Visi komentāri - Nepilni 24 000 eiro – Dacia Bigster ir klāt (+ FOTO)

Nepilni 24 000 eiro – Dacia Bigster ir klāt (+ FOTO) 25

 

Foto: Dacia

iAuto | 9.janvāris 2025 16:40

Dacia Duster lielākais brālis būs pieejams dīleru centros no maija par cenu, kas Vācijā sākas no atzīmes 23 990 eiro.

Dacia Duster izskatā līdzīgais, taču izmēros prāvākais Bigster (garums 4,57 pret 4,34 m) būs pieejams četrās aprīkojuma versijās un ar četriem dzinējiem, kas pārklāj jaudas diapazonu no 130 līdz 155 Zs. Pircējs varēs pasūtīt arī pilnpiedziņas variantu, hibrīda modeli uz 1,8 litru benzīna motora bāzes, LPG sašķidrinātās gāzes modeli, bet dīzelis motoru gammā nav iekļauts.

Garumā Bigster sasniedz 4,57 m, tas ir 1,71 m augsts un 1,81 m plats. Riteņu bāze sasniedz 2,70 m, bet bagāžnieka tilpums - 667 litrus. 

Pamata versija aprīkota ar 140 Zs jaudīgu trīscilindru benzīna motoru.

Jau pamata versijā Bigster aprīkojuma komplektācijā Essential ietilpst diožu aizmugures lukturi, atpakaļskata kamera, 7 collu digitālais instrumentu panelis un elektriski regulējami ārējie spoguļi. Aptuveni 1000 eiro dārgākā Expression pievieno diožu miglas lukturus, elektrisko stāvbremzi, 40:20:40 dalāmu aizmugures sēdekļa atzveltni ar Easy Fold funkciju, lietus sensorus.

Sākot ar trešo dārgāko komplektāciju "Journey", pieejami 18 vai 19 collu riteņi, tādas funkcijas kā bezatslēgas pieejas un starta sistēma, induktīvās uzlādes paliktnis, elektriskās bagāžas nodalījuma durvis, elektriski regulējami komforta sēdekļi,10 collu centrālais ekrāns, navigācija, divu toņu krāsojums un adaptīvā kruīza kontrole.

Drošības sistēmas pārstāv uzlabots aktīvās avārijas bremzēšanas asistents, joslas uzturēšanas palīgs un drošības attāluma brīdinājuma sistēma. Pieejama arī ceļotājiem tik praktiskā Sleep Pack sistēma, kas pārvērš bagāžnieku par divguļamo gultu.

Tiek ziņots, ka automašīnas garantiju var pagarināt līdz septiņiem gadiem vai 150 000 kilometru, veicot regulāru apkopi pie sertificētiem dīleriem.

 
Visi komentāri
 
Hmm 9.janvāris 2025 17:00
7 1 Atbildēt

Man jaunie dizaini patīk, gan šīs nedēļas Škoda, gan šis, nu atšķirībā, teiksim, no Tesla

Gricmanis 9.janvāris 2025 17:11
4 28 Atbildēt

Nu teiksim tā. Ja tev tas viss patīk, tātad tev patīk arī bomāriem ziceles aiz miskastēm ņammāt.

Uldis 9.janvāris 2025 18:11
21 2 Atbildēt

Turpini sēdēt savā audārā dzenājot plikgalvi bet nerunā par lietām no kurām tev nav ne mazākās sajēgas

BMW 10.janvāris 2025 9:57
3 0 Atbildēt

Kur tu dzīvo? Padomjlaiku daudzstāvbomārenē un brauc ar ušaktransu?

0pis 9.janvāris 2025 17:21
18 0 Atbildēt

Smukāks par Teslu, bet - lētāk.

R4 9.janvāris 2025 19:49
3 4 Atbildēt

Ja pat reno capture faktiski pilsētā patērē 9l benzīna,  tad bail par iedomāties,  cik šis ar pilnpiedziņu noēdīs, kamēr ar vecajam dīzelim 5-6 litri bija norma.   5 gados noēdīs papildus 6000€ ,  nekā būtu ar Disel. Nu šausmīgi "izdevīgs" ekspluatācijā budžeta auto.  Ir pilnīgi skaidrs,  ka Duster/bigster ziedu laiki ir beigušies.  Ir ntie, daudz tīkamāki auto, ar tādiem pašiem mazmotoriem.

Nja 10.janvāris 2025 7:42
4 2 Atbildēt

Kad cilvēki vienreiz sapratīs, visu nosaka atšķirība nobraukums. Ar maziem nobraukumiem, it sevišķi īsie gabali, kāds vēl DD. Un tie kas pārvietojas pa pilsētu nez vai pirks džipu. Pilns ar hybrid ko izvēlēties. Bet galvenais iedorst cik DD labs. Tik nez ko Berlīnē ir ziņas kur DD vnk ir aizliegts iebraukt un viss.

4r 10.janvāris 2025 12:47
5 0 Atbildēt

Tieši tā,  bet Duster bija labs tieši,  kā lauku auto.

Ar kuru uz Berlīni neviens nebrauc.  Priekš kam man pilsētai 4x4 auto, kurš orientēts kam citam ?!

Daddy 10.janvāris 2025 0:25
0 1 Atbildēt

Nav 3 rindas un izmeram atbilstošu dzineju

Kk 10.janvāris 2025 1:05
2 0 Atbildēt

Dacia baigi pārgāja pāri lancruseram...

Kk 10.janvāris 2025 1:08
6 1 Atbildēt

3 rinda nekad nav bijusi vajadzīga...jēgas no trešās rindas ir tikai Escalada SV...pārējiem, kas mazāki par 6 metriem..pilnīgi nav vērts.

Dzinēji ir... hibrīds ļoti labs.

Solveiga 10.janvāris 2025 3:07
4 0 Atbildēt

Man is DACIS DUSTER, arī labais džekiņš, feins

Kazupisējs 10.janvāris 2025 9:35
1 5 Atbildēt

Pilnīgs mēsls.

ZZZZ 10.janvāris 2025 10:42
0 0 Atbildēt

Žēl, ka gāzei cena pieauga...Cik skatos, kluss tajās uzpildes stacijās.

Janka 10.janvāris 2025 11:15
18 3 Atbildēt

Visi šie "nodirsēji" paši braukā ar vecām bavārijas miskastēm un jaunā auto nekad nav sēdējuši. Dacia, kā budžeta auto ir pat ļoti OK, nenoēdīs visu tavu algu un nebūs jādzīvo kaktu servisos.

4R 10.janvāris 2025 11:37
3 0 Atbildēt

Duster tiešām ir ļoti jauks,  bet diemžēl benzīna patēriņš algu noēdīs ļooooti labi.  Par lpg ar saviem 10l+ uz simtu, nav nekāda  panaceja.

ro 10.janvāris 2025 13:56
4 2 Atbildēt

Idiots esi vai? Vari definēt, kas skaitās veca bavārijas miskaste? Mans 2018 c7 audiks es domāju vēl saules mūžu būs vadāmības, komforta ziņā pārāks par jebkuru dacīti.. jebkurš jauns auto nenozīmē uzreiz uber kavlitāti, kā tas bija pirms gadiem 20.. protams, ja alga ir štuka eiro, tad komfortablu vācu auto nevarēsi atļauties un skaidrs, ka šie nav auto, kuri būtu jādzen uz kaktu garāžām..bet nu dacia komforta līmenis ir tas pats, kas sēdēt tramvajā.. protams pēc Ladas pārsēžoties uz dacia , iepsējams kautkāds haips sagaidāms 😂

ruk ruk 10.janvāris 2025 19:06
0 1 Atbildēt

audi nav no Bavārijas.

Sergejs 10.janvāris 2025 14:13
2 2 Atbildēt

"ja alga ir štuka eiro, tad komfortablu vācu auto nevarēsi atļauties un skaidrs, ka šie nav auto, kuri būtu jādzen uz kaktu garāžām"

 Tur jau tā lieta ka tev šis skaidrs, man tas skaidrs, bet 90% tas i tuvu nav saprotams - nopērk mogolīzingā pa visu naudu 15g.v., lai var visiem parādīt ka dzīve izdevusies un tad knapi sakasa par ko 10 litrus iepildīt, kāds tur vēl serviss -  tas tak auģiks, neko neliku iekšā 3 gadus un iet normāli (kūpēdams)...

 Ja var uzturēt AUDI/BMW stāvoklī to 10g.v. vācieti tad tāds Dacia i tuvu nestāvēs komforta ziņā (it sevišķi akustiskā), nu vienīgi ar e-krānu colām ieliks kloķi😁

ZZZZ 10.janvāris 2025 14:33
3 1 Atbildēt

Sergejs skaņas izolācijas pasākums atrisinās šo. Bet lielpilsētas nelīdzenumus lētāk forsēt ar D. Un apakšas apstrāde/noturība pret koroziju IR labā līmenī, kas nav mazsvarīgi. Kā jau minēju, daži aptaujātie lietotāji īpaši nesūdzas, ne par ko. Ko nevarētu apgalvot par mazlietotiem fāterlandes izstrādājumiem, kuru paneļi rgulāri eglīšu lampiņu apmirdzināti, ar sekojosiem piņķerīgiem servisa $$ apmeklējumiem. Visiem jauku ceļu. Kā smejies katram savu Dacīti, vai ko tur citu, kas patīk.

Sergejs 10.janvāris 2025 16:12
1 0 Atbildēt

"paneļi regulāri eglīšu lampiņu apmirdzināti, ar sekojosiem piņķerīgiem servisa $$ apmeklējumiem"

 Šis arī ir tas iemesls kamdēļ pa 20k izvēlos jaunu Octavia (kur man būs zināms kā un ko esmu lauzis), nevis Q vai X kur būs jāčiņī randomā par randoma summām visu ko kāds jau sajāja pirms manis.

 Par skaņas izolācijas pasākumu varu teikt tā - lielā mērā tas līdz, bet tomēr ar pirkstu caureju nevar aizbāzt - ja automobīlis pēc uzbūves ir kondzervbundža tad tas tāpat līdīs lauka, it sevišķi zem 10 grādiem, kad vibroizolācija paliek cieta. Ir veikts gan esošai gan iepriekšējai Octavia, bet Q7 tomēr šajā ziņā nepārspēj, itsevišķi ziemā (toties var tā Q7 īpašnieku patroļļot, paklauvējot pa viņa Q7 un savas octavia durvīm no ārpuses).

 Par Dacia šodien nevaru apgalvot, neesmu tajā bijis, bet ap 8 gadi atpakaļ bija tā vēl kondzervbundža, ko par to gadu AUDI vai BMW nu nevar teikt.

 Par lielpilsētas nelīdzinumiem gan piekrītu par 100%, kā arī par hz kā konstruētiem ātrumvaļņiem, kur 150mm klīrensa nepietiek, pāri tādiem braucot rodās doma ka moš nākamo pirkt krokoveri, cik man to negribētos.

Pisējs 10.janvāris 2025 15:08
1 5 Atbildēt

Serjoga, aiztaisi desukambari ubļudak, tu nekomnejēdz.

Kanibaals 10.janvāris 2025 15:08
0 0 Atbildēt

Brauc ar LPG un taupi. Teslists aizmugurē velkas un arī taupa plus vēl osta dūmus.

ezis71 10.janvāris 2025 17:18
0 0 Atbildēt

140 zs un trīs cilindri,nabaga motors,kas tur 3 turbīnas?

mana nauda 10.janvāris 2025 19:07
2 2 Atbildēt

Kam nepatīk.lai nepērk.Par ko cepiens.kretīni?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ferrari F40 saslīd un nopļauj apgaismes stabu (+ VIDEO) 2

Zināms, ka avārija notikusi Lielbritānijā, iespējams, izmēģinot automašīnu pēc veiktās tehniskās apkopes. Lasīt vairāk

 

Pēc ilgiem gadiem Latvijas Premium auto tirgū Audi apsteidz BMW 2024. gadā 3

Latvijas premium automobiļu pircēji priekšroku devuši Audi un BMW, kas ar gandrīz vienādu reģistrāciju skaitu ieņem pirmās divas vietas. Lasīt vairāk

 

Volkswagen grupas automobiļu tirdzniecība 2024. gadā sarukusi par 2,3%, Ķīnā - par 10% 2

Vācijas autobūves grupa "Volkswagen" pērn pasaulē pārdevusi 9,027 miljonus automobiļu, kas ir par 2,3% mazāk nekā gadu iepriekš, teikts koncerna otrdien publiskotajā paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Teju piektā daļa autovadītāju mēdz nelietot pagrieziena rādītāju 26

Pagrieziena rādītāja izmantošana, veicot nogriešanās vai joslas maiņas manevru, ir svarīga satiksmes drošībai, taču teju piektā daļa jeb 18% autovadītāju mēdz to nelietot, liecina “Carlsberg 0.0 atbildīgas braukšanas indeksa” dati. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti