Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 26

 

Foto: Renault

26.marts 2024 11:34

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru.

“NĀKAMAIS DUSTER LĪMENIS” – jaunais Duster ir turpinājums stāstam, ko ir aizsācis modelim, kas nu ir kļuvis par augstāko tirgus standartu savā klasē, kā arī īstu Dacia zīmola un tā vērtību iemiesojumu – šis izturīgais apvidus stilā ieturētais auto piedāvā to, kas patiešām nepieciešams, stilīgs un eco-smart jeb videi draudzīgs. 2010. gadā iznākušais klajā un 2017. gadā pirmo reizi atjaunotais Duster tiek uzskatīts par modeli, kas lauž līdzšinējos standartus SUV tirgū.

Jaunais Duster nonāks pārdošanā 2024. gada 27. martā. Automašīnas būs pieejamas Dacia salonu tīklā Baltijas valstīs no šī gada jūnija.

Zīmola vērtībām uzticīgais jaunais Duster apvieno pieņemamu cenu ar vēl plašāku salonu un vairākiem jauniem, unikāliem aprīkojuma elementiem.

Cenas un parametru attiecības ziņā jaunais Duster ir unikāls piedāvājums savā klasē. Cenas sākas no 17 790 EUR Latvijā par Essential aprīkojuma līmeni.

APRĪKOJUMA LĪMEŅI

Jaunā Duster klāsts piedāvā trīs aprīkojuma līmeņus: Essential, Expression un Extreme un Journey – augstākais līmeni ar divām versijām, kuras atšķiras pēc komplektācijas, papildina viena otru un ir salīdzināmas cenas ziņā. Duster Extreme izceļas ar unikālu dizainu un vara brūniem dekoratīviem akcentiem. Tas ir paredzēts brīvdabas aktivitāšu cienītājiem, kuri meklē robustu un praktisku automašīnu (viegli mazgājams MicroCloud polsterējums, modulāri jumta reliņi u.c.). Savukārt Duster Journey ir paredzēts tiem, kam prioritāte ir neuzkrītoša elegance, komforts un uzlabotas tehnoloģijas (automātiskā stāvbremze, Media Nav Live utt.).

YouClip – jauni un atjautīgi piederumi Dacia stilā. Vienkārša, atjautīga un praktiska sistēma, kas ļauj droši piestiprināt vairākus īpašus piederumus galvenajās vietās salonā. Jaunā Duster standarta aprīkojumā ir 4 (Essential aprīkojuma līmenī) vai 6 rūpnīcā uzstādīti stiprinājuma punkti YouClip. To skaitu ir iespējams palielināt vēl par 2 punktiem, pateicoties piedāvājumā pieejamajam kronšteinam, ko piestiprina pie galvas balsta.

Virsbūves krāsu gamma ir papildināta ar Sandstone krāsu (metāliska krāsa). Klients var arī izvēlēties kādu no sešām citām krāsām: Lichen haki, Cedre zaļā, Terracotta brūnā, Schiste pelēkā, Melnā pērle i Alpu baltā.

DZINĒJI UN PIEDZIŅAS TRANSMISIJAS

Jauno Dacia Duster darbina pilnīgi jauns TCe 130 benzīna dzinējs ar “Mild Hybrid” 48 V tipa pirmo elektrifikācijas līmeni un 6 pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Šis jaunās paaudzes 1,2 litru 3 cilindru benzīna dzinējs ar turbokompresoru palīdz samazināt degvielas patēriņu un CO2. emisijas vidēji par aptuveni 10 %[1]. Dzinējs ir pieejams versijā ar 4x2un 4x4 piedziņu.

HYBRID 140 piedziņas bloks, ko Dacia kā pirmais zīmols pasaulē laida tirdzniecībā 2023. gadā Jogger modelī, nu ir pieejams arī jaunajā Duster ar automātisko bezsajūga pārnesumkārbu. Pilsētas apstākļos jaunais Duster HYBRID 140 var braukt pilnā elektriskajā režīmā 80 % no braukšanas laika, savukārt degvielas patēriņš pilsētā var būt par 40% mazāks, salīdzinot ar līdzīgas jaudas iekšdedzes dzinēju, lietotājiem nemainot savus ieradumus.

Dacia ir vienīgais ražotājs, kas piedāvā divdegvielu (benzīna/LPG) dzinējus, kas pieejami ar nosaukumu ECO-G visos zīmolu modeļos ar iekšdedzes dzinējiem. Jaunais Duster arī tiek piedāvāts ar šo rūpnīcā uzstādīto, pārbaudīto tehnoloģiju, kas nodrošina drošību un uzticamību. Gāzes režīmā jaunais Duster ECO-G 100 izdala vidēji par 10 % mazāk CO2, salīdzinot ar tā iekšdedzes ekvivalentiem.



[1] Salīdzinājumā ar līdzīgas jaudas iekšdedzes dzinēju.

 
Visi komentāri
 
mobilauto 26.marts 2024 18:31
10 6 Atbildēt

Par ļoti līdzīgu cenu var nopirkt jaunu Citroen C4 (23k par pilnu aprīkojumu). 

Dacia vairs nešķiet izdevīgs

Onsis 27.marts 2024 10:29
0 0 Atbildēt

Dacia jau tas pats Renault vien ir, tikai salikts rumānijā. Loģiski, ka lētais darbaspēks iespaido i cenu i kvalitāti, bet braukt var, ja pērc tos saviem darbiniekiem, ne brauc pats!

Jony 27.marts 2024 12:04
13 0 Atbildēt

Kas vēl no SUV-veidīgajiem (parketniekiem) ir pieejams zem 23t EUR? Es kā potenciālais jaunā Duster pircējs vēlos salīdzināt ar citiem piedāvājumiem. Dusters šobrīd mani vilina ar LPG motoru, kas varētu būt izdevīgs ieguldījums 2-5 gadiem. Tālāk jau redzēs, kas būs ar ele vai H2 attīstību.

Ir tāds 28.marts 2024 7:43
0 0 Atbildēt

Renault capture

Jony 28.marts 2024 8:45
1 0 Atbildēt

Nordē Captur sākas no 24t EUR, man Duster Journey LPG izdevās salikt zem 22t eur. neredzu kur Captur ir labāks par Dusteru, lai maksātu klāt 2t eur

Chalenger 26.marts 2024 18:35
1 0 Atbildēt

Kāda jauda dzinējam? Cik zs un cik nm?

650 26.marts 2024 19:10
3 1 Atbildēt

320/650

Nu 27.marts 2024 8:34
4 6 Atbildēt

kāda tur var būt tā jauda ar 3 cilindriem.? 

Par drošu apdzīšanu var nesapņot 

Pēc modeļu nosaukumiem var noprast,  ka jauda ir 100 un 130zs . Un tas nozīmē ka būs pāri 19 sek līdz 100kmh

Ābols 27.marts 2024 10:10
8 5 Atbildēt

Laikam esi iestagnējies cilvēciņš, kurs uzskata ka noteikti zem pakaļas vajag vācieti ar 2L+ dzinēju un obligāti vajag 200+ zirgus(vēl obligāti ir jāčipo) lai varētu kustēties uz priekšu! 

'Līdz simtam' vai pat 120km/h, mūsdienās pa lielam problēmu nav, pat maza tilpuma vai cilindru klases auto. Bet lielāki ātrumi... Mūsu platuma grādos nezinu priekškam ir jebkāda sarunā šis būtu svarīgi jo baltijas reģionā nav tik lieli atļautie ātrumi! Ka vajadzetu runāt par 180/200kmh.

Dasteram

1.2TCe 9.4sek

1.2Tce pilnpiedziņa 10.5sek

1.6 Pilnpiedziņas hibrīds 9.6sek.

Iemīļotā vācu būve no 00šo sākuma kustas aptuveni tikpat žiperīgi, bet ēd ~2x vairāk

BMW E90

318i(143hp) 9.1sek

320i(170hp) 8.2sek

320d(177hp) xdrive - 8.2sek

A4B7 

2.0TDI(170hp) kvatro 9.7sek

2.0TFSI(200hp) 7.3sek

1.9TDI(115hp) 11.2sek

imzz 27.marts 2024 13:07
3 0 Atbildēt

Jautājums uz apbēršanu. Gadījumā auto paātrinājuma rādītāji netiek doti tukšam auto, resp. pašmasa plus vadītājs ? 

Starp mazāk jaudīgu un jaudīgāku motoru starpība ir tā, ka pēdējo pasažieru skaits ietekmē mazāk. Nerunājot nemaz par piekabes vilkšanu. Un vispār griezes moments arī ir nozīmīgs dzinēja raksturlielums.

Nu 27.marts 2024 22:21
8 1 Atbildēt

19sek tā bija  vnk kļūda : D  : D

Bet 10.5 sek vai 8.5 sek uz šosejas un izjūtās ir milzīga starpība. Jo tā 2 sek atšķirība rodas posmā no 80 lidz 100 kmh. Dīleri parasti dod testēt auto pilsētas apstākļos un tad tiešām to zs spēku trūkumu mūsdienās nejūt un realitāte līdz ~ 70 kmh tiešām ir pilnīgi po vai tur 100zs vai

 150zs. Visi brīnumi sākas pēc 80 kmh kad vedot sievasmāti un pāris kartupeļu maisus,  saproti , ka auto vairs neiet.

ZZZZ 28.marts 2024 7:19
0 8 Atbildēt

Nu ne tu braucis Nu ne tu bāni redzējis 😂 Tik sievasmāti uz kartupeļu lauka pavedis, bet viedoklis ir 🙈

to XXXX 28.marts 2024 7:36
0 0 Atbildēt

nespried pēc sevis 

ZZZZ 28.marts 2024 9:45
0 3 Atbildēt

Man patika uz bāņa visādus XXXX pačakarēt. Kad izbrauc pēc maksas kases paR ceļu, Moka tā ātri aizbrauc pa pirmo joslu un tādi XXXX pa 3 joslu paliek aizmugurē...🙈 Vienkārši rpm jāpietur, kā mocim. Tik mušas nav jāed un ādas jakā jāsvīst...

RīgasSatiksme 30.marts 2024 10:37
3 0 Atbildēt

Vecais perdeli ar Moku, par motocikliem komentāru paturi pie sevis! Tev nav pilnīgi nekādas sajēgas par to visu. Ej ar saviem vecajiem geju draudziņiem uzcep nekvalitatīvu gaļu un parunājat par jaunības gadiem, kad ar jums skolā grīdas mazgāja.

Nu nu 27.marts 2024 18:55
1 0 Atbildēt

Jauda 3 cilindru dzinējam var būt 150zs uz 1050cc, tas gan manam triumph motociklam ne Dacītei un motors būvēts ar domu par griezes momentu no zemiem apgriezieniem ne ZS. Bet 3 cilindri ir laba štelle, ja pareizi izmanto

650 27.marts 2024 19:10
4 0 Atbildēt

Kā ta tāa, nu kurš gan mums nesapņo/Par! apdzīšanu.Vai tad visādi komertransporti "ieskrienas" ātrāk, jeb arī ar tiem neviens neko neapdzen? Tāds 10sek ieskrējiens būtu itin akceptējams,bet tikai ja godīgi mērīts un kā tas auto uzvedas gaitā.Nevis siltumnīcā no kalna vai pa vējam. 

Un kurš gan vispār būtu gatavs par SAVU naudu pirkt kaut kādu ilgtermiņā nezināmu 3cyl draņķi pa 25k eur. Vai pat par 30+ citu marku/modeļu piedāvājumā.

RīgasSatiksme 30.marts 2024 10:43
2 0 Atbildēt

Kā kurš? Izlasi augstāk “ZZZZ” komentāru.

Viņs ar savu mazlitrāžas moku ne tikai mierīgi brauc, bet uz bāņiem vel pārmāca visus šoferus. Iespiež tā, ka maz neliekās un saceļās pat tas kas īsti nekad nav cēlies. Klajsies tik pieturi abarotu kā mocim un klausies, kā tas motors murrā un aizmugurē paliek gan biturbas, gan teslas gan visi moči- skat veceais perdelis kā aizlaida…

GTD2 27.marts 2024 8:12
21 0 Atbildēt

Tagad dzinēja jauda nav aktuāla, tā vietā tiek norādīts aktuālāks parametrs, ekrāna collas.

A bet 26.marts 2024 20:18
2 0 Atbildēt

dīzeļa ta nav.  Tad šis sanāk kārtējais pilsētas džīps 😀  Ar ko ta brauks LVM,  VM utt  darbinieki un taupīgie zemnieki  ?

Kk 27.marts 2024 22:51
1 2 Atbildēt

Dīzeļi ir nabagiem....vai darbam.

Šis duster ir uz 100% .

Ar ļoti mazu naudas kritumu 3-5 gadu laikā....teiktu, ka varētu būt top 3.

Ir ir 28.marts 2024 7:33
6 0 Atbildēt

smuks uz 100%

Izskatās pat ļoti labi. 

Bet dīzeli gan vajadzēja  .

Bet 28.marts 2024 7:41
5 0 Atbildēt

kāpēc gan kādam būtu jāpērk 5 gadīgs auto par gandrīz tādu pašu cenu, kā jaunu  ?

Jānis 26.marts 2024 21:01
1 2 Atbildēt

Ar gāzi, vecais. Ar gāzi. Un brauks laimigi.

ES 26.marts 2024 23:59
6 0 Atbildēt

Trūkst vēl 150zs motora, kas bija agrāk.

lopes 27.marts 2024 7:27
4 0 Atbildēt

Kamēr Citroën būs retums ielās,  tikmēr Dacītes būs katrā krustojumā ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volvo lielākais un mazākais krosovers tiekas triecientestos (+ VIDEO)

Volvo sarīkojis drošības testus, savas krosoveru līnijas lielākajam un mazākajam modelim liekot triekties vienam pret otru. Lasīt vairāk

 

Nepilni 60 000 eiro - sākta pasūtījumu pieņemšana jaunās paaudzes Toyota Land Cruiser, izziņotas cenas Latvijā (+ FOTO) 2

Toyota leģendārais Land Cruiser ir piedzīvojis plašas pārmaiņas un ieguvis būtiski labākas spējas braukšanai gan pa bezceļu, gan pa cietu segumu, vienlaikus paliekot uzticīgs savām saknēm un kompānijas DNS. Ražotāja pārstāvji izziņojuši arī leģendārā SUV jaunās paaudzes cenu, un pirmie auto pie īpašniekiem nonāks šajā rudenī. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 5

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti