"Citroen C-Cactus" cena sāksies no 13 990 eiro (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 28.aprīlis 2014 12:11

Maija beigās "Citroen" uzsāks krosovera "C-Cactus" tirdzniecību. Klientiem šis mazliet netradicionālā izskata spēkrats tiks piedāvāts ar diviem benzīna un dīzeļa motoriem.

Foto: Publicitātes foto

„Kaktusa” bāzes versijai, kas iegūstama par jau minētajiem nepilniem 14 tūkstošiem eiro, iebūvēts 75 ZS benzīna trīscilindru dzinējs. Kā alternatīvu pircējs var izvēlēties mazliet jaudīgāku benzīna trīscilindru motoru, kas attīsta 82 ZS. Savukārt dīzeļus pārstāv 92 ZS e-HDi 92 un 99 ZS BlueHDi 100 Airdream. 2014.gada beigās izvēli papildinās vēl viens dīzeļdzinējs - e-THP 110 ar 110 ZS jaudu.

Foto: Publicitātes foto

Līdz ar modeļa startu tirgū tiks laistas divas speciālās versijas. Feel Edition (EUR 17 290) ar uzlabotu aprīkojumu, kuru vidū 16 collu vieglmetāla diski, "Connection Box" ar "Bluetooth" brīvroku sistēmu, miglas lukturi ar līkumu izgaismošanas funkciju un individuāls virsbūves krāsojums.

Foto: Publicitātes foto

Versija "Shine Edition" (EUR 19 040) jau no rūpnīcas komplektēta ar 17 collu vieglmetāla diskiem un virsbūves krāsojumu pircēja izvēlētā „metālikā.” Pasūtītās automašīnas klienti saņems septembrī.

Foto: Publicitātes foto

Zemāk Citroen C-Cactus apraksts no Citroen.lv

Citroën C-CACTUS ir automašīna, kas piedāvā visas būtiskākās funkcijas, ietvertas elegantā un pievilcīgā veidolā. C-CACTUS ir videi īpaši draudzīga automašīna, kā radīšanā izmantoti salīdzinoši daudz otrreiz pārstrādāti vai pārstrādājami materiāli, un šis modelis, tāpat kā augs, kā vārdā tas nosaukts, patērē pavisam maz resursu. C-CACTUS, ar masu tikai 1180 kg un hibrīda HDi dzinēja mehānismu uz 100 km patērē tikai 2,9 l degvielas, savukārt CO2 izmešu daudzums ir 78 g/km.

C-CACTUS neizmaksā dārgāk kā vidēja līmeņa ģimenes automašīna un tā zemās ražošanas izmaksas panāktas, pateicoties šī modeļa izbūvē izmantotajiem ekonomiskajiem un atjautīgajiem risinājumiem, racionālam konstruēšanas procesam un izmantojot mazāku skaitu detaļu. Kabīne veidota tikai no nedaudz vairāk kā 200 detaļām, kas ir gandrīz uz pusi mazāk nekā identiska izmēra tradicionālam hečbekam. Automašīnas salonā nav mērinstrumentu paneļa – tā funkcijas pilda viduskonsole un stūres ratā fiksētā rumba. Viduskonsolē ietverti aktīvie skaļruņi, pārnesumkārbas vadības elementi un skārienjūtīgs ekrāns, kas nodrošina piekļuvi borta datoram, navigācijas sistēmai un gaisa kondicionētāja vadības pogām.

C-CACTUS aizdedzes atslēga ir portatīvs MP3 atskaņotājs ar skārienjūtīgu ekrānu: kad to ievieto stūres ratā fiksētajā rumbā, automašīna to atpazīst, un to var iedarbināt.

Automašīna ir 4,2 m gara un 1,8 m plata un piedāvā bagātīgu aprīkojuma klāstu, tostarp gaisa kondicionētāju, kvalitatīvu audio sistēmu, panorāmas lūku, kruīza kontroli un ātruma ierobežotāju.

 

 
Visi komentāri
 
LMT 28.aprīlis 2014 13:33
0 0 Atbildēt

Cena nevar sākties... smieklīgs nabagdžips!

msh 28.aprīlis 2014 15:53
0 0 Atbildēt

Kā var iedomāties kaut ko tik lielu nokomplektēt ar tādiem nemotoriem? Nu tie ķīselīši vēl tā, tie lai arī neies, bet arī daudz nepatērēs - bet kādos ciparos ierakstīsies tie benzīna nemotoriņi, no kuriem visu laiku būs jāžmiedz ārā viss, ko tie spēj? Maksimālais ātrums virs 120 tādam maz būs? :D

He he 28.aprīlis 2014 19:06
0 0 Atbildēt

Jā, jā... Ja nav 3litri, tūdaliņš to neuzskata par auto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti