"Audi TT" jaunā paaudze atklāta (+ foto)

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 4.marts 2014 15:44

"Audi" pasteidzies un nesagaidot Ženēvas autoizstādes atklāšanu publicējis sportiskās kupejas "TT" jaunās paaudzes modeļa attēlus.

Foto: Publicitātes foto

Jaunās "TT" gabarīti ir sekojoši: garums – 4180 mm, platums – 1832 mm, augstums – 1353 mm un riteņu bāze 2505 mm. Tādejādi jaunais modelis ir par 18 mm īsāks un par 10 mm šaurāks. Augstums palicis iepriekšējais, bet riteņu bāze ieguvusi 37 mm.

Foto: Publicitātes foto

Konstrukcijā izmantotas daudzas alumīnija detaļas, kas ļāvis samazināt svaru par 50 kg, bet dzinēju piedāvājums šobrīd sastāv no trim agregātiem – diviem benzīna motoriem un viena dīzeļa.

Foto: Publicitātes foto

Divu litru benzīna motors attīsta 230 ZS jaudu (370 Nm), kas ir par 19 ZS vairāk nekā priekštecim. Komplektā ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu un priekšējo riteņu piedziņu tas 100 km/h palīdz sasniegt 6,0 sekundēs (ar DSG kārbu – 5,3), bet maksimālais ātrums ir 250 km/h.

Foto: Publicitātes foto

Šī paša motora 310 ZS (380 Nm) variants tiek uzstādīts "TT" jaudīgajai "TTS" modifikācijai, kas 100 km/h var sasniegt 4,7 sekundēs. Maksimālais ātrums arī šajā gadījumā ierobežots pie 250 km/h. Divu litru dīzeļdzinējs (184 ZS; 380 Nm) sprinta distanci nodrošina 7,2 sekundēs, maksimālais ātrums – 235 km/h.

Foto: Publicitātes foto

Jaunās paaudzes modelim ir modernizēta pilnpiedziņa ar trīs darbības režīmiem: "auto" (griezes momentu sadala elektronika „pēc saviem ieskatiem”), "dynamic" (vairāk vilkmes aizmugures asij) un "efficiency" (vilkmi sadala, vadoties pēc degvielas ekonomijas principa). Pārveidota arī balstiekārta ar adaptīvajiem amortizatoriem ("magnetic ride"), kas spēj vēl ātrāk reaģēt uz ceļa virsmas pārmaiņām, kā arī progresīvā stūres iekārta, kas nodrošina precīzāku un „īsāku” gājienu gan pilsētas satiksmē, gan līkumotos vietējās nozīmes ceļos.

Foto: Publicitātes foto

No rūpnīcas "TT" tiek piegādāts ar ksenona starmešiem, taču opciju sarakstā ir LED lukturi vai jaunā matricu tehnoloģija, ko "Audi" pirmoreiz izmēģināja jaunajā "A8." Aprīkojuma sarakstā arī sporta sēdekļi, salona izgaismojums ar diožu elementiem un pilnībā jauns mērinstrumentu panelis ar 12,3 collu ekrānu un ventilācijas/apsildes sistēmas izvados iebūvētu klimatkontroles vadību.  

Foto: Publicitātes foto

Jaunā modeļa cenu ražotājs vēl neatklāj.

Foto: Publicitātes foto

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti