"Opel"atskatās uz veiksmīgo 2013. gadu. Kompānija ar seno vēsturi ne tikai nostiprinājusi pozīcijas Eiropā un savās mājās Vācijā, bet arī nedaudz pat palielinājusi savu tirgus daļu.
Saskaņā ar provizoriskajiem datiem, Eiropā "Opel" kopā ar savu māsas uzņēmumu Vauxhall pagājušajā gadā sasnieguši 5,61 % iepriekšējo 5,59 % vietā. Savukārt Vācijā, pēc Kraftfahrtbundesamt (Federālā transportlīdzekļu iestāde) datiem, kompānijas tirgus daļa palielinājusies par aptuveni 6,9–7,0 %. „Mūsu modeļu ofensīva tagad ir sākusi nest augļus. "Opel" kurss ir turpināt izaugsmi,” norāda "Opel" Pārdošanas daļas valdes priekšsēdētājs Peters Kristians Kūsperts (Peter Christian Küspert).
Svarīga loma šajā izaugsmē bija modeļu spektra jaunpienācējiem. „ADAM pārdošanas apjomi, kas sastādīja aptuveni 21 000 vienību, pārspēja mūsu prognozes,” turpina Kūsperts. Papildu tam, "Opel Mokka" – vienīgais vācu zīmola apvidus auto savā segmentā – pirmajā pārdošanas gadā Vācijā vien priecēja 20 000 klientu.
Arī klasiskie "Opel" modeļi ir snieguši savu artavu kompānijas panākumos – "Meriva" ieņem pirmo vietu savā segmentā, savukārt "Corsa," "Astra" un "Insignia" savos attiecīgajos segmentos ierindojas otrajā vietā (neskaitot premium klases konkurentus).