„Ford” iepazīstina ar progresīvo apvidus automobili „Edge” 2

 

Foto: Publicitātes foto

Inchcape Motors | 27.jūnijs 2014 10:00

„Ford Motor Company” šonedēļ atklāja jauno „Ford Edge” — progresīvu, pirmklasīgu apvidus automobili, kura tirdzniecība Eiropā tiks uzsākta 2015. gadā.

Papildinot „Ford” apvidus automobiļu klāstu Eiropā, kurā jau ietilpst vidēja izmēra apvidus automobilis „Kuga” un mazās klases apvidus automobilis „EcoSport”, „Edge” uz Eiropu atvedīs jaunas, progresīvas tehnoloģijas.

Ar jauno „Edge” „Ford of Europe” atklās jaunu segmentu, kurā klientiem tiks piedāvāts progresīvs un plašs augstas klases apvidus automobilis. Jaunais „Edge” ar četrām durvīm, piecām sēdvietām un „Ford” raksturīgo braukšanas kvalitāti pircējiem vispirms būs pieejams Ziemeļamerikā nākamā gada sākumā, bet pēc tam arī Eiropā, Dienvidamerikā un Āzijas-Klusā okeāna reģionā.

Foto: Publicitātes foto

„Jaunajā „Edge” būs vairāk vietas pasažieriem nekā citos lielajos apvidus automobiļos, kuri maksā daudz vairāk. „Edge” dizains, komforts, ērtības un drošības sistēmas konkurē ar premium klases piedāvājumiem Eiropā,” apgalvo Mārketinga, pārdošanas un pakalpojumu nodaļas viceprezidents Rolants de Vārds.

Progresīva tehnoloģija

Jaunais „Edge” būs aprīkots ar adaptīvo stūres sistēmu, kas atvieglos manevrēšanu un padarīs braukšanu daudz patīkamāku, kā arī tas būs pirmais modelis Eiropā ar aktīvo trokšņa slāpēšanas sistēmu un priekšējo kameru ar dalīto skatu. Adaptīvā stūres sistēma nepārtraukti pielāgo stūres un riteņu pagrieziena attiecību braukšanas ātrumam, optimizējot stūres darbību jebkādos apstākļos. Braucot ar mazāku ātrumu, piemēram, novietojot automobili stāvvietā vai izbraucot šaurus pagriezienus, sistēma atvieglo transportlīdzekļa vadāmību un ļauj vieglāk pagriezt stūri. Braucot pa lielceļiem, tā reaģē uz autovadītāja kustībām daudz precīzāk un vienmērīgāk.

„Ford” aktīvā trokšņa slāpēšanas sistēma izmanto trīs salona mikrofonus un rada pretējus skaņas viļņus, kas nāk no audiosistēmas, slāpējot dzinēja radīto skaņu un salona atmosfēru. Priekšējā kamera ar dalīto skatu atvieglo sarežģītu krustojumu izbraukšanu un izbraukšanu no stāvvietām ar ierobežotu redzamību, izmantojot kameru ar 180 grādu skatu, kas iebūvēta automobiļa priekšpusē. Automobiļa sānos ir arī īpaši kanāli, kas veido „gaisa aizkaru”, tādējādi uzlabojot aerodinamiku, kad automobilis brauc ar lielāku ātrumu.

Foto: Publicitātes foto

Jaunajā „Ford Edge” būs pieejamas arī šādas sistēmas:
• Brīvroku bagāžas nodalījuma durvis
• SYNC 2 — progresīva Ford komunikācijas sistēma ar balss vadību
• Adaptīvā kruīza kontrole ar sadursmes novēršanas palīgsistēmu un priekšējās sadursmes brīdinājuma funkciju
• Uzlabota aktīvā parkošanās palīgsistēma ar perpendikulārās parkošanās palīgsistēmu un perpendikulārās satiksmes brīdinājuma sistēmu
• Piepūšamas aizmugurējo sēdekļu drošības jostas
• Inteliģentā visu riteņu piedziņa ar griezes momenta vektorēšanas kontroli un līkumu braukšanas kontroli
• Aktīvā pilsētas bremzēšanas palīgsistēma
• Aklās zonas informācijas sistēma
• Kursa maiņas brīdinājuma sistēma
• Ceļa zīmju atpazīšanas sistēma
• Apsildāma stūre un apsildāmi un dzesējami priekšējie sēdekļi

Foto: Publicitātes foto

Dinamisks dizains, kvalitāte un vadāmība

Jaunais „Edge” izceļas ar harizmātisku ārējo dizainu ar hromētu radiatora režģi, šaurajiem un smalki veidotajiem LED priekšējiem lukturiem, kā arī trīsdimensionāliem asmens formas LED aizmugurējiem lukturiem. Izteiksmīgos riteņus rotā 20 collu vieglmetāla diski. Savukārt pārdomātā virsbūves konstrukcija un piekares sistēma absorbē negludumus uz ceļa un troksni, neietekmējot vadāmību un nodrošinot tādu braukšanas kvalitāti, kas pilnībā atbilst klientu prasībām Eiropā. Virsbūves konstrukcija ir veidota no izturīga tērauda, kas padara vadāmību dinamiskāku. Neatkarīgā aizmugurējā piekare nodrošina dinamisku un patīkamu braucienu. Salona gaisotni uzlabo arī akustiskais stikls, savukārt „Edge” riepas samazina ceļa radītā trokšņa līmeni.

Foto: Publicitātes foto

Eiropā „Edge” būs pieejams divās Ford 2,0 l Duratorq TDCi dīzeļdzinēja versijās:
• ar 180 ZS jaudu, 400 Nm griezes momentu, CO2 izmešu daudzumu 149 g/km un 6 pakāpju manuālo transmisiju;
• ar 210 ZS jaudu, 450 Nm griezes momentu, CO2 izmešu daudzumu 159 g/km un 6 pakāpju PowerShift automātisko transmisiju.

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 27.jūnijs 2014 10:07
0 0 Atbildēt

Paveca ziņa!

Conqueror 27.jūnijs 2014 16:34
0 0 Atbildēt

daiļi uzrakstīts rakstelis! :)

man patika, tik labi palika ap sirdi! kādas tik tur sistēmas nav pieminētas! a kāpēc nav automātiskais alkometrs?

principā tā kā varētu stāties rindā uz šito auto.

man tie kuga par mazu, nevaru ielīst normāli, vajag lielāku auto :)

bet bagāžnieks tā kā par mazu, kādas četras alus kastes varēs ielikt?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 21

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti