Modernizētais "UAZ Patriot" kļuvis sliktāks bezceļos; pircēji pieprasa izmaiņas 1

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 21.oktobris 2016 14:27

Krievu mediji ziņo par petīciju, kas iesniegta Uļjanovskas rūpnīcas vadībai – dokumentā pieprasīts veikt izmaiņas modernizētā "UAZ Patriot" konstrukcijā, kam esot pasliktinājušās bezceļu īpašības

Pārgājamība un spēja izbraukt tur, kur citi automobiļi met līkumu līdz šim bija "UAZ Patriot" lielākais trumpis, taču tieši šīs īpašības modernizācijas procesā esot zaudētas, apgalvo Uļjanovskas apvidnieka entuziasti, kas šo dokumentu parakstījuši.

Pie vainas esot jaunā kopējā degvielas tvertne, kas tagad novietota zem rāmja (agrāk bija divas atsevišķas katrā sānā) un būtiski ietekmē tādu bezceļu automašīnām svarīgu parametru, kā rampas leņķis. Tagad pat nobraucot uz parasta meža ceļa pastāv risks sabojāt degvielas tvertni, pārbraucot kārtējo nelielo pauguriņu.

Izmaiņu prasītāji atgādina, ka agrāk Patriota zemākais punkts bija karteri, bet starp asīm attālums no zemes līdz mašīnas agregātiem bija 40 cm, turpretim tagad līdz degvielas tvertnei paliek tikai 25 cm.

Petīcijā uzsvērts, ka ar šādu auto nobraukt no ceļa ir esot riskanti.   

Modernizētais "UAZ Patriot" tika atklāts 12.oktobrī. Dizaineri tam izveidojuši jaunu radiatora režģi ar hromētu apmalīti un lielāka izmēra kompānijas logotipu, savukārt salonā iebūvēta jauna stūre ar funkciju vadības pogām, jauns priekšējais panelis ar mērinstrumentu bloku un multimediju sistēmu, kā arī savādāka izskata stāvbremzes un pārnesumu sviras selektoriem.

Automobilim uzlabota skaņas izolācija un barošanas sistēma. Pieejamo ekstru sarakstā iekļauta stabilizācijas sistēma, atpakaļskata kamera, kruīzkontrole un parkošanās sensori priekšā un aizmugurē.  

"Eaton" elektroniskais aizmugurējā tilta bloķētājs ir pieejams visām "Patriot" versijām, savukārt motoru klāsts tagad pārstāvēts tikai ar vienu dzinēju -  2,7 litru 135 Zs benzīna agregātu, kas strādā komplektā ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu.

 

 
Visi komentāri
 
experc 24.oktobris 2016 15:34
0 0 Atbildēt

Vatei nevajag komfortu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas jauno auto tirgus – dīzeļiem vairs tikai 20% 1

Jaunākais Vācijas jauno automobiļu tirgus apskats liecina, ka 2021.gada jūlijā Eiropas lielākajā tirgū piereģistrēto dīzeļauto īpatsvars ir vairs tikai 19,7 procenti. Lasīt vairāk

 

Subaru piesaka otru modeli Wilderness līnijai 1

Japānas autobūves kompānija Subaru paziņojusi par vēl vienu modeli, kas iekļausies skarbākiem bezceļiem sagatavotajā piedāvājumā ar nosaukumu Wilderness. Iespējams, tas būs Forester. Lasīt vairāk

 

"Toyota" peļņa pagājušajā ceturksnī sasniegusi rekordaugstu līmeni

Japānas autobūves uzņēmums "Toyota Motor Corp." šī biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās jūnijā, strādājis ar 897,8 miljardu jenu (6,9 miljardu eiro) tīro peļņu, un tas ir visu laiku augstākais līmenis šim periodam, liecina uzņēmuma otrdien publiskotais pārskats. Lasīt vairāk

 

Minirallijam “Ropaži” pirmajā dienā piesakās jau vairāk nekā 50 ekipāžas

Minirallijs Latvijā turpina savu uzvaras gājienu – pēc pirmajiem diviem posmiem, kuros katrā uz starta izgāja vairāk nekā 100 ekipāžas, pienācis laiks gatavoties sezonas populārākajam posmam - minirallijs “Ropaži”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti