgi aptuveni 57 un 45 tūkstoši eiro.

 
Visi komentāri
 
imzz 23.decembris 2023 10:30
43 3 Atbildēt

Un zaudējumus Ķīnā mēģina kompensēt ar cenu uzskrūvēšanu Eiropā.

Romas 23.decembris 2023 10:32
1 3 Atbildēt

Impērija nr 2

Onsis 23.decembris 2023 11:03
2 5 Atbildēt

es diez vai pat par 20 000 pirktu!

Nazis 23.decembris 2023 17:34
3 0 Atbildēt

Es arī ne...

Man tādas naudas vienkārši nav..

Zārks,ja gribi uz īri zvani 23.decembris 2023 12:04
1 2 Atbildēt

Zārki uz īri raksti www...zeme.lv pērc tagad un pielaiko pats 😍❤️😍

es 23.decembris 2023 12:18
2 0 Atbildēt

Tas pats ķīnietis, tikai dārgā kulītē...

0pis 23.decembris 2023 12:55
3 1 Atbildēt

Fofāgens vairs nav latvijca lielākais sapnis kā pirms 20 gadiem?

Krotow 27.decembris 2023 1:03
0 0 Atbildēt

Un tiem, kuri grib - tā arī paliks sapnis (vnk naudas iegādei nepietiks).

Dff 23.decembris 2023 13:16
11 1 Atbildēt

Sarūsēs līdz līzinga termiņa beigām.

Viktors 23.decembris 2023 13:43
17 3 Atbildēt

Kam tie elektriskie **** vajadzīgi.

Tas ir normāli, ja par ID.3 Eiropā kāš 45.000, bet ķīniezeriem tirgo par 16.000. kur skatās dažādas patērētāju aizsardzības iestādes. Iznāk eiropietis samaksā, teiksim 15.000, pa virsu, lai ķīnietim iedodu bonusu pat 15.000!!! Tas VW tad ir pelnījis vienu kārtīgu *******.

imzz 23.decembris 2023 15:01
4 0 Atbildēt

Protams, ka normāli. Tas ir kapitālisms, un ir parasta lieta, ka preci zemākas pirktspējas tirgos pārdod par zemāku cenu, dažreiz pat strādājot ar zaudējumiem ilgu laiku, cerot vēlāk visu atgūt ar apjomu, ja tirgus ir liels.

Tomēr, izskatās, ka VW Ķīnas tirgū izkonkurēs vietējie ražotāji un nekas nelīdzēs. Kā jau nozares eksperti brīdināja, pāreja uz EV var iznīcināt Rietumu ražotāju auto Āzijas tirgos un daļēji pat Eiropas arī, jo EV ir daudz vienkāršāki pēc uzbūves.

es 23.decembris 2023 15:04
17 10 Atbildēt

ES ar saviem idiotiskajiem drošības un vides standartiem piespiež celt cenas kosmosā.

0pis 23.decembris 2023 15:24
5 7 Atbildēt

Vides standarti nav idiotiski, ja gribam visi braukt ar auto. Ja visā valstī būtu tikai pāris tūkstoši auto un nebūtu sastrēgumu, tad protams, brauc kaut ar EURO mīnus 5.

ro 23.decembris 2023 19:14
15 4 Atbildēt

Būtu paklusējis par sastrēgumiem un vides standartiem...vismaz LV par sastrēgumiem atbild idioti satiksmes plānotāji,kuri dāsni ielas sašaurina velopajoliņiem - lai būtu kur mīties pusotram duksim..finālā ko mēs iegūstam- sastrēgumus un smogu..jo ar auto cilvēki turpinās pārvietoties savos maršrutos lai tur vai kas..nu nevedīsi omi ar velo pie daktera...bet nu tas nihilisms un populisms mūsu valstī ir vnk wow līmenī..

es 23.decembris 2023 19:18
1 11 Atbildēt

Tikai nestāsti, ka tev ir baigā vajadzība katru dienu braukt Rīgā ar auto! Kā minimums 60% no ikdienas braucējiem braukšana ar auto ir kaprīze, ne vajadzība. 

p.s. ja grib mazināt sastrēgumus, ir par vairākām kārtām jāceļ stāvvietu cenas un jāpalielina maksas stāvvietu skaits. Jo tas nav normāli, ka dienas vidū A/B zonās nav brīvu vietu tuvāko 200m attālumā no mērķa.

0pis 23.decembris 2023 22:26
1 10 Atbildēt

Nu gan izblamējies....sastrēgumi ir visās pilsētās, neatkarīgi no velojoslu skaita. Tev ir ērti visā vainot velo, jo sevi kā satiksmes lēninātāju tu atzīt negribi....bet kāpēc tu domā, ka tavas tiesības braukt ar auto ir lielākas, nekā manas braukt ar velo? Atbildes tev nav, protams.

imzz 24.decembris 2023 10:28
6 1 Atbildēt

Rīga nav gluži Parīze, Roma vai Londona. Ja paskatās sastrēgumu "ļaunuma sakni, tad tas ir pamatā tāpēc, ka cilvēki no rīta netiek centrā iekšā, vakarā laukā. Pie kam pusei to centru nemaz nevajag. Tikai to nevar normāli apbraukt sliktas satiksmes organizācijas dēļ, kas savukārt pa puse ir nabadzības dēļ, un pa pusei ierēdņu vaina. Slinkums, stulbums, neizdarība, rāvīgums utt.

0pis 24.decembris 2023 12:01
1 5 Atbildēt

Katru rītu iebraucu no Siguldas puses, vilciens nejūt nekādus sastrēgumus un velojoslas tam netraucē. Ja kāds izvēlas braukt ar auto - tā ir viņa personiskā izvēle, ne jau velo ir vainīgi pie sastrēgumiem.

Krotow 27.decembris 2023 1:09
1 0 Atbildēt

Piekritīšu tiem, kuri kretīnisku satiksmes organizāciju Rīgā  uzskata par galveno sastrēgumu iemeslu. Apvedceļa Rīgas ziemeļu pusē nav (automātiski puse autobraucēju korķējas cauri centram, jo citur nav kur), šajā situācijā esošās brauktuves tiek mākslīgi sašaurinātas, īsti nav sabiedriskā transporta maršrutu, kas brauc apkārt centram un esošie sabiedriskā transpotra maršruti daudz kur izskatās salikti tikai ķeksīša pēc.

nordic 23.decembris 2023 15:10
2 2 Atbildēt

Tik daudz jau vajadzētu saprast, ka viens WW ID ražots ww rūpnīcā Ķīnā, bet otrs ww rūpnīcā Vācijā. Rūpnīcās algas pagaidām vēl Ķīnā un Vācijā ir dažādas.

HE 23.decembris 2023 15:35
5 8 Atbildēt

Tā nedaudz informācijai: mīts ka Ķīnā kāds strādā par 50$ mēnesī jau gadus 10. nav spēkā, varu nomierināt strādnieki tur saņem lielākas algas kā brīnumzemē kura esot EU.

Krotow 27.decembris 2023 1:11
0 0 Atbildēt

1) strādnieki tur saņem lielākas algas kā brīnumzemē kura esot EU.

Par so izteikti šaubos.

2) Esi painteresējies vai Ķīnā privātos uzņēmumos strādājošajiem atvelk sociālo nodokli pensijām?

briivais tirgus 23.decembris 2023 16:40
0 0 Atbildēt

Par cik gribu, par tik arii paardodu. Kursh veel to nesaprot?

Kk 23.decembris 2023 17:24
0 0 Atbildēt

Tieši otrādi.... Ķīnas auto Eiropā ir stipri lētāki.

nomiks 23.decembris 2023 18:10
3 0 Atbildēt

Ja ID.7 Latvijā maksātu 30kEUR, visticamāk, tieši šis modelis veidotu lielāko daļu no EV autoparka. Sapņot neviens nav aizliedzis

msh 23.decembris 2023 18:52
3 1 Atbildēt

Ja ID7 spētu maksāt 30 pakas Latvijā, tad tava moka maksātu ne vairak par 20 pakām.

nomiks 23.decembris 2023 21:39
3 0 Atbildēt

Mani šāds scenārijs pat ļoti apmierinātu!

msh 24.decembris 2023 3:34
0 1 Atbildēt

Es ticu. Bet tad atkal - paskaties cik Ķīnā maksā normālās mašīnas... Vēl vairāk - atšķirībā no Eiropas, kur jāpērk tikai jaunāko modeļu dārgas mašīnas, ķīnieši, vismaz ne pārāk senā pagātnē [tagad ir tā problēma ar spiešanu uz elektriskajām mašīnītēm] nekautrējās ilgus gadus ražot vecus modeļus - nu kā, piemēram, mk2 džetu, ko no ražošanas, pēc 3 feisliftiem, noņēma 2012. gadā

es 23.decembris 2023 19:02
1 2 Atbildēt

Fofāgens tik ļoti grib būt prēmiums, bet nesaprot, ka premium būtība nav cena. Tie uz Škodas bāzes būvētie VW un Audi joprojām ir tikai strādnieku (durik technik) klase, lai kā viņus tur neslavētu...

BMW 23.decembris 2023 19:28
4 0 Atbildēt

Nevajag pirkt to sūda VW un arī Es cenas nolaidīsies no kosmiskiem augstumiem uz zemes.

24.decembris 2023 9:49
6 0 Atbildēt

Kamēr VW ražoja lētus, pieejamus, neinteresantus/bezpersoniskus auto, ar noietu viss bija kārtībā. Tagad turpina ražot neinteresantus/bezpersoniskus, bet dārgus auto un viss iet uz slikto pusi.

Dff hater 24.decembris 2023 10:43
0 0 Atbildēt

Tev smadzenes sarūsējušas. Par tādu cenu līzingu uz 3 gadiem var paņemt. Bet nu jā - jāstrādā augstāk apmaksātus darbus nekā Tu...

Motorolers 25.decembris 2023 8:12
2 0 Atbildēt

Kkur eiropas ražotāji ar savām cenām aplauzīsies! Šobrīd jaunu auto cenas ir nenormālas, premium klase jau stabili 150K, vērtības kritums ir fantastisks, pēc pāris gadiem tas auto maksā apmēram pusi un tad vēl pārdot grūti. Pirkt tās elektrotaburetes par 60K, ir jau fanāti, kas to dara, kas grubēja izdarīja, bet jaunus muļķus atrast grūti! Autodīleriem piegrūsti pilni stoki, bet ar pārdošanu švaki ier, banku procenti augšā, drīz iestāsies panika, sāks mest cenas nost, jo pašiem jau arī tie proči jāmaksā Paskataties, kādas "atlaides" met Mersis, Volvo, bet nekā, netīrās tās noliktavas, jo cena tāpat par augstu!

Krotow 27.decembris 2023 1:14
0 0 Atbildēt

Mhm. Joprojam esam situācijā kur labakais auto ir tas kurš tev šobrīd stav aiz loga. Kad nosacītais "golfs" standarta konfigurācijā atkal maksās 17-20 k€, varēsim teikt ka auto tirgus ir normalizējies.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 13

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 9

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti