„VW Bulli” – pēdējais no pēdējiem (+ foto) 2

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 27.janvāris 2014 8:05

„Volkswagen” ilgdzīvotājs, par „Bulli” dēvētais busiņš „T2,” noslēdz savas dzīves gaitas – nupat no Brazīlijas atvests pēdējais šī modeļa eksemplārs, kas pierakstīsies „Volkswagen” komerctransportlīdzekļu rūpnīcā Hanoverē un kalpos kā muzeja eksponāts.

Foto: Publicitātes foto

Pēdējais eksemplārs ar kārtas numuru 1200 no ierobežotās sērijas „Last Edition,” no konveijera noripoja 20.decembrī, iezīmējot 57 gadus garā dzīves cikla beigas. „Volkswagen T1” netālu no Sanpaulu izvietotā rūpnīca sāka ražot 1957.gadā. 1975.gadā to nomainīja modelis „T2,” kas uz konveijera praktiski bez izmaiņām līdz pat 2013.gada decembrim.

Foto: Publicitātes foto

Kopumā Brazīlijā šo gadu laikā tika izgatavoti 1,12 miljoni „Bulli” eksemplāru. Pārrēķinot eiro, „Last Edition” cena bija aptuveni 27 600€.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
HIPPY 27.janvāris 2014 13:09
0 0 Atbildēt

Dzirdēju baumas ka Brazīļi turpināšot vēl ražot, jo esot tautā ļoti iecienīts.

Crankshaft 28.janvāris 2014 8:43
0 0 Atbildēt

Iecienīts jau ir, brazīļiem patīk auto, kuri nav pieslānīti ar elektroniku, bez tam salīdzinoši izturīgi - kā nekā tur ceļu

tīkls nesastāv no asfaltētām maģistrālēm vien :-)

Šitā "Bulli" problēma ir likumdošanā - Brazīlijā ir spēkā likums,

ka no 01.01.2014. ražotiem auto OBLIGĀTI jābūt ar ABS un

"airbag"iem. Tātad ir nepieciešamas izmaiņas likumdošanā, jādefinē "izņēmums", turklāt attiecībā uz vienu vienīgu auto tipu / modeli, ne ar vienu citu auto šādu problēmu nav! :-) Nu, viņu likumdevēji tagad "spriež", bet nebūt nedara to "sambas ritmā"... Ja izlems par labu T2, tad VW ir ar mieru turpināt ražot :-) Jo konkurentu šim busiņam Brazīlijas un kaimiņvalstu tirgos nebija un nav!

Otra problēma ir tīri ekonomiska. Ja tā papēta, "plika" ABS

sistēmas visu komponentu kopējā cena šobrīd ir ~400 USD.

Tajā nav iekļautas montāžas izmaksas, saistīto detaļu konstrukcijas izmaiņas, citi blakus izdevumi. Bet tā ir cena,

par kuru ražotāji piegādā ABS sistēmas AUTORAŽOTĀJAM, kurš savukārt pērk desmitus un simtus tūkstošu šo sistēmu. "Airbag" sistēma komplektā maksā (ar 1 "bagu") ap

300 EUR Vācijā, arī bez saistītām izmaksām, kā gadījumā ar ABS. Tad nu "saceļas" jautājums: vai šo auto tradicionālie pircēji, kuri pilnīgi noteikti nepieder pie sabiedrības pārtikušākās daļas, šo auto par jūtami augstāku cenu (autoražotāja peļņas daļa klāt!) pirks tikpat rosīgi un labprāt, kā darīja to līdz šim? Tā ka ir nevis viena problēma, bet vesels problēmu "grozs"! :-)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Komercauto, kas brauc ar CNG jeb saspiesto dabasgāzi. Plusi un mīnusi (+VIDEO) 1

Braukšana ar dabasgāzi skaitās mazāk kaitīga videi, jo samazinās ne vien CO2 un slāpekļa savienojumu izmeši, bet arī sīkās daļiņas, kas atbildīgas par gaisa piesārņojumu pilsētās. Lasīt vairāk

 

Uz Tallinas šosejas posmā no Baltezera līdz Pulksteņezeram sāk mainīt satiksmes organizāciju

Uz Tallinas šosejas (A1) posmā no divlīmeņu krustojuma ar Vidzemes šoseju (A2) līdz stāvlaukumam pie Pulksteņezera aiz Gaujas tilta (0,00.-13,85. km) tiek sākti satiksmes organizācijas izmaiņu darbi, kuru rezultātā tiks ievērojami uzlabota satiksmes drošība. Lasīt vairāk

 

"Daimler" palielinās sev piederošo "Aston Martin" akciju daļu

Vācijas autobūves uzņēmums "Daimler" paziņojis, ka līdz pat 20% plāno palielināt sev piederošo Lielbritānijas luksusa automašīnu ražošanas kompānijas "Aston Martin" akciju daļu. Lasīt vairāk

 

iAuto nofilmē sadragāto Dienvidu tilta barjeru, kurā dažas stundas vēlāk ietriecas Subaru vadītāja (+ VIDEO) 34

Uz Dienvidu tilta nobrauktuves, kas ved uz Valdlaučiem avarējis Subaru markas automobilis. Automašīna ietriekusies salauztajā drošības barjerā, kas, šķiet, tieši tādā pat izskatā bijusi arī 2019.gada novembrī. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti