Jaunā Multivan Alltrack pasaules pirmizrāde

 
Moller Baltic | 5.marts 2014 10:20

Lai baudītu brīvību, svarīgs ir vieglums. Multivan Alltrack tam ir lielisks piemērs, jo tas ir labi aprīkots jebkuram uzdevumam un jebkādiem ceļiem. Ostā tas eleganti velk laivu piekabi, pilsētā tas ir ietilpīgs, uzticams partneris, kas, pateicoties izsmalcinātajam dizainam, labi izskatās pat pie operas, savukārt plašais salons nodrošina vietu jebkādiem pirkumiem. Visbeidzot, pateicoties 4MOTION visu riteņu piedziņai un bezceļu tehnoloģijām, Multivan Alltrack vienlīdz labi brauc gan pa līkumotiem ceļiem, gan bezceļu apstākļos.

Foto: Publicitātes foto

Ideja. Multivan Alltrack – nosaukums runā pats par sevi. Tas ir automobilis braukšanai pa jebkādiem ceļiem un pa jebkādām virsmām. Un pats galvenais – tas ir Multivan, kura daudzpusība ir leģendāra, bet daudzās aprīkojuma iezīmes nodrošina, ka paveikt jebkuru uzdevumu un pārvadāt jebkādu bagāžu var pavisam viegli, tādēļ tas ir piemērots pat vissarežģītākajiem transportēšanas darbiem. Volkswagen Commercial Vehicles piedāvātā Multivan Alltrack dizains ievērojami atšķiras no citiem tirgū pieejamajiem darba automobiļiem – tam ir spīdīgi 19 collu diski, precīzas eksterjera detaļas, „Moonstone Mother of Pearl Effect” virsbūves krāsa un izsmalcināts interjers.

Labi aprīkots. Izteiksmīgie bamperi priekšā un aizmugurē ir pelēkā krāsā, un, tāpat kā riteņu arkas, virsbūves sānu aizsarglīstes un bagāžas nodalījuma sliekšņa aizsargs, to iebūvētie, matētas sudrabkrāsas automobiļa apakšdaļas aizsargi kontrastē ar izsmalcināto, eleganto eksterjeru. Šī acīmredzamā pretruna nav nejauša, tā demonstrē Multivan Alltrack divējādo raksturu – tas vienlīdz labi brauc gan pa ceļiem, gan bezceļu apstākļos. Šī koncepcija ir izmantota arī interjerā. Tas ir aprīkots ar izturīgiem, augstas kvalitātes materiāliem, un tam piemīt izteikta pasaules apceļotāja burvība – smalki šūtā, pelēkzilā sēdekļu apdare no labākās dabīgās ādas, ko piegādā uzņēmums Poltrona Frau, kontrastē ar tumši brūno laivu koka izskata  grīdu, kas veidota „vinterio” stilā. No šī porainā materiāla veidota arī rokas platuma dekoratīvā līste zem alumīnija logu apmalēm. Tā atrodas margu augstumā un pa abām pusēm iestiepjas priekšējā nodalījumā, veidojot vizuālu saikni ar centrālo, viegli pārskatāmo informācijas un izklaides sistēmu, kuras funkcijām var piekļūt caur 8 collu skārienekrānu. Vēlamo skaņas kvalitāti automobilī nodrošina Dynaudio Surround audiosistēma ar centrālo skaļruni.

Foto: Publicitātes foto

Izturīga grīdas sliežu sistēma nodrošina izcilu salona telpas daudzpusību. Tā automobilī Multivan Alltrack kalpo kā pamats atsevišķu sēdekļu pārbīdīšanai, to var izmantot arī, lai droši nostiprinātu mobilo virtuves iekārtu, ko var novietot gan salona kreisajā pusē, gan aiz priekšējiem sēdekļiem perpendikulāri braukšanas virzienam. Papildus aukstumkastei šī viegli uzstādāmā un pārveidojamā iekārta nodrošina arī gāzes plīti un izlietni ar svaiga ūdens tvertni. Aukstumkasti var izņemt atsevišķi, lai izmantotu ārpus automobiļa, vai visu iekārtu var novietot garāžā, ja nākamajā braucienā tā nebūs nepieciešama.

Bezceļu apstākļos kā mājās. Protams, Multivan piedāvā ko vairāk kā tikai iespaidīgu izskatu. Jaudu piedziņas daļai piegādā spēcīgs 2,0 l TDI dzinējs (132 kW/180 ZS), tad tā tiek nogādāta uz Haldex daudzplākšņu savienojumu pie aizmugurējās ass. Tā uzbraukšanas leņķis ir 21°, bet nobraukšanas leņķis – 15°. Pateicoties izturīgajiem 19 collu vieglmetāla diskiem, tas ir gatavs jebkādiem neparastiem uzdevumiem.

Būvēts, lai kalpotu ilgi. Ar Multivan Alltrack zīmols Volkswagen Commercial Vehicles uzsver šī klasiskā automobiļa iespaidīgo potenciālu. Lejassaksijas galvaspilsētā būvētais automobilis ir šī tirgus segmenta pamatlicējs, un joprojām ir automobilis, ar kuru tiek salīdzināti visi pārējie automobiļi šajā klasē. Uzticamas kvalitātes, efektivitātes, daudzpusības un pievilcīga izskata kombinācija simbolizē visu, ko klienti augstu vērtē un ir vērtējuši Volkswagen MPV transportlīdzekļos jau vairāk kā sešus gadu desmitus.

Šis konceptautomobilis demonstrē arī zīmola Volkswagen Commercial Vehicles daudzu gadu laikā gūtās zināšanas par visu riteņu piedziņas daļām – tas sākās pirms 29 gadiem ar modeli T3 Transporter gan mikroautobusa, gan minivena versijās. Pēdējos piecus gadus nesalīdzināms savā tirgus segmentā ir bijis Caddy 4MOTION. Kopš 2010. gada jaunus standartus savā klasē uzstāda Amarok pikaps, kura versiju klāsts un spējas tiek pastāvīgi paplašinātas. Un, visbeidzot, 2012. gadā modeļu klāstam pievienojās Crafter 4MOTION ar visu riteņu piedziņu no uzņēmuma Achleitner.

Tas viss ticis darīts nevis tāpat vien, bet gan atbildot uz klientu pieprasījumu – katrs piektais Eiropā pārdotais Volkswagen komercautomobilis tiek pasūtīts ar visu riteņu piedziņu. Neviena cita ražotāja tehnoloģija šajā ziņā nav tik populāra.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti