"Volvo" krosovera "XC90" jaunā paaudze ceļu pie pircējiem sāks 2015.gadā. Neskaitot benzīna un dīzeļa versijas, jaunais modelis pircējiem tiks piedāvāts arī kā "Plug-in" hibrīds.
Par "T8" dēvētā "Volvo" hibrīdiekārta ar kopējo jaudu 400 ZS (640 Nm) sastāv no 2 litru četru cilindru benzīna motora, kas kombinācijā ar turbīnu un mehānisko kompresoru atbild par priekšējo riteņu piedziņu, savukārt 80 ZS jaudīgais elektromotors griezīs pakaļējos riteņus.
Elektriskā režīmā "XC90" hibrīds var nobraukt aptuveni 40 km, neradot kaitīgos izmešus, bet darbojoties standarta režīmā, kad benzīna un elektromotors strādā kopā, septiņvietīgā krosovera CO2 daudzums nepārsniegs 60 gramus uz vienu kilometru.
Bez jau nosauktās hibrīdversijas pircējs varēs pasūtīt 225 ZS (470 Nm) jaudīgu D5 Bi-turbo dīzeli, kas uz 100 km patērēs vidēji 6 litrus degvielas (labākais rādītājs klasē) vai ar mazāk jaudīgo (190, 400 Nm), taču vēl ekonomiskāko dīzeli, kas 100 km varēs veikt ar 5 litriem degvielas. Benzīna motoru izvēlē arī divi agregāti: T6, kas komplektā ar turbīnu un kompresoru attīsta 320 ZS un 400 Nm vai mazāk jaudīgo T5, kas attīsta 254 ZS un 350 Nm.
Tie patēriņi ir pasakas un potenciālo pircēju krāpšana. Personīgi ar to sakāros un varu apgalvot, ka nezinu citu auto ražotāju, kuri uzrādītu tik atšķirīgus rādītājus , salīdzinājumā ar realitāti.