Jaunais Opel Meriva dīzeļdegvielas dzinējs - kluss un ekonomisks 5

 

Foto: Publicitātes foto

Nozare.lv | 19.jūnijs 2014 8:30

Jaunais Opel Meriva pārliecina ar paplašināta spektra ekonomiskiem benzīna, LPG un dīzeļdzinējiem. Īpašu uzmanību guvis modernais 1,6 CDTI, kas tagad ir pieejams ar trīs dažādiem jaudas lielumiem: 100 kW/136 ZS, 81 kW/110 ZS, kā arī jaunais - 70 kW/95 ZS.

Nesen izveidotā dīzeļdzinēju paaudze izceļas ar ekonomisku patēriņu un darbības gludumu, kā arī ar izcili zemu trokšņu līmeni – jaunais 1,6 CDTI pamatoti tiek saukts par Opel īpaši kluso dīzeļdegvielas dzinēju.

Jaunais 70 kW/95 ZS 1,6 CDTI modelis pieejams ar zemas berzes sešu pakāpju manuālo transmisiju un jau standartaprīkojumā tam iekļauta Start/Stop sistēma. Tas aizstāj iepriekšējās paaudzes 1,3 litru dīzeļdzinēju ar tādu pašu jaudu un palielina maksimālo griezes momentu no 100 uz 280 Nm. Jaunā īpaši klusā dīzeļdzinēja versija samazina patēriņu un CO2 izmešu līmeni.

Efektīvais turbo dīzelis iztiek ar 4,0 litriem uz 100 km kombinētajā ciklā un emitē tikai 105 g/km CO2, kas ir par četriem gramiem mazāk nekā tā priekštecim, ļaujot Vācijā Meriva nopelnīt A+ enerģijas efektivitātes atzīmi. Vācijas muguras veselības asociācija AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V.) ir atzinusi īpaši pielāgojamo Opel minivenu visas tā ergonomiskās koncepcijas dēļ, jo tas sniedz labumu ne vien apkārtējai videi, bet arī īpašniekam. Ar jauno dīzeļdzinēju Meriva tagad pieejams par pievilcīgu cenu 16 000 eiro apmērā (Baltijas valstīs ieteicamā mazumtirdzniecības cena, ieskaitot PVN).

Jaunā Opel dīzeļdzinēju paaudze: jaudīga, ekonomiska un videi draudzīga

Jaunais Meriva ar 1,6 CDTI jau tagad izpilda nākotnē paredzētos Eiro 6 emisijas standartus. Nepieciešamais slāpekļa oksīda samazinājums ir panākts ar Lean NOx tehnoloģijām (LNT). Sistēmas īpašais LNT katalizators uzkrāj slāpekļa oksīdu. Kad krātuves kapacitāte ir aizpildīta, dzinēja vadības sistēma automātiski uzsāk reģenerāciju. Opel LNT sistēmai nav nepieciešama apkope.

 
Visi komentāri
 
LMT 19.jūnijs 2014 11:52
0 2 Atbildēt

Nabagdīzelis!

VWfans 19.jūnijs 2014 12:36
1 2 Atbildēt

Būs baudāms!

msh 27.jūnijs 2014 4:16
0 0 Atbildēt

Salīdzinājumā ar tavas merivas nemotoru - šis tiešām būs. Vienīgi tā dīvaini liekas šaurais apgriezienu diapazons, kurā visi trīs ķīseļi attīsta savu maksimālo griezes momentu, bet nu gribētos ticēt ka tur ir VNT un griezes momenta līkne ir lēzena.

KillerMiller 19.jūnijs 2014 14:18
1 0 Atbildēt

Ja jau viņam ir izcli progresīvais LNT katalizators, varbūt tas motors iztiek bez atgāzu recirkulācijas?

Crankshaft 19.jūnijs 2014 14:37
0 1 Atbildēt

:-) Neiztiek vis - EGR ir pirmais solis uz "mazkaitīgajiem"

dīzeļiem. Viss pārējais nāk "pec tam". Palasies oriģināltekstus!

Nja, lasītājs LMT atkal ievēmis savus "domu graudus", nu nav

Dievs lēmis cilvēciņam savādāk izpausties... :-((((( Žēl tādus :-(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti