Visi komentāri - Motociklu ražotājs KTM iesniedz bankrota pieteikumu

Motociklu ražotājs KTM iesniedz bankrota pieteikumu 22

 

Foto: KTM

iAuto | 28.novembris 2024 4:42

Sliktas ziņas Austrijas motociklu KTM cienītājiem – uzņēmums ir iesniedzis bankrota pieteikumu un cīnās par savu izdzīvošanu.

Kā vēsta vācu mediji, KTM pārdošanas rādītāji ir dramatiski samazinājušies, īpaši galvenajos tirgos Eiropā un ASV, uzņēmumam no peļņas 127 miljonu eiro apmērā iepriekšējā gadā, nonākot pie 181 miljonu eiro zaudējumiem šogad.

Kā galvenie iemesli tiek minētas lielās ražošanas izmaksas, mazais pieprasījums un pārprodukcija, turklāt daži mediji velta neglaimojošos vārdus arī izpilddirektoram Stefanam Pjēram, Austrijas astotajam bagātākajam cilvēkam, kurš zinot par uzņēmuma problēmām, turpinājis maksāt dāsnas dividendes, algas un tikpat dāsni atbalstīt politiķus.

Motociklu ražotājs ir neapskaužamā situācijā, taču Stefans Pjēram ir plāns - tā vietā, lai realizētu klasisko maksātnespējas procesu, KTM izmantos jauna veida ES restrukturizācijas procedūru. Tas nozīmē, ka tiks izmantoti jauni kredīti, uzņēmuma restrukturizācija un īpašs saudzējošs režīms, kas ļaus saglabāt galvenās struktūras un turpināt ražošanu.

Viegli tas nebūs, jo uz spēles aptuveni 6000 darbinieku liktenis un Eiropas lielākā motociklu ražotāja gods, jau iesāktā sadarbība ar Indijas uzņēmumu Bajaj un mātesuzņēmuma Pierer Mobility nākotne.

Piebildīsim, ka KTM pieder arī mototehnikas ražotāji Husqvarna, Gasgas un MV Agusta.

 

 

 
Visi komentāri
 
BMW 28.novembris 2024 8:36
0 1 Atbildēt

Nu ko, Ķīnieši vai Indieši varēs nopirkt pa lēto!

0pis 28.novembris 2024 8:56
11 1 Atbildēt

Ka tavu māti!

Es 28.novembris 2024 19:30
0 0 Atbildēt

Vispàr jau var arī pa 5 k nopirkt ktm , ja neesat tēmā tad var tak paklusēt 😉

AAA 28.novembris 2024 22:16
4 1 Atbildēt

Protams ka var , bet tas ir ar 50cc vai 125cc , bet normals mocis sakas no 15tk un ir valstis eiropa kur motokrosa motocikli nevar piedalities celu satiksme un ir atlauts tikai vienigi lietot slegta trase

WALA 28.novembris 2024 9:39
2 0 Atbildēt

Tā tā visa pasaules godība "noiet dibenā" ... visiem gribas pelnīt vairāk, tas nekas ka no otras puses ir spiediens uz to lai viss būtu pēc iespējas lētāks ...

AAA 28.novembris 2024 10:52
11 0 Atbildēt

Sobrid grutibas praktiski ir visiem moto razotajiem , ja 20 gadus atpakal normalu jaunu KTM vareji iegataties pa 3500 euro , tad sobrid tas sakas no 15tk un uz augsu , tur ari ir visa ta problem , ka jauniesi netere 15/30tk moto iegadei , iznemo tos , kas ir baigie moto fani

0pis 28.novembris 2024 11:53
3 0 Atbildēt

Pirms 20-30 gadiem mocis bija jaunieša sapnis un identitāte, tagad tas interesē 2% džeku. Pārējiem ir citas intereses un cita dzīve. Nu, plus arī rocība - lai gan krievu laikos štuka par jawu arī nebija kuram katram.

imzz 28.novembris 2024 9:48
3 0 Atbildēt

jau iesāktā sadarbība ar Indijas uzņēmumu Bajaj un mātesuzņēmuma Pierer Mobility nākotne.; 

Var saprast, ka par 50% jau atdevušies indiešiem:

2021. gada septembrī KTM AG veica korporatīvo pārstrukturēšanu, veicot sarežģītu akciju mijmaiņas darījumu starp Pierer Group un Bajaj Auto Limited.[26] No 2023. gada novembra KTM motociklu un saistīto uzņēmumu augstākā kontrolakciju sabiedrība bija Pierer Industrie AG, kurai pieder 50,1% Pierer Bajaj AG akciju, kur Bajaj Auto Limited pieder atlikušie 49,9% akciju. Pierer Bajaj AG pieder 78,16% uzņēmuma Pierer Mobility AG akciju, kam savukārt pieder 100% KTM AG akciju.[27]

Kanibaals 28.novembris 2024 10:01
11 42 Atbildēt

Ļoti labi. Mazāk mežu izbraukātāju.

Bils 28.novembris 2024 11:03
3 0 Atbildēt

Un kā ar mauriņa pļāvējiem?

Mans nokalpoja 20 gadus, izrūsēja bundža, motors kā donors aizgāja pļāvējam laukos, jo tas savukārt nomira pēc 25 gadiem.

Manuprāt labākie pļāvēji!

Kanibaals 28.novembris 2024 18:12
1 4 Atbildēt

Kurš tad vēl smidrinās lai mauriņu pļautu. Robots nopļauj un miers.

Kristaps 29.novembris 2024 4:42
1 0 Atbildēt

Kāds nu kuram mauriņš, dažam tāds ko ar šķērēm nogriezt, kādam dzīvokļa izmērā, man un vēl kādam pietiekams golfa laukumam, tos neviens robots nenopļaus, par kopšanu nemaz nerunājot.

Sergejs 29.novembris 2024 15:57
1 0 Atbildēt

No man pazīstamiem, kam bija tie roboti, reti kuram pēc pāris gadiem nav pa gļuku taku aizgājis. Un nerunāju par ķīniešu kooperatīvu ražojumiem.

Onsis 28.novembris 2024 12:05
1 0 Atbildēt

Cerībā ietaupīt - iznākums bankrots!

AAA 28.novembris 2024 12:47
8 0 Atbildēt

Ja , kadreiz jauniesi pirka moci , jo tas bija lets parvietosanas variants un ar letu apdrosinasanu , sobrid , tas vairs nav ne lets un apdrosinasana ari ir uzkapusi debesis un visa ta nemsanas ar motosportu ir palikusi tik darga , ka nav jega ar to vispar nodarboties , jo ir visadas stulbas euroregulas , kas to ir padarijusas nepieejamas parastajam cilvekam

Slinkais 28.novembris 2024 14:57
1 2 Atbildēt

Varbūt tāpēc ka ktm ir lūznis? Kkā neredz ka piemērām hondai švaki ietu)

X-Men 28.novembris 2024 16:28
1 0 Atbildēt

KTM - MTK  KTM - Kā Tikt Mājās un No otras puses MTK - Mājās Tikt Kājām.....

Vapass 28.novembris 2024 18:00
1 0 Atbildēt

Tehniski jau nav bankrota pieteikums, šķiet.

Pārstrukturizācija

Truksnis 29.novembris 2024 1:22
0 2 Atbildēt

👌😅sankcijas ļoti labi darbojas uz to ieviesējiem!!

dcfhgnjmfghyujfyukfr 29.novembris 2024 16:04
0 0 Atbildēt

2007 gadā pirku jaunu enduro moci, nenopirku KTM, nopirku husi, jo KTM bija +2ke un sliktas atsauksmes par motoru ilgtermiņā.

2021 gadā pirku jaunu enduro moci, nenopirku KTM, nopirku BETA, jo KTM bija +4ke, atsauksmes neskatījos.

Likās jau, ka Latvijā visi grib KTM un pērk KTM.. kā ar tādām cenām var nosprāgt, labs jautājums.

Mts 30.novembris 2024 18:25
0 1 Atbildēt

Pēdējā laikā vienkārši ir uzradušies vairāki veiksmīgi modeļi - Tenere, Toureg, Honda300l ar kuriem grūti konkurēt ar savu cenu. 

Vienīgais glābiņs izskatās jaunais 390 Adventure R, kas nāks ārā nākamgad, ja maksās ap 7-8 t.

Krampitis 1.decembris 2024 7:01
0 0 Atbildēt

nu tās milzīgās cenas močiem, lai tik bankrotē - alkatība milzīga!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Plānotās izmaiņas vinješu likmēs attiecas tikai uz kravas automašīnām 3

Plānotie grozījumi Autoceļu lietošanas nodevas (ALN) likumā nosaka vinješu jeb likmju izmaiņas, kuru mērķis ir mazināt negatīvo ietekmi uz vidi un autoceļiem. Likmju paaugstināšana nodrošinās taisnīgāku līdzdalību infrastruktūras izmaksu segšanā – jo lielāka transportlīdzekļa radītā slodze uz autoceļiem, jo lielāks maksājums. Lasīt vairāk

 

Ford Bronco būs arī Eiropā, taču – ne tāds kā ASV 4

2027. gadā Eiropas tirgū Ford modeļu piedāvājumu varētu papildināt jauns SUV ar nosaukumu Bronco, kas no tādā pat vārdā nosauktā aizokeāna radinieka diezgan būtiski atšķirsies. Lasīt vairāk

 

Jaguar jaunais tēls – galveno dizaineri palūdz aiziet (+ FOTO) 11

Pirms dažām dienām no amata atkāpās JLR izpilddirektors Adrians Mardels, un nu tiek ziņots, ka uzņēmums atlaidis arī ilggadējo dizaina komandas vadītāju Džeriju Makgovernu. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv rīta pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā, braucot kopā ar prezidentu uz darbu! 1.daļa (+ VIDEO) 19

Pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā – no jaunā Depo krustojuma līdz Kalnciema ielai. Rīta brauciens kopā ar Latvijas Valsts prezidentu izgaismo tipiskās problēmas: sastrēgumi, luksofori un joslas? Skaties un dalies ar savām domām! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti