Visi komentāri - Sešu mobilitātes punktu izveidei Rīgas dome plāno aizņemties 25 miljonus eiro

Sešu mobilitātes punktu izveidei Rīgas dome plāno aizņemties 25 miljonus eiro 6

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 21.marts 2024 18:31

Sešu mobilitātes punktu izveidei Rīgas dome plāno aizņemties 25,2 miljonus eiro, šādu ieceri šodien atbalstīja domes Finanšu un administrācijas lietu komiteja.

Šādus punktus plānots izveidot dzelzceļa stacijās "Bolderāja", "Dauderi", "Sarkandaugava", "Šķirotava", "Zemitāni" un "Ziemeļblāzma", izmantojot Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda finansējumu, paralēli ņemot aizņēmumu Valsts kasē.

Aizņēmumu plānots ņemt uz laiku līdz 20 gadiem ar aizņēmuma pamatsummas atlikto maksājumu līdz trim gadiem.

Gala lēmums par aizņēmuma ņemšanu jāpieņem Rīgas domes sēdē.

LETA jau ziņoja, ka Rīgā par 33,4 miljoniem eiro plānots veidot mobilitātes punktus.

Šī projekta ietvaros tiks veikta sešu dzelzceļa staciju - "Bolderāja", "Dauderi", "Sarkandaugava", "Šķirotava", "Zemitāni" un "Ziemeļblāzma" - piegulošās teritorijas labiekārtošana, nodrošinot dzelzceļa stacijas platformas savienošanu ar esošo satiksmes infrastruktūru.

Primāri paredzēts izveidot satiksmes infrastruktūru gājējiem, velobraucējiem un mikromobilitātes rīku lietotājiem, sabiedriskā transporta infrastruktūru, sekundāri pie savienojuma punktiem paredzēts nodrošināt piebraukšanu automašīnām ar iespēju īslaicīgi apstāties, lai pēc iespējas mazāk ietekmētu vidi un dzīves apstākļus apkārtējās teritorijas iedzīvotājiem.

Paredzēts, ka būvprojekta izstrāde noslēgsies 2024.gada beigās un mobilitātes punktu izbūve tiks veikta 12 mēnešu laikā no būvdarbu uzsākšanas.

 
Visi komentāri
 
msh 22.marts 2024 0:04
1 1 Atbildēt

Forša naudas atmazgāšana - seši ļimoni par vienu stāvlaukumu vēl dažiem niekiem. Rīdzenieki, jūs varētu vienreiz kaut ko sākt darīt ar to korupciju, vismaz patrokšņot pie domes...

650 22.marts 2024 0:11
0 0 Atbildēt

Kāpēc nava ieviestas (izveidotas) apssildāmās brauktuves un/vai automātiski izbīdāmie (iebīdāmie) stabiņi?

ZZZZ 22.marts 2024 12:04
0 0 Atbildēt

Tagat d 650 reizes var atatā bīdīt no auto salona sēdes laikā 🙈

0pis 22.marts 2024 9:19
0 0 Atbildēt

Būs bruģēti miktoceliņi, kā jau mums pieņemts! Ar norādēm uz zobārstu kabinetiem kuros sabāzt atpakaļ plombes.

Spalvainais 22.marts 2024 9:36
3 1 Atbildēt

Kamer mēra kungs ar lielo volvi brauks tieši pie domes mājas un novietos tur ar īpaso caurlaidi, tikmēr tautai būs piemērs kā jārīkojas- jābrauc ar auto pie paša darba durvīm.

Kad mērs sāka beaukt ar sabiedrisko vai velo vai skrejritenj vai kājām, tad tas bus piemers, kā pārējiem rīkoties.

Šobrīd piemērs ir tāds ka es kungs braukšu ar lielo auto pa pilsētu, bet jūsu vieta lopu transportā no mobilitates punkta, tad nekas labs no tiem mobilitates punktiem nesanaks.

Boriss Jonsons brauca ar sabiedrisko uz darbu kad bija mērs.

Slinkais 25.marts 2024 10:51
0 0 Atbildēt

Bet doma jau nav slikta. Jo ar auto tai reigā rādīties negribas. Ceļu nav, stāvvietu nav, viss pietirsts, sarūsējis un pamests

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti