Opel Astra 1,6 CDTI nepieciešami vien 3,7 l/100 km (+ foto) 3

GM Media | 6.februāris 2014 8:02

Pēc debijas Zafira Tourer modelī, jaunais īpaši klusais dīzeļdzinējs tagad rūpēsies par jaudīgu un tīru braukšanu arī Opel Astra modelī. 1,6 CDTI ar 100 kW/136 ZS un 320 Nm maksimālo griezes momentu tagad ir pieejams arī sērijveida Astra hečbeka, sedana un Sports Tourer variantos. Dzinējs lepojas ar lielisku jaudu un ārkārtīgi zemu trokšņu līmeni, tajā pašā laikā, pēc NEDC (New European Driving Cycle jeb jaunais Eiropas braukšanas cikls) mērījumu standartiem, patērējot tikai 3,9 litrus dīzeļdegvielas uz 100 km. Savukārt jaunā īpaši klusā 81 kW/110 ZS dīzeļdegvielas turbodzinēja versija ir vēl tīrāka un ekonomiskāka, un tā savu pirmizrādi svinēs Ženēvas Starptautiskajā auto izstādē, kas norisināsies no 6.–16. martam. Pēc NEDC mērījumu standartiem šim motoram ir nepieciešami vien 3,7 litri dīzeļdegvielas uz 100 km, bet tā CO2 emisiju daudzums ir zem 100 g atzīmes – tikai 97 g/km.

Foto: Publicitātes foto

„Mūsu sērijveida Astra modelis un jaunais īpaši klusais 1,6 CDTI dīzeļdzinējs ir nevainojama kombinācija. Šis lieliskais pāris ir piemērots visiem klientiem, kuri vēlas apvienot augstu veiktspēju ar klusu gaitu un priekšzīmīgu degvielas efektivitāti,” norāda Maikls F. Ablesons (Michael F. Ableson), GME Mašīnbūves daļas viceprezidents. „Jaunais 1,6 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas benzīna turbodzinējs un 1,6 CDTI ir mūsu dzinēju ofensīvas pamatā. Tie pierāda, ka Opel automobiļi spēj pārsteigt ne vien ar dizainu, bet arī ar lielisku kvalitāti un modernākajām tehnoloģijām, tādējādi nodrošinot patiešām pirmklasīgu braukšanas pieredzi.”

Īpaši kluss dīzeļdzinējs ar vienmērīgu gaitu: jaunais 1,6 CDTI ar 320 Nm un 3,9 l/100 km

Opel Astra modelis, ko žurnāls auto motor und sport (2013. gada decembra numurā) nodēvēja par visuzticamāko vācu kompakto automobili, tagad ir pieejams ar moderno borta informācijas un izklaides sistēmu IntelliLink. Tikpat modernas ir arī dzinēju tehnoloģijas. Astra hečbeka, sedana un Sports Tourer dīzeļdegvielas motoru klāsta spilgtākais pārstāvis tagad būs pilnīgi jaunais 1,6 CDTI ar 100 kW/136 ZS. Jaunākās paaudzes pilnībā no alumīnija veidotā turbodzinēja dažādie jaudas līmeņi spēs veiksmīgi aizstāt 1,7 litru tilpuma motorus, tādējādi uzsākot jaunu ēru Opel dīzeļdzinēju spektrā.

Foto: Publicitātes foto

Opel īpaši ekonomiskais un klusais dīzeļdegvielas motors Astra piedāvājumā ir pirmais agregāts, kas jau tagad atbilst nākotnes stingrajiem Euro 6 emisiju standartiem, vienlaicīgi arī kļūstot par Opel visu laiku “tīrāko” dīzeļdzinēju. Pateicoties optimizētai komponentu konstrukcijai, īpaši efektīvam sadegšanas procesam ar vairākām iesmidzināšanas reizēm, kā arī papildu akustiskiem risinājumiem, šim motoram ir labākie rādītāji savā klasē trokšņu un vibrācijas līmeņa ziņā. Rezultāts ir īpaši pārliecinošs – Opel jaunais 1,6 CDTI ir visklusākais dīzeļdegvielas dzinējs savā klasē, tādēļ nopelnot apzīmējumu „čukstošais dīzeļdzinējs”. Tā jaudīgo un tīro sniegumu sasniegt palīdz arī augstspiediena common rail sistēma un izplūdes gāžu pēcapstrādes process ar slāpekļa oksīda katalizatora LNT (Lean NOx Trap) tehnoloģiju. Tie kopā ar maināmas turbīnas ģeometrijas VTG (variable turbine geometry) turbokompresoru, kas ļauj sasniegt īpaši spēcīgu reakciju, ir šī motora galvenie tehniskie elementi.

Dzinēja maksimālais griezes moments ir 320 Nm – par septiņiem procentiem vairāk nekā 130 ZS 1,7 litru priekštecim. Tajā pašā laikā degvielas patēriņš un CO2 emisiju daudzums ir kļuvis mazāks. Šai jaudas versijai pēc NEDC mērījumiem nepieciešami vien 3,9 litri dīzeļdegvielas uz 100 km, bet tās emisijas ir tikai 104 g/km CO2 – par līdz pat astoņiem procentiem mazāk nekā 1,7 litru motoram. Tieši tādēļ arī nav nekāds pārsteigums, ka Vācijā Astra 1,6 CDTI ir ierindojies A+ energoefektivitātes klasē. Turklāt šim modelim piemīt arī lieliska jauda un griezes moments pie zemiem apgriezieniem – turbo agregāts paātrinājumu 0–100 km/h nodrošina 10,3 sekundēs (sedans: 10,1 sekundēs); 80–120 km/h piektajā pārnesumā tas spēj attīstīt jau 9,2 sekundēs (sedans: 9,1 sekundē, Sports Tourer: 9,9 sekundēs). Modeļa maksimālais ātrums ir 200 km/h, savukārt sedans spēj sasniegt pat 205 km/h lielu ātrumu.

100 kW/136 ZS 1,6 CDTI Astra hečbeks ar Start/Stop un sešpakāpju manuālo transmisiju būs pieejams no 17 487 eiro (Enjoy), bet sedans no 17 929 eiro (Enjoy), savukārt Sports Tourer (Enjoy) cena būs sākot no 18 194 eiro (Baltijā ieteicamā mazumtirdzniecības cena, ieskaitot PVN).

Foto: Publicitātes foto

Tikai 97 g/km CO2: Astra 1,6 CDTI ar 81 kW/110 ZS pirmizrāde Ženēvā

Pateicoties jaunajam 1,6 CDTI motoram, Astra hečbeks, sedans un Sports Tourer vēl vairāk uzlabos savu degvielas ekonomiju. Jaunākās paaudzes dīzeļdegvielas turbodzinēja 81 kW/110 ZS versija savu pirmizrādi piedzīvos Ženēvā. Šis dzinējs lepojas ar priekšzīmīgu griezes momentu pie zemiem apgriezieniem, kā arī 300 Nm maksimālo griezes momentu (par septiņiem procentiem vairāk nekā 1,7 litru priekštecim ar tikpat ZS), turklāt tas vienlaicīgi samazinājis degvielas patēriņu NEDC kombinētajā ciklā līdz 3,7 litriem dīzeļdegvielas uz 100 km, un CO2 emisiju daudzums nu ir noslīdējis zem 100 g robežas – kompaktklases bestsellers tagad izdala vien 97 g/km CO2.

Neaugoties uz visiem šiem teicamajiem parametriem, drīzumā pieejamās modernā un īpaši klusā dīzeļdegvielas dzinēja 110 ZS versijai nepiemīt ne kripatiņas ekonomisko dzinēju garlaicības. Draudzīgums pret apkārtējo vidi, uzlabota gaita un zems trokšņu līmenis būs pieejami apvienojumā ar lielu jaudu. Ar jaunākās paaudzes dīzeļdegvielas turbodzinēju Astra hečbeks, sedans un Sports Tourer 0–100 km/h attīsta 12,0 sekundēs un to maksimālais ātrums ir 186 km/h.

Foto: Publicitātes foto

Nevainojama saderība: uzlabotā sešpakāpju manuālā transmisija palielina komforta līmeni un efektivitāti

Jaunais Astra 1,6 CDTI motors būs pieejams kombinācijā ar uzlaboto sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Pateicoties Opel 50 miljonu investīcijām piecpakāpju un sešpakāpju pārnesumkārbu optimizācijā, vēl vairāk ticis uzlabots pārnesumu pārslēgšanas komforts.
Izmaiņas skārušas pārnesumkārbu komponentus, slēgšanās mehānismus un to integrāciju automobilī. Ar zemās berzes transmisiju ātrumu pārslēgšanai ir jāpieliek minimālas pūles, tādējādi Astra 1,6 CDTI gaita ir ātrāka, precīzāka un vienmērīgāka.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
VWfans 7.februāris 2014 8:56
1 0 Atbildēt

Kad šitam nobraukums sasniegs 150-200 tūkst.km, tad sāksies ļoti dārgi remonti dzinējam, jo tā konstrukcija ir ļoti sarežģīta.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists ietriecas mašīnas aizmugurē (+ VIDEO) 4

Motociklists bez ekipējuma un bez (....) visai prognozējami piedzīvo avāriju, ietriecoties vieglās automašīnas aizmugurē. Lasīt vairāk

 

Lapsenes okupē Chevrolet Malibu salonu (+ VIDEO) 3

ASV, kāds Chevrolet īpašnieks bija spiests griezties pēc palīdzības pie speciālistiem visai neparasta iemesla dēļ – viņa automašīnu bija pārņēmušas lapsenes. Lasīt vairāk

 

Uz Lada bāzes – Krievijā izgatavo katafalku ar autopilotu 3

Krievijā studenti izgatavojuši katafalku uz Lada Kalina bāzes un aprīkojuši to ar autopilotu. Lasīt vairāk

 

Biķerniekos sācies “Riga Summer Race” autosporta festivāls (+foto)

Pirmo reizi latviešu līdzjutējiem 6 stundu braucienā būs iespēja “fanot” uzreiz par trim mašīnām. “Flash Racing” komandas “Lamborghini Huracan” cīnīsies par uzvaru absolūtajā ieskaitē, “Bruno Racing Team” ar “BMW E46” sacentīsies A3000 klasē, bet TCR klasē lietuviešu “DHL Racing Team” komandas sastāvā startēs Valters Zviedris. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti