Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Policija: Iespējams, būtu pieņemami samazināt soda piemērošanas slieksni līdz 5 km/h virs atļautā ātruma 67

 

Foto: iAutolv

Nozare.lv | 9.janvāris 2025 8:58

Iespējams, Latvijā būtu pieņemami samazināt soda piemērošanas slieksni līdz pieciem kilometriem stundā (km/h) virs atļautā braukšanas ātruma, aģentūrai LETA norādīja Valsts policijas Sabiedrisko attiecību nodaļā.

Smago avāriju cēlonis reti ir atkarīgs no tā, vai autovadītājs brauc ar 90 vai 100 kilometriem stundā. Letāls iznākums visbiežāk mēdz būt frontālās sadursmēs pie neapdomīgas apdzīšanas, kur ātrums ir daudz lielāks, tāpat smago avāriju cēloņi ir neuzmanība, telefona lietošana pie stūres un agresīva braukšanas kultūra kopumā, norāda policijā.

Tādēļ Valsts policijas ieskatā naudas soda piemērošana autovadītājiem no pirmā pārsniegtā kilometra neatrisinās problēmu, bet, iespējams, būtu pieņemami samazināt soda piemērošanas slieksni līdz 5 km/h virs atļautā braukšanas ātruma.

Kā ziņots, SM ir sagatavojusi informatīvo ziņojumu "Ceļu satiksmes drošības plāna 2021.- 2027.gadam starpposma ietekmes izvērtējums," kurā ietverti aptuveni 30 jauni pasākumi ceļu satiksmes drošības uzlabošanai, tostarp kā augstas prioritātes plāni izdalīta iecere īstenot "nulles tolerances politiku" pret atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu līdz 10 km/h.

Vienlaikus ministrijas skatījumā jāvērtē iespēja atļauto braukšanas ātrumu samazināt pilsētvidē, piemēram, līdz 30 km/h blīvi apdzīvotās zonās vai zonās ar lielu gājēju un mikromobilitātes rīku plūsmu, kā arī jāpasver atļautā braukšanas ātruma samazināšana ārpus apdzīvotām vietām atsevišķos ceļu posmos, kur ir paaugstināta bīstamība, piemēram, nepārsniedzot 80 km/h atļauto ātruma ierobežojumu.

Kā citas augstas prioritātes ieceres SM izceļ piedāvājumu ieviest sistemātisku smago avāriju izpēti un paplašināt ceļu satiksmes dalībnieku kontroli - uzstādīt vismaz 16 jaunas vidējā ātruma kontroles iekārtas, kā arī citas iekārtas pārkāpumu kontrolei, piemēram, luksofora signālu ievērošanas un sabiedriskā transporta joslu pārkāpumu kontrolei.

Līdz šim ieviestas 16 vidējā ātruma kontroles iekārtas. SM piedāvā īstenot pilotprojektu pasažieru sabiedrisko autobusu un kravas transportlīdzekļu autovadītāju noguruma novērtēšanai, veikt izvērtējumu mikromobilitātes pakalpojumu drošības uzlabošanai, nosakot pienākumu mikromobilitātes pakalpojumu sniedzējiem ieviest reakcijas testus visām transportlīdzekļu nomām brīvdienu naktīs.

Plānā kā prioritāra tiek piedāvāta ceļu satiksmes dalībnieku kontroles pilnveidošana, īstenojot par pārkāpumiem ceļu satiksmē piešķirto pārkāpumu sodu politikas maiņu, kā arī ceļu satiksmes dalībnieku apmācības pilnveidošana, paaugstinot jauno transportlīdzekļu vadītāju apmācības prasības.

SM uzsver, ka plāna mērķis ir līdz 2027.gadam par 35%, salīdzinot ar 2020.gadu, samazināt ceļu satiksmes negadījumos smagi ievainoto un bojāgājušo skaitu. Plānā izvirzītie mērķi ar līdz šim plānotajiem pasākumiem varētu netikt sasniegti, tādēļ nepieciešami jauni papildu pasākumi ceļu satiksmes drošības uzlabošana.

 
Visi komentāri
 
0pis 9.janvāris 2025 9:08
2 10 Atbildēt

Kāpēc tas slieksnis nevarētu būt mainīgs? Piem. dz. zonā kur ir 20, sodīt jau par +1 ņemot vērā iespējamās sekas. Pilsētā ar (50) sodīt par +2, tāpat par ātrumiem virs 110. Bet intervālā 80-110, kad ātrums tiek pārsniegts īslaicīgi apdzīšanas ietvaros, atstāt tos 5-10km.

WALA 9.janvāris 2025 9:38
6 0 Atbildēt

+1km/h neies cauri pat īri radara kļūdas dēļ, bet vēl ir arī auto spidometra kļūda, kas arī tehniski nav vadītāja vaina, un traktējama par labu autovadītājam !

Nja 9.janvāris 2025 11:12
3 1 Atbildēt

Mīļais cilvēki. Tu tiešām doma viņi tagad aptur mašīnu ar 101 un tikai pēc tam, Ai bac noņemot kļūdu ir 98. Laimīgu ceļu. Tak skaidrs, ka ja varēs no +1 sodīt, viņi tūres tikai ar +5. Tie paši radari tak ņem vērā to kļūdu pirms vispār kaut ko sūta! Pilnīgi lieki pieminēt ti kļūdu, no tā tiek ņēma vērā jau tagad.

Freijers 9.janvāris 2025 16:45
0 0 Atbildēt

Neko viņi tur neturēs, braukās apkārt un sūtīs bildes, tādēļ jau laizās dēļ tiem +1, +5 un visiem mazajiem sodiem, kur var kolosālu skaitu un $$$ masu dabūt.

ZZZZ 9.janvāris 2025 10:30
2 1 Atbildēt

tAss jau ira sen pasaulē izdomāts un piemērojAs. USA piem ir % NO pārsniegtā ātruma limita ierobežojuma. iĀ WALA to drīkst apspriest.

anonimikis 9.janvāris 2025 9:09
8 9 Atbildēt

Vispirms vajag paaugstināt sodus tieši pazemināta ātruma zonās - dzīvojamās, pie skolām, kur noteikts 20 un 30kmh slieksnis. Deģenerāti tur nihilistiski un būtiski pārkāpj un apdraud mierīgos civiliedzīvotājus.

0pis 9.janvāris 2025 9:19
2 4 Atbildēt

Nu, tieši mana doma - vairāk kontrolēt un stingrāk sodīt diapazona jūtīgos galus, kuros izpaužas dolberi un apzināti pārkāpēji.

REXX 9.janvāris 2025 9:23
1 2 Atbildēt

BINGO!

uupis 9.janvāris 2025 9:16
2 5 Atbildēt

Baidos ka tatupēdiem šitas nedaleks kamēr netiks sabraukts kāds no viņu sīkajiem!

LFK 9.janvāris 2025 9:18
9 1 Atbildēt

Jūs vispār saprotat, ka ar jums manipulē? Pēc jūsu komentāriem var redzēt, ka esat uzķērušies uz manipulāciju.

Fredis 9.janvāris 2025 9:21
3 3 Atbildēt

Un kurš manipulē tevi, tavu viedokli? Tu domā ka esi tāds ar dimanta oliņu sirds vietā, visu saproti līdz saknei un neatskaņo citu, taču sev tīkamu viedokli?

uupis 9.janvāris 2025 9:38
1 2 Atbildēt

Un kur te manipulācija?

REXX 9.janvāris 2025 9:21
1 2 Atbildēt

VP vs SM:= 1:0 šoreiz. Saprātīgs viedoklis no VP.

Teslists 9.janvāris 2025 9:29
20 2 Atbildēt

Šeit atsijājas noderīgie idioti. Opis. Anonimiķis utt. Dalbajobi.

Šīs izmaiņas nekādi neietekmes drošību uz ceļiem.

Tikai un vienīgi, lai iekasētu naudu un pildītu valsts budžetu. Tagad musari (citadi nenosauksi) pat neizkāpjot no mašīnas štancēs lemumus un sodīs. Par +5? Mums sen jau ārpus apdzīvotām vietām visur vija jābūt 100kmh un uz divu joslu šosejam 120 kā minimums. Tā vietā SM sēdošie dīkdieņi cenšas problēmas risināt ar metodēm, kuras nestrādās. Idioti. 

Ps. Nebrīnos ka musari šos murgus atbalsta. Lielaks budžets nozime lielaku atalgojumu jebkuram ierednim.

anonimikis 9.janvāris 2025 9:31
2 5 Atbildēt

Cik daudz naudas par savu teslu samaksā automobiļa ekspluatācijas un degvielas akcīzes nodoklī, lai būtu par ko tos platākos ceļus uzbūvēt?

Teslists 9.janvāris 2025 9:34
8 2 Atbildēt

Mans uzņēmums samaksā vairāk nodokļus ka tu spēj iedomāties. Pietam mans uzņēmums eksportē un naudiņu tērē šeit. Tev man pazoles butu jābučo, miskastniek.

anonimikis 9.janvāris 2025 9:39
3 5 Atbildēt

Mans uzņēmums samaksā 2x vairāk kā tavējais. Tā kā dirst vari iet pats.

Ždanoka 9.janvāris 2025 9:42
1 0 Atbildēt

Nezinaju ka vafeļu sūkāšana aiz miskastem apliekas ar nodokli

0pis 9.janvāris 2025 10:56
2 0 Atbildēt

Taņuša nu rāda, ko spēj 😄 Putleram vafeli nozīdusi papīra plānumā, bet nē - citus pamāca....

uupis 9.janvāris 2025 9:41
0 7 Atbildēt

A tu nepārkāp!

Jeb tu gribi teikt ka sods par tava maka vai automašīnas zādzību ir tikai peļņas nolūkos un domāts lai cilvēkus ar brīviem uzskatiem padarītu par vergiem?

Teslists 9.janvāris 2025 9:47
10 3 Atbildēt

Kā var salīdzinat +5kmh ar zādzību? Nu tak beidz dirsties, pielīdzini uzreiz slepkavībai. Tu gadījumā neesi potenciālas izvarotājs ko? Pincis starp kājām karājas? Iespējams pat stāv? Vajadzētu preventīvi ielikt cietumā uz 20 gadiem.

uupis 9.janvāris 2025 11:04
3 7 Atbildēt

Tu lasīt māki - jeb skolā neesi gājis?

AIZLIEGTS braukt ātrāk kā norādīts zīmē!

Vārdiņam AIZLIEGTS ir cik nozīmes??? Viena, divas, trīs???

AIZLIEGTS zagt jeb nav AIZLIEGTS zagt? Aizliegts braukt ātrāk, bet nav AIZLIEGTS?

Tev laikam IQ ir ļoti zems ja jau reiz vārdam AIZLIEGTS tev ir 55 nozīmes! Un prevenciju tu jauc ar pašu pārkāpumu, tev galvā ir riktīga mannā putra!!!

Teslists 9.janvāris 2025 11:34
12 1 Atbildēt

Tu jau lasīt nemāki, senilais pajiliņ. Te nav runa par aizliegts vai atlauts, bet gan par samērīguma principu un nodarījumu kā tādu.

Kādēļ tavuprāt sods par +20 nav tāds pats kā par +50?

Aizliegta tacu ir!

uupis 9.janvāris 2025 12:11
1 6 Atbildēt

Nu un kas tev nav skaidrs - pārkāpi AIZLIEGUMU saņem sodu!

Kāds vēl samērīgums - nu tad par tava naudas maka zādzību arī nevajag sodīt - tas jau tikai tavs naudas maks, bet ja nozaga dzelzceļa sastāvu tad gan var uzlikt sodu - es pareizi sapratu tavu samērīgumu?

Ūpim 9.janvāris 2025 13:02
6 0 Atbildēt

Ja pa šoseju tev prieksā velkās fūre uz 85km/h reizēm vietās, kur apdzīt nedrīkst ātrumu samazina pat līdz 65km/h cik laika un attālumu vajag, lai viņu apdzītu nepārsniedzot Max atļauto ātrumu? Vai tad tomēr nav drošāk tomēr uz brīdi paātrināties +15, +20 un veikt manevru?

topinamburs 9.janvāris 2025 14:28
0 2 Atbildēt

drošāk? Kur tad rodas tie, kas nositas, satriecoties frontāli? vai tie ir tie, kas brauc uz 65 kmh aiz fūres, vei tie, kas apdzen uz 120 kmh?

A 9.janvāris 2025 13:31
5 0 Atbildēt

Ir drošāk, bet tas jau tagad formāli ir aizliegts.

uupis 9.janvāris 2025 13:18
0 7 Atbildēt

Nu tak ieskrien ar seju sienā ja esi tik tups! Ja nemāki droši apdzīt, tad apstājies ceļmalas kafūzī un apēd karbonādi, vismaz nomierināsies!

Šoferis 9.janvāris 2025 9:32
11 0 Atbildēt

Interesants risinājums,iespēja labi nopelnit, tikai tiem kam apdzivotā vietā 105 km/st,un tiem kas abdzen vienalga kur un kā šī ideja pie vienas vietas, sodus maksas ikdienas brauceji !

uupis 9.janvāris 2025 9:42
0 8 Atbildēt

Nu bet nepārkāp! Jā tas ir tik vienkārši!

0pis 9.janvāris 2025 9:40
2 5 Atbildēt

Nu, protams. Tagad visas PVN vešerienes zvērēs, ka nekad neko, viss pa tīro un godīgo, un nav nekādu ofšoru. Un ka par nopelniem valsts labā jāpiešķir tiesības braukt Kā Gribās.

Fords 9.janvāris 2025 9:51
14 4 Atbildēt

Beidz muldēt cirvi. Jābūt ir pilnīgam loham, lai nesaprastu uz ko šīs izmainas tēmē. Tās atbalstīs tikai tie, kuri barojas no valsts budžeta.

Cilvēks ar veselo saprātu apzinas, ka +10, pat ja tas tiek pārkāpts vienalga, apzināti vai neapzināti, nav nekas tāds, par ko būtu jāpiemēro sods, jo tas realitātē nekādu ļaunumu nenodara, iznemot tiem, kuri redz garām brwucošas banknotes.

iJuris 9.janvāris 2025 9:54
11 4 Atbildēt

Varbūt jādara otrādāk, reizi gadā, katram kurš vada auto jāiemaksā 10keur valsts budžētā un tad, ja nebūs pārkāpumu šo naudu varēs atgriezt, tā teikt pašam sev atpakaļ jānopelna? Lieliska ideja, jo tad jau ti it kā uzreis riskē ar savu naudu.

Un kamēr nauda ir valsts kontā, to var audzēt investējot apšaubāmos īstermiņa ieguldījumos. Rēali peļņa no zila gaisa.

Bet īstā atbilde laikam slēpjas pēdējā rindkopā:

"SM uzsver, ka plāna mērķis ir līdz 2027.gadam par 35%, salīdzinot ar 2020.gadu, samazināt ceļu satiksmes negadījumos smagi ievainoto un bojāgājušo skaitu. Plānā izvirzītie mērķi ar līdz šim plānotajiem pasākumiem varētu netikt sasniegti, tādēļ nepieciešami jauni papildu pasākumi ceļu satiksmes drošības uzlabošana."

Tātad ir mēŗkis, bet nav skaidrs kā to sasniegt. Varbūt varētu sākt ar vadītāju kvalifikācijas pārbaudi reizi gadā. Kaut vai csn testu iziet.

Varbūt jāpievērš uzmanība tam, cik neprasmīgi daudzi vada auto, neuztver neko kas notiek apkārt, sēž kreisajā joslā, ar videji drošiem 69 brauc gan uz šosejas gan pilsētā.

Pagrieziena rādīšana pirms manevra, it īpaši ārpus apdzīvotām vietām, (sāk ar motora bremzēšanu, tad maigi maigi pieskaras bremžu pedālim un tad īsi pirms manevra arī pagriezienu ieslēdz).

Un nevajag gājējiem atgādināt pa kuru pusi iet gar ceļu, ka jābūt gaismiņai vai atstarojošai vestei, ka velosipēdu arī var aprīkot ar gaismiņām, tajā skaitā spieķos...

Ka, ja tevi apdzen ir pieklājīgi piespiesties labajai malai un netraucēt manevram, ka nav jābrauc līdz ar ass līniju, bet tuvāk malai vai vismas joslas vidum.

Nē, tas viss ir tufta un neko nedos.

Es varētu nosaukt vēl šādus variantus, bet tam nav jēgas, jo svarīgi ir braukt ne ātrāk kā atļautais ātrums un nekādā gadījumā neiebraukt sabiedriskā joslā, lai vai cik tupi tā nebūtu ierīkota. 

Un viss, automātiski visi būs dzīvi...

core 9.janvāris 2025 10:06
2 0 Atbildēt

Īsi pirms manevra jau ir labi, pēdējā laikā ļoti bieži novēroju tādus, kas vispār pagriezienu nerāda. Vakar sanāca pabraukt brīdi aiz viena tāda, vairākas reizes pārkārtojoties pa joslām ne reizi neparādīja pagriezienu, izbraucot no apļa arī nē, kaut gan tajā brīdī mašīna stāvēja lai tiktu uz apļa, un beigās nogriezās pa labi bez pagrieziena.

uupis 9.janvāris 2025 11:09
0 8 Atbildēt

Virzienrādītājs nav smagākais pārkāpums - jāsāk drāzt tie idioti kuri pohujā braukā pa gājēju ceļiem!

Freijers 9.janvāris 2025 16:56
0 0 Atbildēt

to, kas ir vai nav smagāks, izdomās pašieceltie svētuļi ūpji, kas vēl pafilozofēs, kuru drāzt un kuru nē.

Mana hipotēze, ka ātruma enģeļi ir lielā mērā morāli kropļi, kas pārkāpj citur un vēl pirdunē par to, pierādās vēl un vēl - uz ceļiem arī šos enģeļus bez spārniem var gana redzēt - pēdējie liekuļu sūda brāļi !

imzz 9.janvāris 2025 11:53
3 1 Atbildēt

"Tātad ir mēŗkis, bet nav skaidrs kā to sasniegt. Varbūt varētu sākt ar vadītāju kvalifikācijas pārbaudi reizi gadā. Kaut vai csn testu iziet."

Tevi uz Satiksmes ministriju, kvalificējies. Vispirms tā kā derētu noskaidrot, cik daudz to vadītāju īsti ir, kurus tu grasies čakarēt "reizi gadā". Pēc CSDD datiem, aktīvo vadītāja apliecību skaits ir ap pusmiljonu. Pieņemsim, ka reāli aktīvās ir ap 300-350 tūkstošu. Iznāks "testēt" vairāk kā 1000 vadītāju dienā.

Betons 9.janvāris 2025 10:24
10 0 Atbildēt

www.delfi.lv/161/criminal/...lgs-cietumsods

Rekur musari braukā pilnīgā hlamā un par to 1 mēnesis čokā. 

Vai tas ir adekvats sods? Lūk kur ir šīs valsts patiesā problēma.

Nevis +10kmh.

uupis 9.janvāris 2025 11:11
1 3 Atbildēt

Vai tad? Tikai mēnesis? Un nekādu citu sodu nav???

Varbūt izlasi līdz galam kur palika dāmītes auto un cik ilgi viņa nevarēs tikt pie tiesībām un cik naudiņas viņa samaksāja bez cietumsoda...

A 9.janvāris 2025 11:33
1 0 Atbildēt

Sodus nosaka prokuratūra un tiesa.

... 9.janvāris 2025 10:24
15 5 Atbildēt

Šobrīd, visvairāk drošību izprovicē tieši lēni braucošie auto, tur kur var braukt uz 90, brauc uz 70-80... Bieži aiz tādiem braucējiem jau veidojas pat kilometru garas rindas (maršrutnieki mēdz tā darīt). Tad kāds mēģina sākt apdzīt un rodas daudz bīstamākas situācijas, nekā visi brauktu uz 90. Bez tam, tie kas skries, tie arī skries, bet tie sodi tikai palielina stresu un riebumu pret visu! Arī ierēdņiem, ja nespēj sakārtot ceļu infrastruktūru, vieglāk atrunāties ar pilnīgi ar cēloņiem nesaistītiem faktiem! Domāju, ka lielākā daļa avāriju ir nevis par ātruma pārsniegšanu (tie ir tikai par ko izdevīgāk skaļāk runāt), bet par neatbilstoši izvēlētu ātrumu. Tas atkal nozīmē, ka vaina ir tajā, ka ceļi ir nepiemēroti drošai braukšanai. Protams, nauda nav tik daudz lai savestu kārtībā ceļus, bet kā vācieši teica, par tām summām, kādas naudas iegulda Latvijas ceļos, ar pareizu projektu vadības un tieši laikā un vietā principu varētu izbūvēt 10 reizes vairāk ceļu, pat pie Vāciešu algām. Pie mums ir viens liels deguna caurums, kur visa nauda sasūcas un nav nepieciešamība darīt ne kvalitatīvāk, ne efektīvāk vai ekonomiskāk, jeb vienkārši, pareizāk. piemēram, bija konkurss uz pievadceļu - pēc dokumentiem 2 gadu garantija izmaksāja 50000, 4 gadu garantija 100000, tehnoloģiski nekas nemainās, tikai jau no pašā sākuma summā jau ielikta pasūtītāja nauda par to, ka būvniekam ne par ko nav jāuzņemas atbilldība.

0pis 9.janvāris 2025 10:31
1 8 Atbildēt

Atkal jau Kremļa naratīvs - mūs izprovocēja! Tāpēc mēs izmantojām likumīgās tiesības uzbrukt!

uupis 9.janvāris 2025 11:14
1 6 Atbildēt

Bla bla bla - beidz liet betonu un stāstīt pasakas.

A 9.janvāris 2025 13:25
0 0 Atbildēt

"Kāds" apdzīs arī ja visi brauks ar 90. Bet tā ir utopija domāt, ka tas ir iespējams uz ceļa, kur vispār atļauts arī stāvēt vai braukt ar 45kmh.

Freijers 9.janvāris 2025 17:05
0 0 Atbildēt

davai beidzam huiņu dzīt, "nav aizliegts", vienlaikus uz joslas neviens nestāv (vismaz parasti), bet uz 45 km/h braucot CSN nosaka, ka ir jāpalaiž garām kolonna (ko haluji nemēdz darīt, vien piļī savā gaitā)...

A 9.janvāris 2025 18:11
0 0 Atbildēt

Katru dienu stāv. Saskaiti, cik uz tām tavām šosejām ir kreiso pagriezienu. Un cik vietu kur droši un legāli apstāties, lai palaistu. Cik kabatu ir uz Rīgas apvedceļa, piemēram?

Nja 9.janvāris 2025 11:15
2 0 Atbildēt

A kur tā policija vispār ir? Tik radari vien. Ja nav kas uz ceļa kontrole veaukšanu, tad ir kā ir.

eseris 9.janvāris 2025 14:24
0 0 Atbildēt

Ir, ir  policija uz ceļa  - tikko pūtu trubiņā. (precīzāk visi pūta )

Jobo 9.janvāris 2025 11:20
2 0 Atbildēt

Viņi savus kolēģus arī sodīs par ātruma pārsniegšanu.

Nesen braucu pa daugavgrīvas šoseju uz 75km/h un viena ekipāža aizgāja man garām takā stāvošam. Bez skaņas signāla, bez gaismām.

John 9.janvāris 2025 11:27
14 0 Atbildēt

Avārijas ar smagām sekām nerodās no tā, ka autovadītāji brauc ar +10km/h. Avārijas rodas dēļ autovadītāju stulbais rīcības un neuzmanības.

John 9.janvāris 2025 11:48
9 0 Atbildēt

Nu cik var malt vienu un to pašu par ātrumu? Kāpēc neviens eksperts nesaka neko par distances ievērošanu? Distances pareiza ievērošana ir labāks veids kā izvairīties no sadursmes, kad kāds veic kreiso pagriezienu nekā braukšana nepārsniedzot +5.

imzz 9.janvāris 2025 12:00
7 0 Atbildēt

Varētu pēc katoļu baznīcas prakses viduslaikos, tirgot indulgences, grēku atlaides. Tas katrs vadītājs varētu nopirkt iepriekš "jau samaksātu sodu" par 1/3 līdz 1/2 no reālās cenas. Indulgences būtu derīgas gadu.

Ha 9.janvāris 2025 12:10
3 0 Atbildēt

Budžetam vajag naudu. Nu tad ejam  uz apjomu. Katrs sestais ātruma pārkāpums bez maksas.😂

13 9.janvāris 2025 12:23
12 0 Atbildēt

Braucot ar atļauto ātrumu Tu apzodz valsti......

uupis 9.janvāris 2025 13:19
0 5 Atbildēt

Panesās... 😂

Sergejs 9.janvāris 2025 14:13
1 0 Atbildēt

Nu a kas ne tā? Braucot skaidrā vispār izputini - ne akcīze, ne PVN , ne sods par braukšanu dzērumā netiek maksāts 😁

uupis 9.janvāris 2025 16:23
0 1 Atbildēt

... apmēram...

tas no sērijas NELOĢIKA... 😂

A 9.janvāris 2025 13:49
1 0 Atbildēt

Un kā paredzēts kontrolēt priekšlaicīgu/novēlotu/apstākļiem neatbilstošu iebraukšanu pretējā joslā un izbraukšanu no tās?  Cik distances neievērotāji tiks/ir tikuši sodīti?

Vernons 9.janvāris 2025 14:28
2 0 Atbildēt

Ūpi! A Tu nepārkāp! Turi Savu Sīci pie rokas līdz 12 gadu vecumam ieskaitot! Tad viņu nenobrauks!

Virzienrādītāja neesamība ir vislielākais noziegums uz ceļa! Noteikumu 57. punktu pārlasi!

topinamburs 9.janvāris 2025 14:41
1 1 Atbildēt

Ja samazinās līdz +5 to toleranci, tad nekas diži nemainīsies. Tie, kas domā, ka var apdzīt uz 120, tie tāpat sitīsies nost. 

Policijas klātbūtne uz ceļiem ir NEPIETIEKAMA! 

Vajag soda neizbēgamību! 

Mobilos FR, un FR satiksmes autobusos, piemēram.

Meistars 9.janvāris 2025 15:02
5 1 Atbildēt

Visa šī +5 Max  ātruma kontrole ir totāla, bezjēdzīga demagoģija.  Ceru,  ka uzvarēs veselais saprāts un Saeima atstās visu kā ir.

Nu NEVAR samazināt uz ceļiem bojā gajušo skaitu neuzlabojot ceļa infrastruktūru. Cik avāriju ar mirušajiem mums ir uz šosejām, kur ir 2 joslas katrā virzienā un cik uz ar 2 joslu katrā virzienā? Un te arī ir atbilde, kāpēc situācija uz ceļiem neuzlabojas. Un kāpēc Eiropā ir labāka situācija.

topinamburs 9.janvāris 2025 15:37
2 1 Atbildēt

var. 

cik mirušu ir uz ceļiem  Norvēģijā, piemēram, kur arī nav daudz 4 joslu ceļu?

Meistars 9.janvāris 2025 15:56
1 0 Atbildēt

Latvija ir blīvāk apdzīvota un līdz ar to arī vairāk mašīnu ir uz ceļiem.

Un mums ir daudz poļu  fūristi, kas brauc kā k*rvas.

BMW 9.janvāris 2025 15:35
0 0 Atbildēt

Policija jau tikai saka to,  ko ministrija liek!

Vernons 9.janvāris 2025 15:40
0 0 Atbildēt

Auto ceļa abās malās nepārtraukta līnija, "Šķērsot to aizliegts"! Apstāties un stāvēt arī malā aizliegts! Bet kreisam pagriezienam, joslā, stāvēt atļauts! Atliek vien saprast, kā tur aizmugurē esošos brīdināt, lai Tie Tevi "nenones" no

ceļa!? Nu tad KĀ???

ZZZZ 9.janvāris 2025 16:50
0 0 Atbildēt

Šodien tikko svaigi piedzīvojumi. Tikai daži no visiem! 95Kods ārpus apdzīvotas vietas, krēsalo. Piekabei 3ass vidējā kreisā riepa izjukusi, gabali pa visurieni. Apstājies, skrūvē riteni. Labi, ka uzlicis mazītiņo trijstūrīti. Loģiski tas nav redzams tik gandrīz uzbraucot, skatiens koncentrēts uz notikumu. Pats 95K praktiski joslas vidū ņemās ar atslēgu, BEZ vestes!? Tur nomales mazas, viņš neriskēs...Bet vai nevarēja pārbraukt kreisajā pusē??? un cīnīties neapdraudot sevi ne citus? 

 Nelaimīgais liepājnieks...kā te raud tie ātri braucošie apdalītie. Fūre 85 spido, satiksme ne blīva, bet nu sāk krāties man aizmugurē...Labi ir logs dzenu. Kā parasti, ar ievēroto distanci, ieskrienos un ar ātrumu iešu droši garām! iA tur kur logā redzēju tālumā pretimbraucēja gaismas, tam pa priekšu pelēks avensis ar mečta idiota bez gaismām!!! Par ko stāsts, palika laiks un distance strauji sabremzēties, atgrizties aiz fūres. 😡 Tāda lūk ir reālā situācija, kas var novest pie slikta iznākuma. Nevis ātri vai lēni braucoši, bet LOXI !!!

650 9.janvāris 2025 16:39
0 0 Atbildēt

Aha,nujā,uz 70 braucošie "izporvocēja".Nav vienīgi noskaidrots- KURŠ tad konkrēti (un ar kādām darbībām) viņus šādi te massveidīgi "izšpricvocēja" ar tiem 70 pārvietoties.Kā kāds viņiem Valstiski/Vidēji sajāāja smadzenes un kā "veicināja" viņu kā Vadītāju izaugsmi.Lai viņi (iespējams) tumsā un slapjā slidenumā pie podānolaistās ceļu infrasstruktūras spētu pabraukt kaut vismaz uz kādi 75, tagadējo 70 vietā.

Lielākie brēcēji kāreiz ir tie īstie "apslēptie" lohi, kuri vajadzības gadījumā nespēj savu to dižo pirdiennu biksēs noturēt.

Kāpēc "varētu" ieviest +5 ,- nu reāli TĀPĒC, lai nolaidīgie bezpalīdzīgie "kontroles reaģenti sava spožgalvainā Pr-nieka vadībā "vajadzības gadījumā" jau pirmajā "maiņas" pusstundā iekassētu pēc iespējas vairāk.Kā arī- ne katrs lohs saprot to, ka (pašlaik, pagaidām....) NAV iespējams šādu ne +5 ne arī +1 "kontroli" nodrošināt ar fiziskiem līdzekļiem un 15min laika patēriņu protokola izrakstīšanai katram tam +6 pieļāvušajam loham.Turklāt, ja ir skaidrāks par skaidru, ka tādu būs uzreiz simtiem un tūkstošiem.Procesam ir jābūt automatizētam, lohiem ir jāmaksā nonstopā un par visu iespējamo! Vispār pat ne to, ka "jāmaksā"- sodus nākotnē ir vienkārši automātiski jānovelk no viņu loh-Konta!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Degvielas cenas: Dīzelis 1.557 un 95 benzīns 1.587 EUR - 09.01.2025 (+ VIDEO)

Jauns gads ir klāt un, kā solīts, cenas iet augšā. Pie mums tās pakāpušās par vairākiem centiem, bet Lietuvā - vairāk kā par 10 centiem. Lasīt vairāk

 

Ar mammas svētību - ceļš ir brīvs! (+ VIDEO) 20

Komentārā teikts, ka mamma bērniem noziņojusi, ka ceļš ir brīvs. Laimīgā kārtā iztikts vien ar viegliem sasitumiem, šoku un mācību visiem negadījumā iesaistītajem. Lasīt vairāk

 

Būs mazāk dzērājšoferu? - Saeima ierobežo alkohola tirdzniecības laiku 20

Saeimas deputāti šodien galīgajā lasījumā atbalstīja grozījumus alkohola patēriņa mazināšanai sabiedrībā, kas cita starpā ierobežo laiku, kurā alkoholiskie dzērieni ir pārdodami. Lasīt vairāk

 

Ugunsgrēks apdraud Losandželosas Pasifikpaliseidsas rajonu, buldozers stumda mersedesus un teslas (+ VIDEO) 4

Losandželosas rajonā Pasifikpaliseidsā otrdien notika paniska iedzīvotāju evakuēšanās savvaļas ugunsgrēku dēļ, kas strauji izplatās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti