Jaunais Citroën C4 Picasso un Grand C4 Picasso - uzticams pavadonis ikdienā un tālā ceļā

 

Foto: Publicitātes attēls

Veho | 24.maijs 2016 10:04

Otrās paaudzes Citroën C4 Picasso, kas tika izlaists 2013. gadā, sava atzīstamā izskata un ērtību dēļ bija ļoti veiksmīgs modelis un tika pārdots vairāk kā 300 000 eksemplāros.

Jaunais C4 Picasso 2016. gada vasarā sāks jaunu ēru, lepojoties ar lielāku dinamiku un izcilību, ko piešķir jaunā priekšpuse, divu krāsu jumts un vairāk pielāgošanas iespēju, tai skaitā iespēja izvēlēties četrus atšķirīgus interjera dizainus. Lai pārliecinātu, ka ceļošana jaunajā C4 Picasso ir lieliska jebkurā laikā, tam ir jaunas noderīgas tehnoloģijas tādas kā brīvroku režīmā vadāms bagāžas nodalījuma aizvirtnis, jauns savienojums, kas tiek piedāvāts ar Citroën Connect Nav un jauno motoru PureTech 130 ZS Stop&Start EAT6. Jaunais Citroën C4 Picasso piedāvā braucējiem izbaudīt ķermeņa un prāta labsajūtu tieši tāpat kā Citroën Advanced Comfort® programma.

Veidots izmantojot CITROËN labākās zināšanas un radošumu, jaunais C4 Picasso ir moderns un inovatīvs minivens. Tas atšķiras ar stingru un ekspresīvu stilu, ko iezīmē dinamiskas līnijas un unikāls gaismas paraksts priekšā un aizmugurē. Dizainu izceļ oriģinālas proporcijas, kurās savienots kompakts eksterjers ar šajā klasē labāko interjera plašumu un bagāžas nodalījuma tilpumu. Salons ir veidots kā dzīvoklis un piedāvā tīru un gaišu gaisotni ar materiāliem, kas parāda, ko nozīmē kvalitāte un labsajūta. Šo sajūtu pastiprina C4 Picasso brauktspēja, kas, pateicoties EMP2 platformas attīstībai, sniedz ideālu ceļa saķeres un klasisko CITROËN ērtību apvienojumu. 

Citroën C4 Picasso ir pieejams ar visām tehnoloģijām labsajūtas uzlabošanai, tai skaitā 100% skārienjutīgu vadības saskarni un 12 collu HD panorāmas ekrānu, kā arī citiem jaunievedumiem braukšanas atvieglošanai, piemēram, Vision 360, Park Assist un adaptīvā kruīza kontrole. Jaunais Citroën C4 Picasso balstās uz šiem stingrajiem pamatiem un minivenu pasaulei piedāvā ideālu līdzsvaru ar:
– ATRAKTĪVU STILU, ietverot plūstošas un modernas virsbūves līnijas, lielākai personībai un dinamikai, kopā ar jaunu priekšējā bampera izskatu, kas pieejams abās versijās, jaunu 3D efekta aizmugurējās gaismas, kas pieejams visās aprīkojuma versijās, jaunus 17” vieglmetāla diskus, divtoņu jumtu, kas pieejams C4 Picasso, jaunu Silver jumta arkas krāsu Grand C4 Picasso modelim, kopā ar trīs jaunām virsbūves krāsām;
– KOMFORTS VISIEM, caur plašumu, modulāru dizainu un izcilu veiktspēju, piedāvājot:
 izvēlni starp 4 pielāgojamiem salona noskaņojuma stiliem, lai pielāgotos ikviena vadītāja vēlmēm;
 iespēju izvēlēties starp četriem interjera dizaina veidiem, lai radītu salonu, kas atbilst katra vēlmēm un piemērotos katra dzīves stilam;
 tehnoloģijas, kas padara dzīvi vieglāku ar jauno 3D Citroën Connect Nav savienoto navigācijas sistēmu apvienojumā ar jauno 7 collu skārienekrānu, nodrošinot lielāku sistēmas atsaucību un jaunus savienotos pakalpojumus. Jaunā sistēma arī optimizē 12 collu HD ekrāna izmantošanu, padarot to vēl pārskatāmāku. Vēl viena tehnoloģija, kas paredzēta lietošanai ikdienā, ir brīvroku režīmā atverams bagāžas nodalījuma aizvirtnis, ko vadītājs var atvērt ar vienkāršu kājas kustību;
 tehnoloģijas braukšanas atvieglošanai un drošības uzlabošanai, tādas kā: ātruma ierobežojošo zīmju atpazīšanas un ātruma pielāgošanas sistēma, adaptīvā kruīza kontroles sistēma ar STOP funkciju, joslu šķērsošanas brīdinājuma sistēma, aktīvā drošības sistēma, vadītāja neuzmanības atklāšanas sistēma un „Aklo” zonu uzraudzīšanas sistēma;
 jaunu motoru – PureTech 130 ZS Stop&Start EAT6, kas paplašina esošo Euro6 PureTech un BlueHDi motoru klāstu, ar iespaidīgas veiktspējas un degvielas ekonomiju.
„Mums jaunais Citroën C4 Picasso ir mūsu izcilāko zināšanu izrādīšana. Papildus tā unikālajam, modernajam un dinamiskajam stilam, tas piedāvā arī nesalīdzināmu komforta līmeni. Ar tā uzbūvi un EMP2 platformu tas braucējiem piedāvā plašumu, modularitāti un kvalitāti, kas uzlabo visu pasažieru labsajūtu. Šodien mēs to aprīkojam ar jaunām tehnoloģijām, kas vienkāršo ikdienu un uzlabo drošību. Jaunajam C4 Picasso piemīt viss, lai tas būtu līderis Eiropas tirgū,” saka Linda Džeksone (Linda Jackson), CITROËN izpilddirektore.

01 UNIKĀLS VIRSBŪVES DIZAINS UN DINAMISKS UN PRESTIŽS STILS

Virsbūves dizains – viscaur dinamisks

Jaunajam Citroën C4 Picasso piemīt enerģisks un moderns stils. Tas lepojas ar unikālu un dinamisku virsbūves formu, kas uzreiz pamanāma citu automašīnu vidū. Turklāt papildus tā plūstošajām līnijām un drosmīgajam izskatam, C4 Picasso 2016. gadā pieņems vēl prestižāku izskatu.
Attiecībā uz dizainu jaunajiem C4 Picasso un Grand C4 Picasso būs:
 abiem modeļiem ir jauna priekšpuse, padarot automašīnu dinamiskāku un piederīgu augstākajai minivenu klasei. Ar jaunajām detaļām tiek uzlabots kopējais tēls, kas liecinot par jaudu un stabilitāti. Jaunie modeļi ir saglabājuši trīs rindu gaismas, kas raksturo šodienas CITROËN. Hromētā zīmola emblēma plešas pa visu priekšpusi, apņemot dienas gaismas lukturus. Šāds dizains piešķir priekšgalam jaunu izskatu, padarot to vērtīgāku un platāku. Apakšējā daļā hromētā līnija nedaudz padziļinās līdz sasniedz dienasgaismas lukturus, tādējādi piešķirot papildu dinamiku. Stiepjoties uz ārpusi, šaurie lukturi arī iegūst jaunu izskatu. Virsbūves krāsā esošais bamperis sadala resti divās daļās. Tagad reste centrā ir samazināta un satur spoži melnu plāksni reģistrācijas numura zīmei un otru gaisa uztvērēju. Apakšā lielajā gaisa uztveršanas restē ir miglas lukturi, bet pati reste tiek izcelta ar hromētiem C veida galiem.
 jauns aizmugurējo gaismu standarts ar iespaidīgu gaismas parakstu un futūristisku 3D gaismas efektu;
 aizmugurē zīmola logo ievietots spilgti melnā hroma ietvarā, kas norāda uz CITROËN jauno pozīciju un piešķir automašīnai vairāk modernisma;
 melns divu toņu jumts (pieejams tikai C4 Picasso) izceļ automašīnas personību un vitalitāti. Pieejams kā papildaprīkojums un kopā ar jaunajām pielāgošanas iespējām komplektā ar spoži melnajiem atpakaļskata spoguļiem, izceļ virsbūves kopējo stilu;
 jauna jumta arku krāsa Silver un unikāls sānu rakstu, kas izceļ Grand C4 Picasso virsbūvi un tās eleganci;
 jauni, 17 collu vieglmetāla diski ar dimanta iekšējo tonējumu.
Lai izceltu tā labākās īpašības, jaunais Citroën C4 Picasso ir arī pieejams jaunā krāsu paletē, kurā ir enerģiskā un vitālā Lazuli Blue, Sand un Steel Grey toņi papildu elegancei. Šie toņi ir papildinājums jau esošajam krāsu piedāvājumam, kurā ietilpst arī Banquise White, Rubi Red, Shark Grey, Onyx Black un Moka Brown.

Interjera dizains – jauni dizaina motīvi

Lai sniegtu klientiem vidi, kas atbilst viņu dzīves stilam, jaunais Citroën C4 Picasso ir pieejams ar četriem pilnīgi atšķirīgiem dizaina motīviem, lai pievilinātu plašu klientu loku.
2016. gada C4 Picasso standarts ir jauns dizains, kas kopā ar Grey Harmony kontrolpaneļa un durvju apdari ļauj braucējiem maksimāli izmantot visas modeļa sniegtās kvalitātes un salona plašumu.
Kā papildu iespējas ir pieejami šādi dizaina motīvi:
 „Wild Blue“ koncentrēts uz modularitāti aktīvam un sportiskam dzīves stilam. Šis dizaina motīvs domāts dinamiskiem un jauniem klientiem, kuri pievērš uzmanību salona plašumam un atpūtai. Tas ietver plaši pielāgojamus un ar masāžas funkciju aprīkotus priekšējos sēdekļus, kā arī Levanzo Blue auduma apdari, hromētas ventilācijas atveres un durvju sliekšņus;
 „Dune Beige“ ar uzsvaru uz ērtībām ikdienā un gaismu. Šis dizaina motīvs domāts klientiem, kuri augsti vērtē ceļošanas ērtības un labsajūtu, meklējot pilnvērtīgu atpūtu. To pilnībā nodrošina Lounge Pack aprīkojums, kas ietver ērtus galvas balstus un elektroniski vadāmu pasažieru sēdekli ar papildu ērtībām. Dune Beige dizaina motīvs sastāv no Yatago Grey auduma apdares, pārdomātiem paklājiem un gaisa aromatizētāja. Tas ir arī pieejams ar divtoņu Nappa ādu;
 „Hype Grey“ domāts biznesa klases cienīgai braukšanas pieredzei. Šis dizaina motīvs tika veidots, lai piedāvātu klientiem, kas vēlas atšķirties un pievērš uzmanību detaļām. Aprīkots ar logu žalūzijām, lampiņām lasīšanai un elegances izjūtu, ko rada kontrolpanelis Pearl Grey krāsā un Finn Black / Cuir Grey auduma apdare.

02 KOMFORTA STANDARTS

Ar jauno C4 Picasso, CITROËN apliecina savu vienreizību un zināšanas komforta jomā. Jaunā modeļa veiklība un plašais aprīkojuma klāsts piedāvā braucējiem īpašu braukšanas baudījumu un patiesi aicina doties ceļojumā.
Jauno Citroën C4 Picasso raksturo:
 nepārspējams balstiekārtas komforts, panākot ideālu līdzsvaru starp braukšanas prieku un saķeri ar ceļu, panākts ar vertikāli novietotiem amortizatoriem un zem riteņu centra novietotu stiprinājuma asi;
 kokonam līdzīgs akustisks un vibrācijas komforts, kas tiek panākts ar elektronisko stūres pastiprinātāju, kas nodrošina optimālu reakciju uz ceļa, kontrolējot rites troksni caur balstrāmi un jaunu, dubulta materiāla akustisko blīvi uz aizmugurējās ass, radot nepārspējamu braukšanas komfortu;
 inteliģenta saķeres kontroles sistēma saķeres uzlabošanai, braucot pa nelīdzenu ceļu vai sliktos laika apstākļos.
Jaunais Citroën C4 Picasso lepojas arī ar:
 praktisku un ietilpīgu interjeru, kas radīts ar kompaktu ārieni (garums 4,44 m / platums 1,83 m / augstums 1,61 m), jaunais piecu sēdvietu Citroën C4 Picasso apvieno dzīvīgumu, plašumu un modulāras konstrukcijas. Citroën Grand C4 Picasso piedāvā pagarinātu virsbūvi un notur līdzsvaru starp līniju plūstošumu un salona ietilpību (garums 4,60 m/ platums 1,83 m / augstums 1,63 m). Pirmajā rindā nolokāmais pasažieru sēdeklis palielina ietilpību (virs 2,5 m). Otrajā rindā trīs savstarpēji neatkarīgi sēdekļi, kas visi ir vienādā platumā, var tik nolocīti pilnībā vai daļēji un pārbīdīti lielāku ērtību iegūšanai. Kājām atvēlētā 159 mm plašā telpa ir starp plašākajām savā klasē. Grand C4 Picasso trešā rinda sastāv no diviem noņemamiem sēdekļiem un īpašiem gaisa pūtējiem salona augšpusē;
 iespaidīgu bagāžas nodalījuma tilpumu, kas ir jaunā C4 Picasso stiprā puse. Aptverošais bagāžas nodalījuma izskats liecina par ietilpību un piedāvā teicamu piekļuvi iekraušanas telpai, kas mērāma ar 537 litriem un līdz pat 630 litriem, ja otrās rindas sēdekļi ir nolocīti (Grand C4 Picasso attiecīgi 645 litri un 704 litri). Papildus motorizētam bagāžnieka vākam, jaunais Citroën C4 Picasso pārsteidz ar brīvroku režīmā vadāmu bagāžas nodalījuma aizvirtni, kas, pateicoties zem aizmugurējā bampera novietotajam sensoram, lietotājiem ļauj atvērt bagāžas nodalījumu gadījumos, kad rokas ir aizņemtas;
 maksimālu gaišumu, jo papildus standarta panorāmas vējstiklam Citroën C4 Picasso panorāmas stikla jumts piedāvā pilnīgi jaunas izjūtas un nodrošina visiem pasažierus izcilu redzamību. C4 Picasso stiklotā virsma (5,30 m2), kas šajā klasē ir vislabākā, ļauj salonā ieplūst gaismai un izceļ izcilo telpas izjūtu un tās atvērtību pasaulei;
 mierīgu un pielāgojamu salona apgaismojumu ar jaunajā Citroën C4 Picasso pieejamiem apgaismotiem durvju rokturiem un kāju vietām, LED apgaismojumu mantu glabātuvēs pie griestiem. Viss apgaismojums ir pielāgojams atbilstoši videi;
 daudziem un asprātīgiem mantas glabāšanas nodalījumiem jaunais Citroën C4 Picasso turpina pārsteigt, kas izvietoti daudzviet salonā, tai skaitā kontrolpanelī izvietots apgaismots nodalījums, kas aprīkots ar rozeti, USB un 220V kontaktligzdu, kā arī ar noņemamu konsoli, kas atrodas starp vadītāja un pasažiera sēdekļiem modeļos, kas aprīkoti ar automātisko pārnesumkārbu;
 ērtiem sēdekļiem, jo visi C4 Picasso pasažieri ceļo pirmajā klasē. Jaunais modelis ir pieejams ar vadītāja un pasažiera sēdekļu papildu apsildi vai ar Lounge Pack, kas ietver pielāgotus galvas balstus vadītāja un pasažiera sēdekļiem, elektroniski vadāmu pasažiera sēdekli ar uzlabotu komforta līmeni, un ar masāžas funkciju aprīkotus vadītāja un pasažiera sēdekļus;
 patīkami un silti materiāli – jaunā Citroën C4 Picasso aprīkojumā ir īpaši rūpīgi veidots kontrolpanelis un mīksti durvju paneļi, kā apdarē izmantots augstākās kvalitātes audums un ādu.
Visas šīs īpašības padara jauno C4 Picasso par Citroën Advanced Comfort® līderi.
Citroën Advanced Comfort®
Ar 2016. gada Citroën C4 Picasso, CITROËN atkal demonstrē tā neatdarināmās spējas radīt automašīnu, kurā pasažieri vienkārši jūtas labi. Vislielākā uzmanība tiek pievērsta fiziskajai un garīgajai labsajūtai. To labi var novērot plašajā salonā, ērtajos sēdekļos un interjera dizaina motīvos.
CITROËN kopš tā dibināšanas 1919. gadā līdz mūsdienu prasībai „Esi atšķirīgs, jūties labi” (Be different, feel good ) vienmēr ir bijis priekšgalā jomā, kas attiecas uz komfortu automašīnās. Šis komforta koncepts ir kaut kas, ar ko CITROËN atšķiras. Tas ir svarīgs jebkura modeļa attīstībā un tiek atbalstīts ar ievērojamiem ieguldījumiem. Šodien CITROËN šo iezīmi padara redzamāku ar Citroën Advanced Comfort® programmas, kas paredzēta jebkura modeļa komforta līmeņa celšanai, attīstot īpašās tikai CITROËN raksturīgās detaļas, palīdzību.
Citroën Advanced Comfort® programma ir priekšplānā jebkurā CITROËN automašīnu radīšanas fāzē. Tā informē par stila un tehnoloģisko radīšanas procesu, nodrošinot zīmola rokrakstu komforta jomā. Ar jauno programmu, attīstot inženiertehnisku pieeju labsajūtas, kas atbilst klientu vēlmēm, nodrošināšanai CITROËN apliecina savas zināšanas un pieredzi.
Citroën Advanced Comfort® programma balstās uz četriem pamatnosacījumiem:
1) ar piekares, sēdekļu un akustiskajiem risinājumiem novērst visus traucējumus, lai CITROËN pasažieri justos kā kūniņā;
2) ar dāsnu un praktisku interjeru, asprātīgām mantu glabāšanas vietām un pieejamām vadības funkcijām padarīt ceļošanu ērtāku;
3) ar tehnoloģiju un noderīgu braukšanas atbalstu, kā arī nodrošinot nepārtrauktību klienta saiknei starp digitālo pasauli un automašīnu, padarīt automašīnas lietošanu vēl vienmērīgāku;
4) piedāvājot pasažieriem mieru, attēlojot tikai noderīgu informāciju un strādājot pie gaismas un materiāliem, atvieglot mentālo slodzi.

03 TEHNOLOĢISKI BAGĀTS

Šodien klienti vēlas mierīgu vidi, praktisku pielietojumu, nepārtrauktu un intuitīvu pieeju jaunām tehnoloģijām. Kā īsta dzīves telpa jaunais Citroën C4 Picasso ir vieta, kur uzlādēt Jūsu baterijas un pavadīt laiku kopā ar ģimeni un draugiem.

Inteliģenta palīdzība braukšanā

Vēl vairāk nekā jebkad pievēršot uzmanību pasažieru labsajūtai un drošībai, jaunais C4 Picasso papildus ikdienā noderīgajām funkcijām piedāvā jaunu aprīkojumu, kas ietver brīvroku piekļuvi automašīnai un tās iedarbināšanu, palīdzību kustības uzsākšanai uz slīpas virsmas, ksenona priekšējos lukturus, priekšējo lukturu automātisku pielāgošanos, riepu spiediena kontroles sistēmu, Vision 360 sistēmu, distances sensorus un atpakaļgaitas skata kameru.
Vēl drošākai un mierīgākai braukšanai, jaunajā C4 Picasso debitē jaunas un inteliģentas braukšanas palīgsistēmas.
 ATGĀDINĀJUMS PAR PĀRTRAUKUMU ir iekļauta jaunā C4 Picasso standartaprīkojumā. Šī sistēma ar skaņas signālu un „kafijas tases” signāllampiņu mērinstrumentu panelī vadītājam paziņo, ka ir pienācis laiks nelielai atpūtai.
 ĀTRUMA IEROBEŽOJUŠO CEĻA ZĪMJU ATPAZĪŠANAS SISTĒMA UN IETEIKUMI BRAUKŠANAS LAIKĀ ir sistēma, kas atpazīst ātruma ierobežojuma zīmes un nodod šo informāciju vadītājam. Ātruma ierobežojums var tik saglabāts kā jaunais uzstādījums kruīza kontroles / ātruma ierobežotāja sistēmā.
 BRĪDINĀJUMS VADĪTĀJA UZMANĪBAI ir sistēma, kas analizē vadītāja uzvedību, un gadījumā, ja vadītājs ir zaudējis modrību, sistēma ar skaņas un vizuālo brīdinājuma palīdzību brīdina vadītāju.
 JOSLU ŠĶĒRSOŠANAS BRĪDINĀJUMA SISTĒMA vadītājam palīdz novērst vadītāja miegainību vai vienkārši radušos neuzmanību, mašīnai braucot ar ātrumu virs 65 km/h. Izmantojot kameru, kas novietota vējstikla augšpusē, sistēma atpazīst horizontālos ceļa apzīmējumus un koriģē braukšanas trajektoriju un brīdina vadītāju, ja tā pamana sadalošās līnijas šķērsošanu bez pagrieziena rādītāja ieslēgšanas. Ja vadītājs grib braukt pa savu trajektoriju, tas var bloķēt sistēmas trajektorijas labojumus stingri turot stūri.
 „AKLĀS” ZONAS UZRAUDZĪBAS SISTĒMA attēlo vizuālu brīdinājumu atpakaļskata spogulī, ja tā pamana automašīnu vadītāja (kreisajā vai labajā) „aklajā” zonā. Ja braukšanas joslu uzraudzības sistēma ir aktīva un ja vadītājs, ieslēdzot pagrieziena rādītāju, tomēr vēlas veikt manevru, sistēma uz stūri virza papildu slodzi, tādējādi liedzot vadītājam to darīt, novēršot sadursmi.
 ADAPTĪVĀ KRUĪZA KONTROLE AR APSTĀŠANAS FUNKCIJU (pieejams tikai BlueHDi 150 ZS Stop&Start EAT6 versijai) – izmantojot radara sensoru, sistēma fiksē priekšā braucošu automašīnu un, iedarbojoties uz bremzēm un akseleratoru, automātiski ietur drošu distanci, kuru vadītājs pirms tam ir uzstādījis, līdz automašīnas apstāšanās brīdim. Pie braukšanas ātruma no 30 km/h līdz 180 km/h sistēma ļauj iestatīt ātruma kontroli un attālumu starp automašīnām, kā arī ātrumu pagriezienos.
 AKTĪVĀ BREMZĒŠANAS SISTĒMA (pieejama no 2016. gada novembra) ir ārkārtas bremzēšanas sistēma, kas kalpo, lai izvairītos no sadursmēm, kas varētu notikt braucot mazā ātrumā. Vējstikla augšējā daļā esošā kamera fiksē objektus kā, piemēram, priekšā braucošus vai stāvošus transportlīdzekļus. Tā darbojas sākot no 5 km/h līdz pat maksimālajam ātrumam. Vadītājs tiek brīdināts, ja rodas situācija, kurā iespējama sadursme. Ja vadītājs ignorē sistēmas brīdinājumus, tā automātiski bremzē automašīnu.
 BRĪDINĀJUMS PAR SADURSMES RISKU – sākot no ātruma 30 km/h šī sistēma brīdina vadītāju par to, ka viņa vadītā automašīna var nokļūt sadursmē ar priekšā esošo transportlīdzekli.

Telemātika

Lai jaunā Citroën C4 Picasso salonā starp visām ierīcēm nodrošinātu nepārtrauktu digitālo savienojumu, jaunais 7 collu skārienekrāns lepojas ar uzlabotu saskarni un jaudīgu ekrānu. Pilnīgi neatkarīgā 12 collu HD ekrāna darbība ir uzlabota ar jauno Citroën Connect Nav navigācijas sistēmu, nodrošinot papildu reaģētspēju, savienojamību un modularitāti. Ir uzlaboti arī savienojamie pakalpojumi.
 Citroën Connect Radio ir jaunākās paaudzes 7 collu skārienekrāns satur jaudīgas tehnoloģijas nepārtrauktai un ērtai lietošanai. Créative Technologie sistēma sagrupējusi visas vadīklas, tai skaitā braukšanas asistēšanas, gaisa kondicionēšanas, telefonijas ar Bluetooth tehnoloģiju (kontaktu un zvana gaidīšanas pārvaldībai), multimediju sistēmu, kas ļauj klausīties viedtālruņos saglabāto mūziku, kuru aplikācijas var tik dublētas skārienekrānā ar Mirror Screen (savietojama ar viedtālruņiem, kuros ir Apple CarPlayTM, Android Auto (pieejams 2016. gada beigās) un MirrorLink®) tā, ka tās viegli var sasniegt gan vadītājs, gan pasažieris. Aprīkojumā arī ietilpst 6 skaļruņu radio ar AM, FM un DAB (atkarīgs no valsts), kas vadāms ar komandpogām uz stūres.
 Citroën Connect Nav – šī jaunā 3D, skārienjutīgā navigācijas sistēma ļauj lietotājiem ar diviem pirkstiem pietuvināt un attālināt attēlu (tāpat kā planšetdatorā) un ir uzlabota, lai maršruta uzstādīšana būtu vieglāka un ērtāka. Eiropas galvenās pilsētas un apskates objekti ir attēloti 3D skatā, kamēr visi reljefi attēloti reālā izskatā. Uz ceļiem ar vairākām braukšanas joslām bultiņu sistēma palīdz vadītājam izvēlēties pareizo braukšanas joslu. Ekrānā navigācijas laikā parādās uznirstošs logs, lai nodrošinātu sarežģītāko krustojumu kopskatu ar attiecīgajām ceļa zīmēm. Sistēma informē vadītāju par ātruma ierobežojumiem uz galvenajiem ceļiem. Ik gadu ir pieejami četri ceļu kartes atjauninājumi. Tāpat, lai vienkāršotu lietošanu un padarītu braukšanu drošāku, balss komandas tagad ir pieejamas satelītnavigācijā, telefonam un mediju funkcijām. Sistēma ļauj ātri izlasīt SMS un e-pastus un nosūtīt ziņas. Lietojot ar USB savienojamo Mirror Screen funkciju, braucēji var izmantot visu savu multimediju saturu un skārienekrānā viegli piekļūt saviem viedtālruņiem un tajos esošajām lietotnēm.
Pirms tam iekļauta jaunā Citroën SpaceTourer aprīkojumā, jaunie uz Citroën Connect Nav navigācijas sistēmu attiecināmie pakalpojumi ļauj piekļūt: Traffic Pack, kas piedāvā aktuālāko satiksmes informāciju TomTom alternatīvus maršruta ieteikumus, laika prognozi, autostāvietas un degvielas uzpildes stacijas ar cenām, kā arī interesantākās apmeklējamās vietas; Alert Pack, norāda „bīstamās vietas” (radaru atrašanās vietas kartē); un Update Pack, karšu un programmatūras atjaunināšanai izmantojot USB.
 Citroën Connect Box ar SOS Pack un palīdzība – ar Citroën Connect Box vadītāji var piekļūt specializētai palīdzības platformai. Ja ir noticis negadījums, teksta ziņojums, kas ietver transportlīdzekļa identifikāciju, vadītāja telefona numuru un precīzu atrašanās vietu, manuāli vai automātiski tiek nosūtīts, izmantojot GSM saikni ar platformu, kas pārvalda zvanu saņemšanu un apstrādi. Ja vadītājs nevar atbildēt, zvans automātiski tiek nosūtīts glābšanas dienestam. Ar Citroën Connect Box un Citroën Connect Nav, braucēji var lietot navigāciju, neizmantojot savus viedtālruņus.
 Pakalpojumu klāstam, kas iekļauts Citroën Connect Pack, nepieciešamais aprīkojums ar Citroën Connect Box ar SOS Pack un palīdzību sastāv no trīs daļām: Monitoring Pack (bezmaksas abonēšana), kas satur virtuālo uzturēšanas rokasgrāmatu (automātiska nobraukuma uzraudzīšana un brīdināšana par nākamajām apkopēm) un eko braukšanas padomi (personalizēti ieteikumi, kas balstīti uz katra individuālo braukšanas stilu); Mapping Pack (maksas abonēšana), transportlīdzekļa ģeolokācijas noteikšanai (brīdina par transportlīdzekļa lietošanu ārpus iepriekš noteiktās teritorijas vai laika, attēlo pašreizējos un jau veiktos braucienus); un Tracking Pack (maksas abonēšana), kas papielina automašīnas atrašanas iespējas zādzības gadījumā (automašīnas ģeolokācija palīdz policijai to atrast). Vairāk par pieejamību interesējieties dīleru centros un/vai vietnē MyCitroen.fr.

04 JAUNAIS PURETECH 130 ZS STOP&START EAT6 MOTORS

Jaunais Citroën C4 Picasso ir pieejams ar plašu benzīna un dīzeļmotora klāstu, kas perfekti atbilst klientu vēlmēm, nodrošinot lielisku vadīšanas komfortu, ekonomiju un rūpēm par apkārtējās vides aizsardzību.
C4 Picasso ir etalons degvielas patēriņa un CO2 emisiju ziņā, pateicoties tā PureTech benzīna un BlueHDi dīzeļmotoriem, kas ir labākie savā klasē (C4 Picasso PureTech 130 ZS Stop&Start 6 ātrumu manuālā pārnesumkārba 115 g/km of CO2; C4 Picasso BlueHDi 120 ZS Stop&Start 6 ātrumu manuālā pārnesumkārba 94 g/km; C4 Picasso BlueHDi 120 ZS Stop&Start EAT6 102 g/km; C4 Picasso BlueHDi 150 ZS Stop&Start 6 ātrumu manuālā pārnesumkārba 107 g/km).
Tas ir pieejams ar plašu benzīna motoru klāstu (PureTech 110 ZS Stop&Start 6 ātrumu manuālā pārnesumkārba; PureTech 130 ZS Stop&Start 6 pārnesumu manuālā pārnesumkārba; THP 165 ZS Stop&Start EAT6) un dīzeļmotoriem (BlueHDi 100 ZS Stop&Start 5 pārnesumu manuālā pārnesumkārba; BlueHDi 120 ZS Stop&Start 6 pārnesumu manuālā pārnesumkārba vai EAT6; BlueHDi 150 ZS Stop&Start 6 pārnesumu manuālā pārnesumkārba vai EAT6).
2016. gadā modeļu klāsts tiks papildināts ar jaunu motoru – PureTech 130 ZS Stop&Start EAT6. Jaunais Citroën C4 Picasso apvienos lielisko PureTech 130 ZS Stop&Start motoru un EAT6 automātisko pārnesumkārbu, lai sniegtu vadītājam pilnīgu sirdsmieru un drošību uz ceļa. Jaunākās paaudzes EAT6 pārnesumkārba piedāvā pilnveidot braukšanas prieku, ko varēsiet kontrolēt tieši no stūres rata.
PureTech 130 ZS Stop&Start motors atbilst Euro6 izmešu standartiem. Ar tā degvielas patēriņu tikai 5,1 l/km un CO2 emisiju līmeni 115 g/km, jaunais PureTech 130 ZS Stop&Start 3-cilindru turbo motors ir uzlabotas veiktspējas un braukšanas komforta pārliecinošs pierādījums.
Aprīkots ar tiešo augstspiediena iesmidzināšanu un jaunākās paaudzes augstas veiktspējas turbīnu (kas darbojas ar 240 000 apgr./min), tas piedāvā uzlabotas braukšanas sajūtas, sākot jau no zemiem motora apgriezieniem ar maksimālo griezes momentu 230 Nm sasniedzot 1750 apgr./min. Tas lepojas ar labāko iespējamo kompromisu starp zema ātruma griezes momentu un jaudu, ar 95% no griezes momenta no 1 500 apgr./min līdz 3 500 apgr./min, padarot to par izcilu braukšanai jebkuros apstākļos. Tādējādi aprīkotie C4 Picasso un Grand C4 Picasso spēj sasniegt maksimālo ātrumu 201 km/h.
Dizainēts Francijā, ražots Spānijā Vigo rūpnīcā, Citroën C4 Picasso un Grand C4 Picasso 2016. gada jūnijā tiks prezentēts Francijā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti