Medijos publicēti „Audi” sportiskās kupejas „TT” jaunās paaudzes modeļa pirmie attēli. Tiesa gan, tie ir tikai „Audi” mākslinieka rokas radīti zīmējumi, kas ļauj noprast dizainam izvēlēto virzienu, taču arī „dzīvais izpildījums” nebūs ilgi jāgaida – jaunā „TT” prezentācija gaidāma jau pēc divām nedēļām Ženēvas autoizstādē (no 6.03).
Foto: Audi
Jaunais „Audi TT” tiks ražots uz „Volkswagen” koncerna modulārās platformas un tāpat kā „Audi A3,” kas izmanto to pašu tehnisko pamatu, iegūs mazliet pilnīgākas formas. Pēc ražotāja informācijas, jaunā „TT” vizuālais noformējums veidots pēc koncepta „Allroad Shooting Brake” motīviem, bet motorus tas dalīs ar platformas brāli „A3.” „Audi TT” bāzes versijai tiks uzstādīts 1,8 litru TFSI benzīna motors ar 180 ZS jaudu, bet sportiskās kupejas topmodelis iegūs agregātu ar 300 ZS jaudu. Piedāvājumā būs arī 180 ZS jaudīgs dīzelis.
Foto: Audi
Nesen tika atklāti jaunā „TT” salona attēli ar pilnībā digitālo mērinstrumentu paneli, kas visu pilotam nepieciešamo informāciju pasniedz ērti saskatāmā veidā – uz 12,3 collu ekrāna, kas atrodas aiz stūres. Vadītājs var izvēlēties divus režīmus – klasiskā izskata paneli ar spidometru un tahometru vai multimediju režīmu, kur galvenā loma izdalīta navigācijas kartei un braukšanas norādēm, bet mērinstrumentu skalas darbojas fonā. Līdz ar to risinājums ar priekšējā panelī iemontēto izbīdāmo monitoru (tiek izmantots līdzīgi iekārtotajā jaunajā „A3”), kļūst pilnīgi lieks.
Foto: Audi
Jaunā „TT” 12,3 collu displejs ir tikpat liels kā „Mercedes” flagmanim – jaunās S klases sedanam, taču atšķirībā no tā, ir „divi vienā” un var funkcionēt augstāk aprakstītajos veidos. Vēl viens jaunievedums „TT” salonā ir inovatīvas ventilācijas un apsildes sistēmas gaisa sprauslas. Sprauslu izskats veidots pēc līdzības ar A3,m taču konstrukcija būtiski atšķiras – „TT” sprauslās iebūvēts temperatūras un gaisa plūsmas intensitātes regulators ar miniatūru LED ekrāniņu, kas rāda izvēlētos iestatījumus.
Foto: Audi
Nav jau pirmais auto ar pilnībā digitālu paneli. Personīgi pašam patīk, kad navigāciju rāda tieši priekšā. Būtu vēl labāk, ja navigācijas veidu varētu izvēlēties un, piemēram, pēc izvēles lietot Waze oriģinālās navigācijas vietā.
Vienīgais risks digitālajam panelim - ja sabojājas elektronika, paliec bez instrumentiem :)