„Audi TT” jaunā modeļa pirmie attēli (+ foto) 4

Foto: Audi

iAuto | 20.februāris 2014 12:12

Medijos publicēti „Audi” sportiskās kupejas „TT” jaunās paaudzes modeļa pirmie attēli. Tiesa gan, tie ir tikai „Audi” mākslinieka rokas radīti zīmējumi, kas ļauj noprast dizainam izvēlēto virzienu, taču arī „dzīvais izpildījums” nebūs ilgi jāgaida – jaunā „TT” prezentācija gaidāma jau pēc divām nedēļām Ženēvas autoizstādē (no 6.03).

Foto: Audi

Jaunais „Audi TT” tiks ražots uz „Volkswagen” koncerna modulārās platformas un tāpat kā „Audi A3,” kas izmanto to pašu tehnisko pamatu, iegūs mazliet pilnīgākas formas. Pēc ražotāja informācijas, jaunā „TT” vizuālais noformējums veidots pēc koncepta „Allroad Shooting Brake” motīviem, bet motorus tas dalīs ar platformas brāli „A3.” „Audi TT” bāzes versijai tiks uzstādīts 1,8 litru TFSI benzīna motors ar 180 ZS jaudu, bet sportiskās kupejas topmodelis iegūs agregātu ar 300 ZS jaudu. Piedāvājumā būs arī 180 ZS jaudīgs dīzelis.

Foto: Audi

Nesen tika atklāti jaunā „TT” salona attēli ar pilnībā digitālo mērinstrumentu paneli, kas visu pilotam nepieciešamo informāciju pasniedz ērti saskatāmā veidā – uz 12,3 collu ekrāna, kas atrodas aiz stūres. Vadītājs var izvēlēties divus režīmus – klasiskā izskata paneli ar spidometru un tahometru vai multimediju režīmu, kur galvenā loma izdalīta navigācijas kartei un braukšanas norādēm, bet mērinstrumentu skalas darbojas fonā. Līdz ar to risinājums ar priekšējā panelī iemontēto izbīdāmo monitoru (tiek izmantots līdzīgi iekārtotajā jaunajā „A3”), kļūst pilnīgi lieks.

Foto: Audi

Jaunā „TT” 12,3 collu displejs ir tikpat liels kā „Mercedes” flagmanim – jaunās S klases sedanam, taču atšķirībā no tā, ir „divi vienā” un var funkcionēt augstāk aprakstītajos veidos. Vēl viens jaunievedums „TT” salonā ir inovatīvas ventilācijas un apsildes sistēmas gaisa sprauslas. Sprauslu izskats veidots pēc līdzības ar A3,m taču konstrukcija būtiski atšķiras – „TT” sprauslās iebūvēts temperatūras un gaisa plūsmas intensitātes  regulators ar miniatūru LED ekrāniņu, kas rāda izvēlētos iestatījumus. 

Foto: Audi

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Krotow 20.februāris 2014 16:09
1 0 Atbildēt

Nav jau pirmais auto ar pilnībā digitālu paneli. Personīgi pašam patīk, kad navigāciju rāda tieši priekšā. Būtu vēl labāk, ja navigācijas veidu varētu izvēlēties un, piemēram, pēc izvēles lietot Waze oriģinālās navigācijas vietā.

Vienīgais risks digitālajam panelim - ja sabojājas elektronika, paliec bez instrumentiem :)

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravas auto bez bremzēm tuvojas maksas terminālim un... (+ VIDEO) 2

Kravas auto bez bremzēm tuvojas maksas terminālim, kur vairākās rindās savu kārtu pie vārtiem gaida pārsvarā vieglās automašīnas. Daudztonnīgais kravinieks tās varētu sastumt kaudzē kā riekstu čaumalas, taču šoferis izvēlas vienīgo pareizo lēmumu un stūrē virsū betona konstrukcijai. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" Austrālijā izmaksās 79 miljonus eiro, lai panāktu vienošanos dīzeļgeitas sakarā 1

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" panācis vienošanos samaksāt līdz pat 127 miljoniem Austrālijas dolāru (78,8 miljonus eiro), lai izbeigtu pret to sākto daudzpersonu tiesas prāvu saistībā ar kaitīgo izmešu manipulēšanas skandālu. Lasīt vairāk

 

Jonass savu debijas sezonu MXGP klasē noslēdz kopvērtējuma sestajā vietā

Latvijas vadošais motokrosa braucējs Pauls Jonass no "Rockstar Energy Husqvarna" komandas svētdien izcīnīja sesto vietu sezonas pēdējā posma - Ķīnas "Grand Prix" - sacensībās prestižākajā MXGP klasē, šādu pašu pozīciju gūstot arī kopvērtējumā. Lasīt vairāk

 

Ķīnieši nodemonstrē hiperauto, kas ātrāks par Bugatti Chiron (+ FOTO) 7

Ķīnas kompānija Hongqi Frankfurtes autoizstādē prezentē konceptauto S9, kas 100 km/h spēj sasniegt 1,9 sekundēs – ātrāk nekā Bugatti Chiron. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti