"BMW" radīs "Maybach" konkurentu (+ foto) 2

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 22.aprīlis 2014 10:12

Pekinas motoršovā vācu autobūves kompānija "BMW" demonstrē "Vision Future Luxury" – konceptu, kurā izmantotās iestrādes nākotnē varētu iebūvēt modelim, kas konkurēs ar "Maybach," "Rolls-Royce" un "Bentley."

Foto: Publicitātes foto

"Vision Future Luxury," kas kompānijas iekšējās struktūrās tiek dēvēts par 9.sēriju, ir komfortabls limuzīns, kas viegli un nepiespiesti peld pa šoseju. "BMW" raksturīgais radiatora režģis šajā gadījumā izaudzis līdz neiedomājamiem izmēriem, uz pasauli tas raugās šaurām lukturu lēcām aiz kurām slēpjas dubultie lāzeru tehnoloģijas starmeši.

Foto: Publicitātes foto

Jumta līnija krīt līdzīgi kupejai līdz pat bagāžnieka vākam un samazina gaisa pretestību, aizmugures lukturiem pirmoreiz "BMW" vēsturē izmantotas OLED organiskās diodes, kas izkārtotas L burta veidā. Arī vadītājam palīdzēs modernās tehnoloģijas: "Head-Up" displejs, kas informāciju projicē skatienam ērtā augstumā virs motora pārsega, trīs digitālie displeji ar mērinstrumentu kombināciju centrā, ko var pārprogrammēt pēc vajadzības, izvirzot galvenajā vietā tahometru vai spidometru, kā arī balss vadības funkcija, ar kuras palīdzību pārvalda biežāk lietotās izvēlnes.

Foto: Publicitātes foto

Abos atsevišķajos aizmugures sēdekļos pasažieri iekļūst pa durvīm, kas veras pretēji priekšējām. Salons izdarināts ar augstvērtīgiem materiāliem ādu, koku un zīda paklājiņus ieskaitot, bet pasažieru rīcībā ir pašiem savi multimediju ekrāni, kas var darboties atsevišķi vai sinhroni ar tiem, kas iebūvēti priekšējā panelī.

Foto: Publicitātes foto

Būvējot prototipu izmantoti inovatīvi risinājumi, piemēram, oglekļa šķiedras sēdekļi kalpo kā virsbūves struktūras pastiprinātājs, kā rezultātā vidējiem virsbūves statņiem nebija nepieciešama tik masīva konstrukcija. Karbons tiek lietots ne vien nesošo daļu pastiprināšanai, bet arī kā savienojošs materiāls iekšpusē, kur vairākās kārtās tiek ieklāta oglekļa šķiedra, elektrību vadoša virsma un gaismu elementi, alumīnijs un pa virsu koks un āda.

Foto: Publicitātes foto

Tālāk no šī daudzslāņainā materiāla vajadzīgajās vietās tiek noņemts tieši tik daudz, lai piekļūtu attiecīgajam slānim un pievienotu detaļu, kas iedarbinās konstruktoru paredzēto funkciju. Šāds risinājums palīdz ietaupīt svaru un izveidot gludas bezšuvju pārejas.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 22.aprīlis 2014 10:32
0 0 Atbildēt

Salons vairāk ar zvaigžņu kariem konkurē nevas ari maybahu, bet tā krietns bagātvāģis.

NJA 7.maijs 2014 18:13
0 0 Atbildēt

Izskatās ka šitam pašizmaksa ir ļoti maza, jo vienīgais ko redzu - alumīnija bundža ar motoru un salonā finiera gabals apšūts ar ādu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti