"BMW" radīs "Maybach" konkurentu (+ foto) 2

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 22.aprīlis 2014 10:12

Pekinas motoršovā vācu autobūves kompānija "BMW" demonstrē "Vision Future Luxury" – konceptu, kurā izmantotās iestrādes nākotnē varētu iebūvēt modelim, kas konkurēs ar "Maybach," "Rolls-Royce" un "Bentley."

Foto: Publicitātes foto

"Vision Future Luxury," kas kompānijas iekšējās struktūrās tiek dēvēts par 9.sēriju, ir komfortabls limuzīns, kas viegli un nepiespiesti peld pa šoseju. "BMW" raksturīgais radiatora režģis šajā gadījumā izaudzis līdz neiedomājamiem izmēriem, uz pasauli tas raugās šaurām lukturu lēcām aiz kurām slēpjas dubultie lāzeru tehnoloģijas starmeši.

Foto: Publicitātes foto

Jumta līnija krīt līdzīgi kupejai līdz pat bagāžnieka vākam un samazina gaisa pretestību, aizmugures lukturiem pirmoreiz "BMW" vēsturē izmantotas OLED organiskās diodes, kas izkārtotas L burta veidā. Arī vadītājam palīdzēs modernās tehnoloģijas: "Head-Up" displejs, kas informāciju projicē skatienam ērtā augstumā virs motora pārsega, trīs digitālie displeji ar mērinstrumentu kombināciju centrā, ko var pārprogrammēt pēc vajadzības, izvirzot galvenajā vietā tahometru vai spidometru, kā arī balss vadības funkcija, ar kuras palīdzību pārvalda biežāk lietotās izvēlnes.

Foto: Publicitātes foto

Abos atsevišķajos aizmugures sēdekļos pasažieri iekļūst pa durvīm, kas veras pretēji priekšējām. Salons izdarināts ar augstvērtīgiem materiāliem ādu, koku un zīda paklājiņus ieskaitot, bet pasažieru rīcībā ir pašiem savi multimediju ekrāni, kas var darboties atsevišķi vai sinhroni ar tiem, kas iebūvēti priekšējā panelī.

Foto: Publicitātes foto

Būvējot prototipu izmantoti inovatīvi risinājumi, piemēram, oglekļa šķiedras sēdekļi kalpo kā virsbūves struktūras pastiprinātājs, kā rezultātā vidējiem virsbūves statņiem nebija nepieciešama tik masīva konstrukcija. Karbons tiek lietots ne vien nesošo daļu pastiprināšanai, bet arī kā savienojošs materiāls iekšpusē, kur vairākās kārtās tiek ieklāta oglekļa šķiedra, elektrību vadoša virsma un gaismu elementi, alumīnijs un pa virsu koks un āda.

Foto: Publicitātes foto

Tālāk no šī daudzslāņainā materiāla vajadzīgajās vietās tiek noņemts tieši tik daudz, lai piekļūtu attiecīgajam slānim un pievienotu detaļu, kas iedarbinās konstruktoru paredzēto funkciju. Šāds risinājums palīdz ietaupīt svaru un izveidot gludas bezšuvju pārejas.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 22.aprīlis 2014 10:32
0 0 Atbildēt

Salons vairāk ar zvaigžņu kariem konkurē nevas ari maybahu, bet tā krietns bagātvāģis.

NJA 7.maijs 2014 18:13
0 0 Atbildēt

Izskatās ka šitam pašizmaksa ir ļoti maza, jo vienīgais ko redzu - alumīnija bundža ar motoru un salonā finiera gabals apšūts ar ādu

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 jau ir, ID.4 ieradīsies pavasarī (+ FOTO)

Vācu Autobild.de uzzinājis, kas būs nākošais Volkswagen pilnībā elektriskais modelis un, kad tas ieradīsies. Lasīt vairāk

 

Igaunijā pēc trauksmes par bumbu autobusā pusotru stundu slēgta šoseja Pērnava-Rakvere

Igaunijā kāds autobusa pasažieris otrdien piezvanījis glābšanas dienestam, apgalvojot, ka viņam somā ir bumba, tādēļ pusotru stundu bija slēgta satiksme autoceļa Pērnava – Rakvere posmā, vēstīja laikraksts "Parnu Postimees". Lasīt vairāk

 

Kravas auto bez bremzēm tuvojas maksas terminālim un... (+ VIDEO) 4

Kravas auto bez bremzēm tuvojas maksas terminālim, kur vairākās rindās savu kārtu pie vārtiem gaida pārsvarā vieglās automašīnas. Daudztonnīgais kravinieks tās varētu sastumt kaudzē kā riekstu čaumalas, taču šoferis izvēlas vienīgo pareizo lēmumu un stūrē virsū betona konstrukcijai. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" Austrālijā izmaksās 79 miljonus eiro, lai panāktu vienošanos dīzeļgeitas sakarā 1

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" panācis vienošanos samaksāt līdz pat 127 miljoniem Austrālijas dolāru (78,8 miljonus eiro), lai izbeigtu pret to sākto daudzpersonu tiesas prāvu saistībā ar kaitīgo izmešu manipulēšanas skandālu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti