Spēcīgs, sportisks un kompakts — Audi Ženēvā prezentē jauno TT

 
Moller Baltic | 24.februāris 2014 11:07

Spēcīgais un muskuļotais, sportiskais un nosvērtais Audi TT savu pasaules pirmizrādi piedzīvos Ženēvas auto izstādē.

Kompaktās klases sporta automobiļa trešās paaudzes modeļa izstrādātāji ir dinamiskā un daudzpusīgā veidā pārveidojuši virkni 1998. gada pirmās paaudzes TT modelī izmantotās idejas.

Jaunā Audi TT priekšpuses dizainā dominē horizontālas līnijas. Vienrāmja radiatora režģis ir izteiksmīgs un šaurs. Divas līnijas uz dzinēja pārsega veido V veida formu. Arī četru gredzenu novietojums ir citāds — tāpat kā R8 modelī, tagad tie atrodas uz dzinēja pārsega pašā priekšā.

Foto: Publicitātes attēls

Lielos gaisa ieplūdes vārstus atdala spraišļi. Tāds pats motīvs ir izmantots arī priekšējos lukturos — tos atdala spraišļi, kas reizē ir arī dienas braukšanas gaismu reflektori. Papildus Audi ir iespējams aprīkot ar LED vai tās progresīvo Matrix LED tehnoloģiju, kurā tālo gaismu staru veido atsevišķas gaismas diodes.

Daudzas jaunā Coupé detaļas atgādina klasisko pirmās paaudzes dizainu. Tam ir izteiktas apakšējās sānu malas, bet platās riteņu arkas veido izteiksmīgas ģeometriskas formas. Automobiļa priekšpusē riteņu arkas saskaras ar dzinēja pārsega līniju, kas stiepjas pāri automobiļa durvīm līdz pat pašai aizmugurei. Šaurie logi automobiļa aizmugurējā daļā ir iespaidīgi paši par sevi. Nedaudz izliektā aizmugurējo jumta balstu forma piešķir TT spēcīgu, sportisku izskatu un uzsver tā izturību.

Spēcīgu, sportisku iespaidu rada arī horizontālās līnijas automobiļa aizmugurē. Arī aizmugurējo lukturu dizainā ievērots priekšējo lukturu motīvs. Turklāt tie pastāvīgi ir ieslēgti, kas ir vēl viena Audi inovācija. Abus elementus katrā pusē savieno trešais bremzēšanas signāllukturis šauras līnijas formā. Visu dzinēju versiju izkliedētājos ir divi lieli, apaļi izpūtēji. Tāpat kā visiem Audi S modeļiem, arī TTS ir četri izpūtēja uzgaļi.

Savukārt salona dizains ir tik viegls un gaisīgs, ka tas jaunajā Audi TT atmodina īsti sportisku dabu. Viduskonsolei un durvju apdarei ir plūstošas, saskaņotas līnijas. Skatoties no augšas, mērinstrumentu panelis atgādina lidmašīnas spārnu. TT raksturīgo apaļo gaisa ieplūdes atveru dizains atgādina dzinējus, un tajos ir iebūvētas arī gaisa kondicionēšanas vadības pogas. Mērinstrumentu paneļa šauro dizainu ir izdevies iegūt, MMI monitoru aizstājot ar Audi virtuālo autovadītāja kabīni.

Dizaina parauga Audi TT trešās paaudzes modelis ir sistemātiski uzlabots it visās jomās gan no ārpuses, gan iekšpusē, tādējādi izveidojot īstu sporta automobili. Īpaši to izceļ asās līnijas, kas ir veidotas ļoti dinamiski un precīzi. Ārkārtīgi spēcīgu iespaidu rada automobiļa formu savstarpējā mijiedarbība.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti