Meksikas kompānija "LTM Hot Spot" prezentējusi superauto "The Inferno", kas aprīkots ar 1400 ZS jaudīgu V8 motoru un var sasniegt 395 km/h. Speciāls materiāls neļaus to sabojāt avārijā.
Meksikas galvaspilsētā Mehiko prezentētā superauto virsbūve konstruēta no īpaša materiāla – penometāla, kas izgatavots, noteiktās daļās sakausējot alumīniju, cinku un sudrabu. Kompānijas "LTM Hot Spot" patentētais materiāls ir ļoti izturīgs un tajā pašā laikā apveltīts ar ļoti mazu blīvumu (3600 kg/m3 pret 7600 kg/m3 tēraudam). Penometāls var deformēties līdz pat simts reizēm pārsniedzot savu sākotnējo izmēru un nodrošināt augstas trieciena amortizācijas īpašības, savukārt bojātās detaļas var atjaunot un lietot tikpat droši vairāk nekā desmit reižu.
Ražotājs neatklāj, vai uz prezentāciju atvests funkcionējošs prototips, vai tikai eksponēšanai paredzēts makets, vien norāda, ka kupejas izstrādāšana aizņēmusi septiņus gadus. Zināms, ka meksikāņu projektam piesaistīti speciālisti no Itālijas Antonio Ferraioli vadībā, kurš agrāk piedalījies "Lamborghini" superauto "Reventon", "Veneno" un "Asterion" izstrādāšanā.
Paredzams, ka "The Inferno" ražošana sāksies 2016.gadā.
Kurš "īstenais latvietis" atkal uzdarbojas, tulkošanai izmantodams "mātes valodu"? Kas, pie velna, ir "penometāls"? Kā latvietis jēdzienu "metal foam" varētu iztulkot savādāk kā vien "metāla putas"? Nu pastātiet man, vai ir vēl kādi varianti? Ne oriģinālvalodā, ne latviešu valodā ar "penu" tam nav nekāda sakara. Ak, jā - krieviski gan putas ir "peno"... ;) Āksti!