Dienvidkorejas autoražotājs "Hyundai" Ženēvas autoizstādei sagatavojis konceptu "Intrado," kura konstrukcijā izmantotās iestrādes vēlāk varētu pielietot sērijveida automobiļu būvē.
Prototipa pamatā ir no plastmasas gatavots rāmis, kas pastiprināts ar oglekļa šķiedru un savienots ar virsbūves detaļām no ultraviegliem tērauda paneļiem. Šāda virsbūve ir divreiz izturīgāka un par 70% vieglāka nekā līdz šim izmantotā tērauda konstrukcija. "Hyundai" apgalvo, ka jaunā tehnoloģija var atklāt jaunu ēru autobūvē, turklāt jau tuvākajā nākotnē tās cena varētu samazināties tiktāl, ka autoražotāji to varētu izmantot sērijveida produkcijai, nebaidoties, ka tas ievērojami sadārdzina gala cenu.
Foto: Publicitātes foto
Par "Intrado" dzinējspēku tiek izmantota ūdeņraža iekārta, kas rada elektrību ūdeņraža un skābekļa ķīmiskās reakcijas rezultātā. Tā komplektēta ar elektromotoru un 36 kilovatstundu litija jonu akumulatoru bateriju, kas var nodrošināt aptuveni 600 kilometru gaitas rezervi.
Foto: Publicitātes foto
"Intrado" tehnoloģijas korejieši plāno ieviest savā pirmajā sērijveida modelī "Hyundai iX 35 Fuell Cell," kas izmantos degvielas šūnu tehnoloģiju.
Foto: Publicitātes foto