„VW Bulli” – pēdējais no pēdējiem (+ foto) 2

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 27.janvāris 2014 8:05

„Volkswagen” ilgdzīvotājs, par „Bulli” dēvētais busiņš „T2,” noslēdz savas dzīves gaitas – nupat no Brazīlijas atvests pēdējais šī modeļa eksemplārs, kas pierakstīsies „Volkswagen” komerctransportlīdzekļu rūpnīcā Hanoverē un kalpos kā muzeja eksponāts.

Foto: Publicitātes foto

Pēdējais eksemplārs ar kārtas numuru 1200 no ierobežotās sērijas „Last Edition,” no konveijera noripoja 20.decembrī, iezīmējot 57 gadus garā dzīves cikla beigas. „Volkswagen T1” netālu no Sanpaulu izvietotā rūpnīca sāka ražot 1957.gadā. 1975.gadā to nomainīja modelis „T2,” kas uz konveijera praktiski bez izmaiņām līdz pat 2013.gada decembrim.

Foto: Publicitātes foto

Kopumā Brazīlijā šo gadu laikā tika izgatavoti 1,12 miljoni „Bulli” eksemplāru. Pārrēķinot eiro, „Last Edition” cena bija aptuveni 27 600€.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
HIPPY 27.janvāris 2014 13:09
0 0 Atbildēt

Dzirdēju baumas ka Brazīļi turpināšot vēl ražot, jo esot tautā ļoti iecienīts.

Crankshaft 28.janvāris 2014 8:43
0 0 Atbildēt

Iecienīts jau ir, brazīļiem patīk auto, kuri nav pieslānīti ar elektroniku, bez tam salīdzinoši izturīgi - kā nekā tur ceļu

tīkls nesastāv no asfaltētām maģistrālēm vien :-)

Šitā "Bulli" problēma ir likumdošanā - Brazīlijā ir spēkā likums,

ka no 01.01.2014. ražotiem auto OBLIGĀTI jābūt ar ABS un

"airbag"iem. Tātad ir nepieciešamas izmaiņas likumdošanā, jādefinē "izņēmums", turklāt attiecībā uz vienu vienīgu auto tipu / modeli, ne ar vienu citu auto šādu problēmu nav! :-) Nu, viņu likumdevēji tagad "spriež", bet nebūt nedara to "sambas ritmā"... Ja izlems par labu T2, tad VW ir ar mieru turpināt ražot :-) Jo konkurentu šim busiņam Brazīlijas un kaimiņvalstu tirgos nebija un nav!

Otra problēma ir tīri ekonomiska. Ja tā papēta, "plika" ABS

sistēmas visu komponentu kopējā cena šobrīd ir ~400 USD.

Tajā nav iekļautas montāžas izmaksas, saistīto detaļu konstrukcijas izmaiņas, citi blakus izdevumi. Bet tā ir cena,

par kuru ražotāji piegādā ABS sistēmas AUTORAŽOTĀJAM, kurš savukārt pērk desmitus un simtus tūkstošu šo sistēmu. "Airbag" sistēma komplektā maksā (ar 1 "bagu") ap

300 EUR Vācijā, arī bez saistītām izmaksām, kā gadījumā ar ABS. Tad nu "saceļas" jautājums: vai šo auto tradicionālie pircēji, kuri pilnīgi noteikti nepieder pie sabiedrības pārtikušākās daļas, šo auto par jūtami augstāku cenu (autoražotāja peļņas daļa klāt!) pirks tikpat rosīgi un labprāt, kā darīja to līdz šim? Tā ka ir nevis viena problēma, bet vesels problēmu "grozs"! :-)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Automašīnām kļūstot sarežģītākām jāpielāgojas arī motoreļļām 14

Mūsdienās automašīnas ir jau kļuvušas tik sarežģītas, ka arī motoreļļu tām nedrīkst izvēlēties vienkārši pēc viskozitātes indeksa. Lasīt vairāk

 

Paziņoti “Latvijas Gada auto 2021” septiņi finālisti, Tautas balsojumā pagaidām līderis “BMW” 11

Konkursa “Latvijas Gada auto” organizatori šodien paziņoja septiņus automobiļus - finālistus, kuri pretendē uz prestižo “Latvijas Gada auto 2021” titulu. Žūrijas un Tautas simpātijas balsojumā internetā uz doto brīdi sakrīt tikai divi automobiļi. Lasīt vairāk

 

Scania piedāvā elektrisku kravinieku ar 250 km gaitas rezervi (+ FOTO) 7

Zviedrijas kravas automobiļu ražotājs Scania ieviesis tirgū Scania 25 BEV – pilnībā elektrisku transportlīdzekli bez kaitīgiem izmešiem. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Pilnpiedziņas "bulku vāģis" Peugeot Partner Dangel 4X4 (+VIDEO) 17

Tā sauktie "bulku vāģi" un bezceļš slikti sader kopā. Kā visās lietās, arī šeit gadās izņēmumi. Ar tādu mums ir darīšana šajā TV Auto ziņu raidījumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti