Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kad braukšana starp joslām ar motociklu beidzās ar avāriju (+ video) 73

 
iAuto | 20.septembris 2015 10:40

Ne vienmēr viss notiek gludi!

iAuto jau rakstīja: Vai ar motociklu drīkst braukt starp stāvošiem automobiļiem Latvijā? (+ video)

Paldies iAuto lasītājam Badass par iesūtīto video. Ja arī Tu pamani interesantu video, tad sūti to mums uz e-pastu iauto @ iauto.lv, vai spied pogu "Ziņo" šeit vai lapas augšā.

Pieraksties uz mūsu jaunumiem iAuto YouTube kanālā un abonē to šeit >>>
Apskati arī pārējos TOP video zem raksta un komentāriem!

 
Visi komentāri
 
Brumburbaks 20.septembris 2015 19:41
8 3 Atbildēt

Cerams, kaut ko iemācījās no fizikas,braukšanas, CSN nožēlojamais līdējs no līdēju bara.Dzīvs, un labi.

Pļurkt 20.septembris 2015 20:26
2 15 Atbildēt

Kad izgulēsi dzērumu, tad izskaidro to domu ko gribēji pavēstīt tautai!

Brumburbaks 20.septembris 2015 22:44
5 2 Atbildēt

Par žiroskopiskie efektu esat dzirdējis?Tas ir, riteņi griežas, velo, mocis negāžas.Ja galva griežas, persona gāžas.Attieciniet uz sevi piemērotāko.Noslaukieties,rokas nomazgājiet.

Pļurkt 21.septembris 2015 13:10
2 2 Atbildēt

Vēl reizi iesaku izgulēt dzērumu, pamacīties PIRMAJĀ klasē, un uzrakstīt tā lai NORMĀLI cilvēki var saprast Tevis uzrakstīto domu!!!

Var būt parunāsim par Koreolisa paātrinājumu??

Kanibaals 21.septembris 2015 11:33
0 0 Atbildēt

Ne jau žiroskopiskais efekts nodrošina to ka mocis negāžas. Redz kur pieliekot klāt papildus riteni, kas kompensē žiroskopisko efektu ar riteni var braukt un tāpat neapgāzties.

www2.eng.cam.ac.uk/~hemh/gyrobike.htm

Burbergs 20.septembris 2015 20:53
2 14 Atbildēt

Divas lietas.

1. Protams, mocis vainīgs. Aizskatījās uz smago, nebija gatavs, ka vieglais stāsies. Ātrums/distance, klasika.

2. Vieglā vadītājam tik un tā sadotu pa ausīm. Kur bija problēma pavirzīties pa kreisi (kā abi iepriekšējie autiņi), lai moči mierīgi tiktu garām???

hhh 20.septembris 2015 21:44
20 1 Atbildēt

CSN priekš visiem ir vienādi ,kapēc Tu domā ka moto braucējiem tie ir vienādāki nekā auto vadītājiem.

Burbergs 20.septembris 2015 22:18
10 1 Atbildēt

Došu Tev vērtīgu padomu:

braucam nevis tā, lai nebūtu vainīgi avārijās, bet gan tā, lai avārijās NEIEKĻŪTU.

Palaidniex 20.septembris 2015 22:25
20 0 Atbildēt

TO derētu iemācīties arī motobraucējiem. ;)

Burbergs 20.septembris 2015 22:46
8 3 Atbildēt

100% taisnība!

Vienīgi šeit iet runa par vieglo.

Palaidniex 20.septembris 2015 22:48
9 1 Atbildēt

ko tad ļaunu nodarīja kravinieks? ar to ka ir tik liels?

skatījos video, neredzēju, ka kravinieks kaut ko baigi nu kādam patraucēja

Palaidniex 20.septembris 2015 22:51
32 2 Atbildēt

un ko ļaunu nodarīja vieglais? visi tam vieglajam pabrauca garām, izņemot vienu iesācēju, kurš TUPA UZBRAUCA VIRSŪ vieglajam!!!

Ko tagad bremzēs nedrīkstēs spiest, ja kāds neprot ieņemt uz ceļa tādu stāvokli ka tiek garām? Visi prata, bet viens, lūk neprata un pie tā vainīgs vieglais???

konkrēti šim uz muti nolikušajam motobraucējam laba skola - neproti braukt - ņefig līst garām! PATS vainīgs! bez jebkādiem BET!

Burbergs 20.septembris 2015 23:06
1 12 Atbildēt

Atkal Tev 100% taisnība (par neveiklo moci) :)

----

Par vieglo.

Nevis ko "ļaunu", bet ko NEPAREIZI (no tolerances un savas drošības viedokļa) izdarīja. Nepagāja nostāk! Cena - sista mašīna, zaudēts laiks un nervi.

Palaidniex 21.septembris 2015 9:02
23 0 Atbildēt

Kas tā par modi likt citiem uztraukties par paša līkrocību?

Nu kaut kripatiņu 200% savas vainas uzvelt kādam citam?

Kāpēc visiem nemitīgi jāskatās vai tik kāds netaisās aptaisīties?

TIk pat labi šitāds motobraucēj ieteš vienīgajā uz ceļa esošajā mašīnā, kura pieparkota ceļa malā, bet vienalga - vainīgs arī tas, kas to mašīnu tur noparkojis, jo lūk stulbenis brauca un ietesa 12 metrus platai brauktuvei blakus noparkotā lamatiņā...

Vai tiešām mūsdienu šķībās demokrātijas, humānisma tupuma radītais memļakisms sāk pārspēt veselā saprāta daļu cilvēka smadzenēs???

Vernons 21.septembris 2015 15:38
0 16 Atbildēt

Tikai tādu kā Tu Palaidniex, dēļ, CSN Latvijā un ne tikai sastāv no viena vienīga punkta - "ievēro distanci"!

Tu esi šī šķībās demokrātijas un memļakisma paraugs!

CSN satāv no viena vienīga punkta 10.! Un tur rakstīts, kad es nepiedalīšos nekadās sadursmēs savas iniciatīvas dēļ!

Palaidniex 21.septembris 2015 20:41
16 0 Atbildēt

Gribi teikt, ka mobraucējs bija izvēlējies uz ceļa pareizo intervālu un distanci,kas garantēja viņam pašam un citiem bezsadursmju kustību? Pie kam citi motobraucēji nezkapēc to prata, bet šitā idiņa prātā bija doma, ka citiem tas viņam ir jānodrošina, lai vai kur tas stūrētu?

Kaut kā uzfilmētais BUMS un ŠMJAKT par to nunekādi neliecina...

Palaidniex 20.septembris 2015 21:06
8 0 Atbildēt

khmm, vai patiešām nebija pietiekami plata vieta atstāta, lai varētu izspraukties?

ja nevar pietiekami platā šķirbā trāpīt, kāpēc jāvaino citi?

Burbergs 20.septembris 2015 21:14
0 4 Atbildēt

"Plata vieta" < "Ļoti plata vieta".

Kāpēc nepalīdzēt?

Palaidniex 20.septembris 2015 21:35
6 0 Atbildēt

bet ja visiem motociklistiem pietiekami plata vieta ir pārāk šaura priekš viena atsevišķa indivīda - varbūt tam vēl jāpamācās braukt?

vai ir atļauta braukšana starp braucošiem transportlīdzekļiem, itīpaši ja no viena ir ļoti bail?

Vieta atstāta bija, ja nemāki trāpīt/izmantot pārējie nav vainīgi un nevienam nav neko parādā!

Burbergs 20.septembris 2015 21:40
1 2 Atbildēt

1. Pārējiem bija vieglāk, smagais vēl nebija pievilcis klāt.

2. KĀPĒC NEPALĪDZĒT?

Palaidniex 20.septembris 2015 22:26
13 0 Atbildēt

Kad es līdīšu ar savu mašīnu tur vai tā ka nevar ielīst starp motociklistiem, situācijā kur pietiek vietas - viņi arī laipni pastūrēs nostāk, lai mani palaistu un nenotiktu avārija?

Burbergs 20.septembris 2015 22:55
4 14 Atbildēt

Tavs komentārs atgādina vienu kursanti - braucot pa Krasta ielu un redzot, ka pa ieskrējiena joslu no labās priekšā plāno iekļauties vieglais, viņa ņem un iedod gāzi, lai to nepieļautu. Uz jautājumu KĀPĒC??? saņemu atbildi "man reiz arī viens tā patraucēja"...

Palaidniex 21.septembris 2015 6:11
15 0 Atbildēt

Kāds te sakars ar speciālu nodarījumu? Ja MO braucējs muļķis, tad NEKAS to neglābs! Vienkārši apbrīnojamas spējas pievilkt aiz matiem citu vainu šajā stulbajā negadījumā...

Brumburbaks 20.septembris 2015 22:46
9 1 Atbildēt

Līdējs paliek klīdējs. Viens vai barā.Vazelīns vainīgs, atvainojiet.

xxx 20.septembris 2015 21:20
3 2 Atbildēt

Protams ka drīkst braukt starp stāvošiem automobiļiem Latvijā.Tas ir atļauts.

hhh 20.septembris 2015 21:39
0 0 Atbildēt

Un to raksta motociklists

hhh 20.septembris 2015 21:48
9 3 Atbildēt

a kas notiktu ja es ar mašīnu sāktu līst starp joslām. viņus ir jāārstē fūre malacis.

Palaidniex 20.septembris 2015 22:37
18 1 Atbildēt

kāds tur malacis? neviens - ne vieglais, ne fūre stūri nepakustināja, visi saglabāja taisnvirziena kustību!

vienkārši viens ar MO ietesa ātrumu samazinošā vieglajā, kam pārējie motociklisti bez problēmām spēja tikt garām...

M-li 21.septembris 2015 8:59
11 0 Atbildēt

Nupat nedelu atpakal uz autobana nokera starp joslam braucosho baikeru-rezultata sods apmeram 1000 eiro + tiesibas nost

BadAss 21.septembris 2015 9:23
5 10 Atbildēt

Palaidniekam:

Neviens neapstrīd, ka motociklistam ir jābūt dažādām zināšanām, ja viņš vēlas izlīst starp mašīnām.

Neviens neapstrīd, ka nevajag līst, ja nemāki izlīst.

Bet - braucot automašīnā, pasekot līdzi aiz muguras notiekošajam un pavērt platāku vietu motociklistam (arī tādam, kas izlīstu pa to pašu šauru spraugu) dažreiz var izrādīties noderīgi, ja negribi krāmēties ar avārijas noformēšanu, apdrošinātajiem un autiņa remontu.

Kaut vai šo te problēmu dēļ es personīgi nenodarbojos ar nemākulīgu vai nekaunīgu motociklistu pāraudzināšanu un man nav sarežģīti pakoriģēt savu braukšanas trajektoriju, lai viņiem būtu ērtāk man tikt garām.

Burbergam:

Diemžēl ir jārēķinās ka starp motobraucējiem vienmēr būs kāds, kas neaprēķinās ātrumu, distanci, intervālu. Lai kā tu viņam censtos garantēt drošību no savas puses - ver tu viņam cik platu spraugu gribi, tā vai tā pamanīsies aizķert, noskrāpēt, ietriekties, apakšā pakrist...

Palaidniex 21.septembris 2015 9:44
14 0 Atbildēt

BadAss, vai pareizi sapratu, ka labāk bija, nemitīgi gaidot un mēģinot izskaitļot neprašu uz motocikleta, nepamanīt priekšā bremzējošo un ielikt tam pakaļā, un tad tik un tā vēl papildus saņemt to pašu neprašu uz mo pakaļspārnā?

Tātad mēģinot garantēt negarantējamo uzrīkot nevis 3, bet 4 tr. līdzekļu sadursmi?

Ir cilvēki, kam nekad nebūs labi un vienmēr kāds kaut ko negarantēja, neradīja, nebija parādā. Tas ne kas ka pats bezsmadzeņu "homo rukožopus", kam viss pienākās un visi ir kaut ko parādā!

Kad vienreiz iemācīsimies PAŠI ATBILDĒT PAR PAŠU SASTRĀDĀTO un pārstāsim, velns viņu zina kādas psihotraumas dēļ, uzkraut daļu atbildības par pašu neveiklumu/stulbumu citiem? Kāpēc tīras līkrocības un stulbuma sekas arī citu izpildījumā mēģināsim kaut mikroskopisku atbildību novelt uz citu pleciem?

Vai tiešām novērojam un ir sācies pārprastās demokrātijas un humānisma tupuma radītā MEMĻAKISMA uzvaras gājiens???

k442 21.septembris 2015 10:29
14 0 Atbildēt

Iesaku reģistrēt autortiesības uz terminu "homo rukožopus" - manuprāt, superīgi atbilstošs apzīmējums personāžam, kurš savas nemākulības dēļ sastrādātajos mēslos vienmēr vaino citus :DD

Par avārijas situāciju kā tādu - principā piekrītu Palaidniekam. Tiem, kas tik dikti kritizē vieglā auto šoferi - vai pieļaujat domu, ka viņš (a) nepavirzījās sāņus tādēļ, ka vairāk skatījās uz priekšu (ko it kā vairums šejienes diskutētāju arī atzīst par pareizāko), nevis lūrēja spoguļos, lai kādam kaut ko garantētu?

Pļurkt 21.septembris 2015 13:37
1 0 Atbildēt

Tieši tā!

Braucot ar auto nez kāpēc es pat īsti nepiedomājot - automātiski vienmēr atstāju vietu motociklistiem.

Braucot ar mici vienmēr izmantoju man apzināti atstāto spraugu, bet nelienu nagļakā cauri!

kasinsh79 21.septembris 2015 10:01
8 0 Atbildēt

Ak jēee. Atkal stress diskusijā.

Vai kādam reāli kas sāp, ja mocis izlien starp rindām un no krustojuma aizbrauc pirmais?

Man nemaz nepatīk, ja mocis brauc aizmugurē. Lieks uztraukums arī man. Labāk, lai ātri garām un man miers!

Tikai skaidrībai jāpiebilst - tas darāms tikai tad, ja proti kontrolēt moci, respektīvi, māki noturēt līdzsvaru (arī lēni dudinot) un ieraudzīt iespējamos bīstamos momentus (piem., ka kāds tūlīt izkāps un atvērs durvis). Tas viss ir normāli, kur nu vēl "karstajās" zemēs, kā Itālijā, Spānijā, arī Francijā.

Bet ir baigi bīstami to darīt kustībā, kā te video. Kā saka, viss atkarīgs no fakta, vai cilvēkam tomēr ir, ko nelaimes gadījumā var zaudēt ;)

Palaidniex 21.septembris 2015 10:05
7 0 Atbildēt

Par to jau arī stāsts - JA MĀK KONTROLĒT MOCI...

BadAss 21.septembris 2015 10:35
3 0 Atbildēt

2 Palaidniex:

Es Tev par kurpēm, Tu man par magnetofoniem.

1. Nekur neesmu teicis, ka astesgala uzmanīšana jāveic uz drošības rēķina sev priekšā.

2. Nekur neesmu teicis, ka atbildība par sastrādāto ir jāuzņemas kādam citam, kā vien pašam.

3. Ja manu auto aizķer, tad man pilnīgi vienalga, vai to izdara sūrais profiņš vai absolūts memļaks. Manu laiku un čakaru ar auto remontu neatgriezīs arī fakts, ka viņš būs "iemācījies PATS ATBILDĒT PAR PAŠA SASTRĀDĀTO".

4. Es stāstu par to, ka man ir ērtāk pacensties palaist motociklistu, nevis pēc tam remontēt autiņu, lai cik tas mocists viens pats pie tā čakara vainīgs būtu.

Palaidniex 21.septembris 2015 10:41
10 0 Atbildēt

Ir īpaša "homo rukožopus" kasta no kuriem nevar izvairīties, lai vai kā censtos...

Reizēm part domādāms neizdomāsi uz kādiem gandrīz neiespējamiem manevriem atsevišķi indivīdi ir spējīgi, lai uz līdzenas vietas uzrīkotu tādu "žopu" ka nenobrīnīties!

P.S. konkrētajā gadījumā bija reāls bars ar mopēdistiem, kuri nu līda pa visām iespējamajām šķirbām. Ej nu visiem viņiem nogarantē, ja starp viņiem ir nespējnieki!

Burbergs 21.septembris 2015 12:47
2 1 Atbildēt

BadAss

Man jau liekas, ka šeit vajadzētu apgrozīties braukšanas ziņā lielākiem speciālistiem par "aritmētisko vidējo".

Paldies Tev, vismaz viens komentārs, kas sakrīt ar pareizas braukšanas filozofiju :)

---

Palaidniex

Pirms histēriski brēkt par vainas novelšanu no motociklista pleciem, sk. mana pirmā komentāra 1.punkta pirmo teikumu :)

---

Tātad fakts paliek nemainīgs: būtu vieglais pagājis mazliet nostāk, avārijas NEBŪTU.

Pārējais (vajadzēja/nevajadzēja, vainīgs/nevainīgs) ir tukša lirika.

Palaidniex 21.septembris 2015 13:30
8 0 Atbildēt

Burberg - būtu mocis pagriezis savu driceli MAZLIET pa kreisi - arī nekas nenotiktu!

Kāpēc mašīnai jāgriežas, bet motociklets nevar griezties???

Kas stūre ir tikai mašīnai? Galva uz pleciem un visu jākontrolē mašīnai? Motovcikletistam visu padodiet iesaiņotu uz paplātes?

Kā tad pārējie motocikletisti tika garām? Brīnums, sagadīšanās? Viens reāli stulbenis uz līdzenas vietas ieliek mašīnā, bet nu mašīnai bija jāpavācās? KĀPĒC??? Citi motoBRAUCĒJI tak tika garām - tātad vietas pietika, kāpēc bija jāiedomājas, ka ir viens mnotoDORNIS, kurš nu nespēs tikt garām, jo tam pa priekšu braucējs nav nez kur nogriezies?

Vai tiešām nespējam paši uzņemties atbildību par saviem lēmumiem, rīcību un to apzinoties MAZLIET DOMĀT LĪDZI savai rīcībai??? Kāpēc citiem uzliekam pienākumu domāt par to, par ko būtu jādomā PAŠAM???

KillerMiller 21.septembris 2015 10:43
2 0 Atbildēt

Braukšana garām tajā pašā joslā esošam transportlīdzeklim saucas apsteigšana. Taču arī to drīkst veikt tikai pa kreiso pusi. Šajā gadījumā mocis atradās tajā pašā joslā no auto pa labi.

Ko tur runāt par močiem, no rītiem uz Vanšu tilta auto spraucas starp rindām.

ak 21.septembris 2015 11:32
42 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc te tiek uzdots jautājums kurš vainīgs? Pats nokrita, principā uz līdzenas vietas. Jā, sprauga šaura, bet neviens netraucēja līst. Vienkārši braukt nemāk, un viss.

Vernons 21.septembris 2015 12:32
3 18 Atbildēt

Divi melni vieglie var un māk vadīt savu auto tuvāk kreisai svītrai, bet baltais nemāk un nekontrolē, kas notiek aizmugurē. Pie kam baltais sabremzējās mazliet straujāk nekā to prasīja situācija.

Moča vadītājs avarēja pieredzes trūkuma un savas pārgalvības dēļ.

Kā tad galu galā būs, ievērosim tikai distanci, vai garantēsim arī drošību?

BadAss 21.septembris 2015 13:01
4 0 Atbildēt

Pamatdomu atbalstu. Neskatoties uz to, ka noteikumos tas nav sīki un smalki aprakstīts, neskatoties uz to, ka kodeksā par to nav paredzēts sods, tomēr ir prātīgi pakontrolēt situāciju ap sevi, tai skaitā aizmugurē. Var izdoties ar kāda manevra veikšanu, vai tieši neveikšanu kādu auto remontu vai pat dzīvību ieekonomēt.

Bet! (c)Godmanis

Kad Tu sāc runāt par drošības "garantēšanu" un par atbildības sadalīšanu starp "priekšā esošo" un īsto vaininieku, tad man spalvas sāk celties stāvus.

Vernons 21.septembris 2015 13:07
0 14 Atbildēt

Priekšā esošam vienalga kādam ar savu rīcību ir jāgarantē drošība, sev noteikti, citiem tas būs automātiski! CSN 10.!

Sadaļā "Vernons un distance" Kanibaals apgalvo ka mans skolnieks izraisījis avāriju.

Avāriju izraisīja CSDD skolnieks! VW Passat vadītājs! Cēlonis aizbrauca sekas palika.

apollo.tvnet.lv/zinas/neapdom...-vietas/705289

Palaidniex 21.septembris 2015 13:40
15 0 Atbildēt

vernon - kurai ceļa malai tuvāk ir jāvada auto? Labajai vai kreisajai? Kāpēc un kur tas CSN ir atrakstīts?

Kā arī vai drīkst spraukties starp kustīgām joslām? CSN punktu!

Un vēl - kāpēc vieniem spoguļos ir jāpamana un jāglābj par katru cenu DORNIS, kurš nespēj SAVU ACU PRIEKŠĀ izvēlēties drošu trajektoriju, distanci un intervālu PAŠA VADĪTAM TRANSPORTLĪDZEKLIM ??? Varbūt tomēr tiesības vadīt transportlīdzekli nav domātas priekš tādiem? Nu ismaz, kamēr neiemācās šīs elementārās lietas?

Vernons 21.septembris 2015 13:54
0 17 Atbildēt

Moča vietā varēja nākt no muguras ātrā palīdzība! Un tad pa nepārtrauktām līnijām pavāktos malā, lai starp mašīnām, pa koridoru ātrie un arī policija iazbrauktu. CSN arī šo momentu neparedz!

CSN bija punkts, auto jāvada pēc iespējas tuvāk labai malai un stigri pa joslām. Izmeta ārā!

Otrā joslā esot es vadu pēc iespējas tuvāk kreisai malai, bet labajā joslā pec iespejas tuvāk labai malai, ja pa vidu ir sadalošā josla!

To paredz CSN 10. punkts, kuru izmata ārā, kā kaitīgu CSDD pastāvēšanai!

Elementāras lietas vēl ilgi nevarēs iemācīt!

Palaidniex 21.septembris 2015 13:59
19 0 Atbildēt

Kā būtu, ja būtu...

Motociklets ir kas? ĀMP? VUGD?

Un tie arī drīkst pieprasīt priekšrocību un laišanu IEVĒROJOT CSN - proti braucot ar bākugunīm un skaņas signālu!

Šis motociklets izskatījās pēc operatīvā transportlīdzekļa? Patiešām??? Ar ieslēgtām bākugunīm un skaņas signālu? Skatos video un neko tādu nesaskatu! Tātad - kāpēc tādam ir kustīgā plūsmā jārada koridors platāks nekā pārējiem, kas pa to koridoru pretēji CSN atļautajam tomēr pamanās iztikt bez bums, un šmjakc?

Pie kam tur vesels bars ar mo dīdītājiem - spraucās pa visām šķirbām - ej nu izskaitļo to "vienīgo operatīvo" kurš nejēdz braukt...

Pļurkt 21.septembris 2015 13:14
0 6 Atbildēt

Burbergs 2

Ātrums/distance, klasika.

------------------

Kāds sakars dotajā video ir ar ātrumu un distanci???

Ātrums ir velosipēdu cienīgs - 10 - 20 km/st!!

UN nevis distance, bet intervāls!!! tie ir divi pavisam dažādi lielumi - bija laiks iemācīties, ja tiesības nav nopirktas par cukurmaisu, vai saņemtas komplektā ar džipa iegādi!

Pļurkt 21.septembris 2015 13:43
0 9 Atbildēt

hhh

CSN priekš visiem ir vienādi ,kapēc Tu domā ka moto braucējiem tie ir vienādāki nekā auto vadītājiem.

------------------

Vēl pāris redakcijas atpakaļ Latvijas CSN bija ierakstīts, ka solo mocis DRĪKST atrastie ar vieglo auto vienā joslā!

Šis ieraksts nostāvēja likumos gandrīz 100 gadu! Bet pēc kārtējās noteikumu saīsināšanas "apdāvinātas" dāmītes, kas īsināja noteikumus ir izņēmušas šo un neskaitāmus ļoti svarīgus pantus no noteikumiem ārā!

Te arī ir tā ierēdņu paviršība, ka darot it kā vienu labu darbu, tiek sačakarēti vismaz divi iepriekš izdarītie labie darbi!

Vernons 21.septembris 2015 13:45
0 11 Atbildēt

Visi klusē par 127. punkta esamību!

Un likuma pārkāpums veicina progresu!

Smagais bija paņēmis pa labi savā joslā, vieglajam atlika to pašu izdarīt pa kresi!

Un visam pamatā ir neskatīšanās spoguļos. Un to starp citu veicina arī CSDD.

Palaidniex 21.septembris 2015 13:48
4 0 Atbildēt

Kurš CSN punkts nosaka 2. joslā braucošajiem turēties pie ceļa kreisās malas?

Kurš CSN punkts dod atļauju starp divām kustīgām joslām izveidot kaut trešo pusjoslu?

Vernons 21.septembris 2015 13:58
0 9 Atbildēt

Un kurš punkts reglamentē, kā jāpalaiž ātrie, policija un glābšanas dienests (ugunsdzēsēji) uz ceļa ar divām un trim joslām viena virzienā un sadalošo joslu pa vidu?

Palaidniex 21.septembris 2015 14:03
16 0 Atbildēt

Elementārs punkts, ka operatīvie transportlīdzekļi (kādus šajā vide ne tuvu neredz!!!)

Kā rīkoties redzot operatīvos transportlīdzekļus (tie nav kaut kādi parasti motocikleti) ir veltīta vesela nodaļa CSN. Saucās 4. nodaļa! Un tajā nodaļā nav neviena vārda par to, ka nu kaut kā baigi būtu jālaiž parasti motocikleti!!!

Pļurkt 21.septembris 2015 16:16
0 10 Atbildēt

Beidz vienreiz gvelzt savas glupības!!

Ja jau cilvēks nav spējīgs iemācīties vārdu motocikls, bet lieto kaut kādu 90 gadīgu večiņu žargonu, tad sajēgas no tās tehnikas viņam nekad nav bijis nekādas un nebūs!

Vernons 21.septembris 2015 15:32
0 20 Atbildēt

Nevajag uz ceļa būt "Āzim"! Katra braukšanas josla ir 3,5 metrus plata. Un ja ir parādījušās "motopeles", tad kustības joslas ietvaros sagādā viņām to prieku, lai brauc un aizbrauc!

Sadaļā par operatīvo transportu arī nav ne vārda ne tuvu tam ka notiek citur Eiropas valstīs.

Man motocikli netraucē un es viņiem ne tik. Kur var būt tāds naids pret ikvienu citu transporta līdzekli, kuru Tu nevadi pats?

Ne velti CSN jāatbilst šo Noteikumu 10. punktam un katra rīcībai ir jabūt šī punkta vērtai!

kaspis 21.septembris 2015 15:59
34 0 Atbildēt

nevienam nebūtu nekādu problēmu ja mocisti plūsmu apsteigtu pa kreiso malu, tad arī baltā auto šoferis būtu paņēmis savas joslas ietvaros maksimāli pa labi (kas ir loģiski un likumam atbilstoši) un tas būtu daudz, daudz drošāk nekā veidot koridoru STARP joslām - šajā video tiešām maz trūka līdz traģiskai nelaimei - paraut kāju/roku zem bremzējoša fūres rata - tas nepaliktu bez nopietnām sekām. Arī operatīvo transportu mēs taču laižam visi piespiežoties labajai malai, arī vairākos stāvos, nevis veidojot mistiskus koridorus - manuprāt, koridori noteikumos nav nemaz atļauti. Ta ka piekritīšu ka mocists pats vainīgs. Neaizmirstam ka arī mocisti mēdz būt iesācēji, zaļi gurķi vai vienkārši pašpārliecināti pārkāpēji ;)

Pļurkt 21.septembris 2015 16:22
0 8 Atbildēt

Tu laikam esi vadījis transportlīdzekli tikai simulator videospēlēs!! Kur nu vēl mocim sēdējis pie stūres!

Krietni bīstamāki ir stabiņi, kas "aizlido" garām no moča stūres pārdesmit cm attālumā ar ātruma starpību moča ātrums - 0 km/st nekā saprātīgs autobraucējs, kura ātruma starpība ir pārdesmit km/st!

Tas ir intervāls, kura drošuma aprēķināšanai ir speciāla formula.... kur savukārt attālums ir tieši proporcionāls ātrumu starpībai!

kaspis 21.septembris 2015 16:53
8 0 Atbildēt

un tu laikam ar savu mopēdu brauc no sava pāķu ciema līdz pastam un atpakaļ, citus ceļus dzīvē neesi redzējis - bet tavos pāķos stabiņi gan ir nelieši un uzglūn katram mocim... Speciāli noskatījos video - neviena stabiņa, no dzeltenās līnijas līdz betona apmalei stabils metrs+, tā ka palikšu pie viedokļa ka mocim veselīgāk tomēr spraukties garām pa KREISO malu. Un gan kā autovadītājs, gan kā moča (arī ar blakusvāģi) vadītājs apgalvošu ka šoferim vieglajā auto tīri instinktīvi vieglāk pamanīt kustību kreisās, šofera puses spogulī un attiecīgi pievākties pa LABI, kā to pēc būtības prasa arī noteikumi (braukt pēc iespējas tuvāk brauktuves labajai malai). Pļurkšķi var arī nepiekrist un turpināt izvemt savas negācijas.

Pļurkt 21.septembris 2015 20:23
0 10 Atbildēt

Palasi kaut mazdrusku visprastāko teoriju par kustības drošību, tad te sprēgā!!

Arī autovadītājs, moča un ar blakusvāģi vadītājs.

Un neraudi - vismaz pāris reizes esmu no Mazpicāniem aizbraucis uz Lielpicāniem un vēl lielākiem Lielpicāniem par Latvānijas vislielākajiem Lielpicāniem - tā ka aizveries ar savas ģerevņas lieluma atrādīšanu.

Pļurkt 21.septembris 2015 20:27
0 1 Atbildēt

kaspis, ar ko vēl pamērīsimies??

kaspis 21.septembris 2015 21:09
8 0 Atbildēt

kāds jautājums, tāda atbilde - šajā gadījumā - kāds uzbrauciens, tāds atpakaļ komentārs.Varam, protams, šķidri dirst par satiksmes drošību, bet es savu komentāru rakstīju PAR KONKRĒTO video, un tur nu tiešām es neredzēju nekādus stabiņus ceļa kreisajā malā, tāpēc vēlreiz atkārtošu - manuprāt, drošāk būtu bijis līst garām pa kreiso malu. Vari arī nepiekrist, man ph.

Palaidniex 21.septembris 2015 16:29
13 0 Atbildēt

Kur tu rāvi naidu? Man vienkārši neviens cits , izņemot operatīvo transportu, nav priviliģētā statusā. Sabtranss mazliet priviliģētākā (kamēr nekļūst bezkaunīgi), jo pārvadā krietni vairāk rumpīšus, tajā skaitā tādus, kuri neprot braukt.

Es uzskatu ka man neviens neko nav parādā un es nevienam neesmu neko parādā.

Ja man paspraucas garām 5-6 MO, es uzskatu, ka vietas pietiek un jābūt ir DORNIM nespēt izdarīt to pašu, ko izdarīja tie 5-6 MO un nokaršot uz līdzenas vietas!

Kas liecina ka kādam speciāli man tagad jāizpildās, jo tas vienkārši neprot braukt???

Brumburbaks 21.septembris 2015 20:59
11 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu god.Palaidniex. Varbūt god.Pļurkt arī piekritīs, ka to pašu mēģināju izteikt īsumā jau pašā sākumā. Līst arī jāmāk,ne katram dots. God.Pļurkt-pēdējais vārds, un rīt no jauna, aizmirsīsim šo nabaga neveiksminieku.

aizejošais 22.septembris 2015 10:07
5 0 Atbildēt

viennozīmīgi motopele pati vainīga.

Kā tas vieglā šoferis var uzminēt kad un pa kuru pusi, cik ātri un ar kādu intervālu šāds bars sprauksies garām?

Man jau nav žēl, lai spraucas.

Bet beidziet kaukt, ja kāds īpaši ar plašu žestu nepalaiž garām.

Dažreiz šķiet, ka ir tipi, kas domā, ka visiem vieglajiem būtu jāpavācas malā un jāapstājas, blenžot spogulī 2x, 4x un 8x, kad šis ar savu spindzeli un ar uzlocītu numuru, ar tālajiem spīdinot, nesas savu nieri nodot kādam, kam to vairāk vajag.

Arnis 27.septembris 2015 20:35
2 0 Atbildēt

Uz K. Ulmaņa gatves pārvada ātros laiž pa vidu, visi saraujas uz malām.

vienkaarsi aivars 28.septembris 2015 1:48
1 0 Atbildēt

cik no JUMS - Komenteetaaju - pasi braucat at motociklu ?

Palaidniex 28.septembris 2015 8:52
0 1 Atbildēt

tas būtu attaisnojums, atvainojos pārējo pienākums glābt tos dorņus, kuri to neprot, bet vienalga lien koplietošanas satiksmē?

worldsucs 28.septembris 2015 10:00
0 0 Atbildēt

Motociklisti brauca pa ceļu kā aitu bars.Nekādas disciplīnas.Neko citu nevarēja gaidīt.Nevajag pārvērtēt savas spējas un viss būs labi.Lai labi ripo!

Lasītājs 28.septembris 2015 10:52
0 0 Atbildēt

Principā, šāda motociklistu "orda" jau pati par sevi ir bīstama, jo - daudzi nejēdz moci vadīt, turklāt tiem ir visai patālu līdz kaut kādai sajēgai par braukšanas kultūru, toleranci un CSN. Diemžēl!

INTERESANTI 28.septembris 2015 15:03
0 0 Atbildēt

CSN:

10. Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

Ne vārda par priekšā esošo. Tātad attiecas uz viesiem.

127. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, kad tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.

Mocis pārkāpa šo.

40. Ja tuvojas operatīvais transportlīdzeklis ar iedegtu mirgojošu zilu bākuguni un ieslēgtu speciālu skaņas signālu, citiem ceļu satiksmes dalībniekiem jādod tam ceļš.

Tātad šeit mocim ceļu nedodam.

41. Ja tuvojas operatīvais transportlīdzeklis ar iedegtu mirgojošu zilu un sarkanu bākuguni un ieslēgtu speciālu skaņas signālu, citiem tajā pašā virzienā braucošo transportlīdzekļu vadītājiem un pretim braucošo transportlīdzekļu vadītājiem (ja nav konstruktīvi izveidota ceļa elementa, kas atdala brauktuvi, piemēram, barjeras, sadalošās joslas) jādod tam ceļš, apturot transportlīdzekli pie ietves vai uz nomales, vai, ja tā aizņemta, - iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Transportlīdzekļu vadītājiem, kas tuvojas krustojumam (ceļam) no cita virziena ceļiem, jāaptur transportlīdzeklis pirms šķērsojamās brauktuves. Uzsākt (turpināt) braukt drīkst tikai pēc tam, kad ir pabraucis garām transportlīdzeklis ar iedegtu mirgojošu zilu bākuguni, kurš brauc aiz pavadāmā transportlīdzekļa (kolonnas).

aigars 28.septembris 2015 18:10
0 0 Atbildēt

viena brauksanas josla ir paredzeta vienam auto vai diviem moto,taatad motobbraucejs pats vainiigs,csn attiecas uz visiem celu satiksmes dalibniekiem

esss 28.septembris 2015 20:13
0 0 Atbildēt

pats vainīgs! ja nemāk braukt, ir taču arī tādas nomales, kur var paraut uz gurķi un netraucēt citus satiksmes dalībniekus! :D

vecis 6.oktobris 2015 0:47
0 0 Atbildēt

Klausies Veroni !!! Vai tev tiešām galvā smadzeņu ir tikai tie 18 grami ? Nu kur tu cilvēciņ vari būt tik glups

Kā tu domā ja es vadu smagos auto jau 31 gadu tad pēkšņi

sākšu locīties kā zutis pa joslām ??? Tu patiešām esi DEBĪLS ?

kopējā krava brīžiem ir ap 45-55 tonnām un nu tik to vien darīšu kā ar piekabi taisīšu slalomu uz ceļa un meklēšu no kura motociklista mukt malā !!!!!

Padomā ar savām 18 gramu smadzenēm kā jāvada autocisternas, ja tās ir pusē, kaut arī cisternās ir ribas.

Taurenis bļ..ģ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen elektromobiļiem būs cits dizains un pievienos pogas

Volkswagen ieklausījies pircēju viedokļos, tādēļ nākamie markas elektromobiļi atšķirsies ar dizainu, bet līdzās skārienekrāniem atkal varēs redzēt pogas. Lasīt vairāk

 

Iznācis jaunais 2025. gada “Kalendārs Rallijs Latvijā”

Latvijas autorallija cienītāju uzmanībai nodots jaunais “Kalendārs Rallijs Latvijā"– pagājušās sezonas Latvijas un Baltijas autoralliju 14 spilgtāko mirkļu apkopojums, ko piedāvā fotogrāfi Raimonds Volonts un Jānis Asaris. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Huyndai Tucson lādējamo hibrīdu (+ VIDEO) 5

Jaunākais Hyundai Tucson ārēji izskatās tāpat kā iepriekš. Kas mainījies? Šī ir ceturtās paaudzes Tucson modeļa modernizētā versija. Eiropas tirgum to vēl arvien ražo Čehijā, un tirdzniecībā tā nonāca vien gada vidū. Lasīt vairāk

 

No 1.decembra ceļu satiksmē tikai ar atbilstošām ziemas riepām 12

Tuvojoties Ceļu satiksmes noteikumos noteiktajam ziemas periodam, VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (CSDD) sadarbībā ar Valsts policiju pēdējo dienu laikā visā Latvijas teritorijā veikusi tehniskās kontroles uz ceļiem, lai pārbaudītu transportlīdzekļa tehnisko stāvokli un riepu atbilstību ziemas prasībām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti