Volkswagen koncerns nostiprina savas līderpozīcijas piedziņas tehnoloģiju jomā

Volkswagen Baltic States | 9.decembris 2013 11:35

Volkswagen koncerns ir pasaulē vadošais automobiļu rūpniecības uzņēmums inovatīvu piedziņas tehnoloģiju jomā. To apliecina Automobiļu rūpniecības vadības centra (CAM) nesen publicētais pētījums, kurā salīdzinātas 20 starptautisku automobiļu rūpniecības uzņēmumu izstrādes darbības un inovāciju izcilība. Salīdzinājumā ar pagājušo gadu Volkswagen koncerns ir nostiprinājis savas līderpozīcijas inovācijās, pateicoties lielam skaitam augstas kvalitātes inovāciju piedziņas tehnoloģiju jomā.

„Spēcīgas inovācijas ir pamats tam, lai individuālā mobilitāte kļūtu vēl efektīvāka un ilgtspējīgāka. Viens no Volkswagen koncerna mērķiem ir turpmāka sistemātiska CO2 izmešu samazināšana Eiropas jaunā transportlīdzekļu parka modeļos. Automobiļu rūpniecības vadības centra pētījums apstiprina, ka mums ir izcils pamats, lai to sasniegtu,“ apgalvoja Volkswagen AG valdes priekšsēdētājs Prof. Dr. Mārtins Vinterkorns.

Foto: iAuto.lv

Volkswagen koncerns pētniecībā un izstrādē šobrīd nodarbina vairāk nekā 40 000 cilvēku. 2012. gadā vien jaunu modeļu un efektīvu tehnoloģiju un piedziņas daļu izstrādē uzņēmums ieguldīja 8,9 miljardus eiro. Liela daļa Volkswagen ieguldījumu ir paredzēti CO2 izmešu līmeņa samazināšanai koncerna jaunā transportlīdzekļu parka modeļos. Tas nozīmē, ka šie pūliņi ir vērsti uz turpmāku transportlīdzekļu klāsta elektrifikāciju, paplašinot dabasgāzes transportlīdzekļu klāstu un sistemātiski uzlabojot benzīna un dīzeļdzinēju efektivitāti.

Volkswagen koncerna modeļu klāstā jau ir 302 versijas, kuru CO2 izmešu līmenis ir zemāks par 120 gramiem uz kilometru, un 50 modeļi, kuru izmešu līmenis nepārsniedz 100g CO2/km. Vēl tikai pavisam nesen Eiropas Komisijas pētījumā tika secināts, ka Volkswagen koncerns ir pasaulē lielākais privātā sektora ieguldītājs pētniecībā un izstrādē.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Var uzstādīt papildu lukturus, taču jāuzmanās, lai tie būtu legāli(+VIDEO) 8

Rāmavas izstādē sastapām kādu baltu Ford Ranger. Tas aprīkots ar papildlukturiem, kas naktī pārvērš dienā. To, saprotams, spēj arī citas papildlampas, taču šīs, atšķirībā no daudzām citām, ir legālas - proti, atbilst tehniskās apskates prasībām. Lasīt vairāk

 

"Opel" samaksājis 64,8 miljonu eiro sodu par nepareiziem datiem par izmešiem

Vācijas autobūvnieks "Opel" samaksājis 64,8 miljonu sodu par to, ka sniedzis nepatiesus datus par tā ražoto automobiļu radītajiem izmešiem, otrdien paziņojusi Vācijas prokuratūra. Lasīt vairāk

 

Aptauja: 80% Latvijas autovadītāju ceļu satiksmē regulāri novēro agresīvu braukšanu 14

Četri no pieciem Latvijas autovadītājiem, piedaloties ceļu satiksmē, regulāri piedzīvo nepatīkamas situācijas, kādam citam ceļu satiksmes dalībniekam braucot agresīvi vai pārkāpjot ceļu satiksmes noteikumus, liecina AAS BALTA (PZU grupa) veiktā aptauja*. Lasīt vairāk

 

Toyota Mirai ar 1360 kilometru nulles emisijas braucienu uzstādījis Ginesa pasaules rekordu 10

Jaunais Toyota Mirai oficiāli uzstādījis Ginesa pasaules rekordu, veicot līdz šim garāko distanci degvielas šūnu elektromobiļiem bez atkārtotas degvielas uzpildes. Bezprecedenta distanci – 845 jūdzes (1360 kilometrus) – Mirai paveica Kalifornijas dienvidos, pilnīgai ūdeņraža uzpildei prasot vien piecas minūtes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti