ASV autobūves gigants "General Motors" (GM) ceturtdien paziņoja, ka līdz 2016.gadam pārtrauks "Chevrolet" zīmola automašīnu tirdzniecību Eiropas tirgū, šādu lēmumu skaidrojot ar apgrūtinošo ekonomikas situāciju šajā reģionā.
Tā vietā GM plāno koncentrēties uz Vācijā ražoto "Opel" un Lielbritānijas māsasuzņēmuma "Vauxhall" automašīnu tirgošanu, kā arī tuvāko gadu laikā Eiropā piedāvāt luksusa klases modeļus "Cadillac".
Kompānija norāda, ka šis lēmums laika periodā no šā gada ceturtā ceturkšņa līdz nākamā gada pirmajai pusei izmaksās 700 miljonus līdz vienam miljardam dolāru (361,9-517 miljonus latu).
"Uzņēmuma "Chevrolet" zīmolam vairs nebūs būtiska klātbūtne Eiropas rietumu un austrumu reģionos, ņemot vērā apgrūtinošu biznesa modeli un ekonomisko situāciju Eiropā," vēsta GM.
No 2016.gada GM Rietumeiropā pārdos tikai tādus leģendāros "Chevrolet" modeļus kā "Corvette", bet Krievijā un Neatkarīgo valstu savienībā (NVS) turpinās pārdot populārākos "Chevrolet" modeļus.
Uzņēmums arī pavēstīja, ka nākamo trīs gadu laikā Eiropā plāno tirgū aktīvāk piedāvāt "Cadillac" zīmolu un paplašināt tirdzniecības tīklu.
Ir tāds teiciens - sliktam dejotājam arī olas traucē... ar to gribēju teikt, ka nez kāpēc citi ražotāji strādā ar peļņu un nevaino ekonomisko situāciju un sazinkovēl pie tā, ka nejēdz skrūvēt kopā konkurētspējīgas mašīnas.