Marija Bara kļūs par pirmo sievieti "General Motors" vadītāja amatā

 
Nozare.lv | 12.decembris 2013 12:50

ASV autobūves gigants "General Motors" (GM) otrdien paziņoja, ka Marija Bara aizstās izpilddirektoru Denu Akersonu, viņai kļūstot par pirmo sievieti, kura pārņems kompānijas vadību.

51 gadus vecā Bara, kura šobrīd ir viceprezidente globālai produktu attīstībai, iegādes un piegādes tīkliem, GM vadītāja amatā stāsies 15.janvārī.

Marija Bara Foto: gm.com

Šāds paziņojums izskanējis vien dienu pēc tam, kad ASV valdība pavēstīja, ka pārdevusi pēdējās tai piederošās GM akcijas, tādējādi noslēdzot kompānijas dramatisko glābšanu, kas īstenota finanšu krīzes laikā pirms pieciem gadiem.

Bara uzņēmumā strādājusi 33 gadus, šajā laikā ieņemot dažādus amatus.

Tāpat GM otrdien paziņoja par vēl vairākām būtiskām vadītāju maiņām, tostarp par to, ka valdes loceklis Teodors Solso ieņems Akersona vietu uzņēmuma priekšsēdētāja amatā.

Tikmēr Dens Amans, kurš šobrīd ir viceprezidents un finanšu direktors, kļūs par prezidentu.

65 gadus vecais Akersons nolēmis pamest GM vadītāja amatu dažus mēnešus agrāk, ņemot vērā viņa sievai nesen konstatēto vēzi.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti