"Mini" publicējis jaunās paaudzes Mini Cooper piecdurvju versijas attēlus un atklājis tehnisko informāciju.
Jaunais modelis ir garāks un ietilpīgāks par trīsdurvju variantu. Salīdzinot ar to automašīnas garums pieaudzis par 161 mm, riteņu bāze pastiepusies par 72 mm, bet bagāžas nodalījuma apjoms palielinājies par 67 litriem. Nolokot aizmugures sēdekļa atzveltni izveidojas kravas telpa ar līdzenu grīdu, kas ietilpina 941 litrus.
Foto: Publicitātes foto
Piecdurvju versijai pieejami tie paši motori, kas trīsdurvju variantam. Cenu ziņā pieejamākais "Cooper" būs aprīkots ar trīscilindru 1,5 litru 136 ZS benzīna turbo motoru, bet jaudīgākajai versijai "Cooper S" būs iebūvēts 2 litru četru cilindru benzīna turbo agregāts ar 192 ZS jaudu. Motoru klāstā arī divi dīzeļdzinēji ar 115 un 168 ZS jaudu.
Foto: Publicitātes foto
Rūpnīcas aprīkojumā ir "Mini Driving Modes," kas ietver trīs režīmus: standarta, sporta un „zaļo.” Izvēloties kādu no tiem, mainās stūres iekārtas un akseleratora atbildes reakcija, klimatiekārtas un automātiskās pārnesumkārbas darbība. Ja automašīna aprīkota ar adaptīvajiem amortizatoriem (opcija), "Mini Driving Modes" ļauj regulēt to cietību. Ja vien pircējs vēlas vairāk uzlabojumu, papildaprīkojuma sarakstā pieejami diožu lukturi, projekcijas displejs, atpakaļskata kamera, sistēma, kas brīdina par šķērsli un uzsāk automātisko bremzēšanu, ja vadītājs nereaģē, adaptīvā kruīzkontrole u.c. ekstras.
Foto: Publicitātes foto
Tirdzniecībā piecdurvju hečbeks nonāks rudenī. Vienkāršākās versijas cena sāksies no 18 350 eiro, par "Cooper SD" prasīs vismaz 26 250 EUR.
Foto: Publicitātes foto
Nu kas šis vairs pa Mini? Es pirms mēneša auto nomā dabūju Mini Paceman. Tas auto taču gandrīz Nissan Juke izmēros. Spoguļi novietoti zemu, sānu logi mazi. Un vēl pie tam 4 vietīgs tas brīnums. Nu nezinu kam kaut kas tāds ir vajadzīgs. Fiat 500 pārsit šos Mini pēc visiem kritērijiem.