Vācijas autobūves kompānija „Mercedes-Benz” uz Detroitas motoršovu (no 13.01) ved jaunās C klases modeli AMG modifikācijā.
No sērijveida sedana tas atšķiras ar savādāku aerodinamiskā aprīkojuma komplektu, kurā iekļauti AMG dizaineru izstrādāti buferi, radiatora reste un sliekšņu uzlikas. AMG modifikācijai ir dubulti izplūdes sistēmas izvadi, alumīnija logu rāmji un oriģināla dizaina 18 collu alumīnija riteņu diski. Komplektu papildina zemāka (par 0,15 mm) un sportiskākam vadīšanas stilam pieskaņota piekare, kā arī pārstrādāta bremžu sistēma, savukārt motoru jaudas palielināšana AMG modifikācijai nav paredzēta.
Foto: Publicitātes foto
Jaunais C klases sedans pirmoreiz tika parādīts decembra sākumā. Automobilis izgatavots uz MRA platformas un salīdzinot ar savu priekšteci garumā pastiepies par 95 mm līdz 4686 mm. Pieauguši vēl divi svarīgi parametri, kas iespaido pasažieru labsajūtu: platums – par 40 mm (līdz 1810 mm) un riteņu garenbāze – par 80 mm (līdz 2840 mm). Nedaudz palielinājusies arī bagāžnieka ietilpība, kas tagad būs 481 litrs agrāko 475 litru vietā, savukārt automobiļa pašmasu konstruktoriem izdevies samazināt par veseliem 100 kilogramiem (līdz 1300 kg).
Foto: Publicitātes foto
Ceļu pie Eiropas pircējiem jaunā C klase sāks ar trim versijām: C220 BlueTEC (170 ZS dīzelis), C180 (156 ZS benzīns) un C200 (184 ZS benzīns), savukārt ASV tirgū vispirms piedāvās divas benzīna pilnpiedziņas versijas: C300 4Matic ar 235 ZS jaudīgu četru cilindru benzīna motoru un C400 4Matic ar 329 ZS jaudīgu sešu cilindru benzīna motoru. Visiem dzinējiem komplektā septiņu pakāpju automātiskā kārba.
Foto: Publicitātes foto
Vēlāk Eiropas tirgum paredzētais motoru klāsts tiks papildināts ar 1,6 un 2,2 litru dīzeļiem (jauda – līdz 204 ZS), pieciem četru cilindru benzīna motoriem (156-238 ZS) un vienu sešcilindru benzīna agregātu (333 ZS). Tiek solīta arī hibrīdiekārta uz jaudīgākā dīzeļdzinēja bāzes.
Foto: Publicitātes foto