Pirmie ar ūdeņradi darbināmie "Honda Clarity Fuel Cell" ierodas Eiropā 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 9.decembris 2016 12:34

Japānas autobūves kompānija Honda uzsākusi ar ūdeņraža degvielu darbināmo "Honda Clarity Fuel Cell" piegādi Eiropas tirgum.

Pirmie seši eksemplāri novembra beigās jau nobraukuši no kuģa un tiks piegādāti klientiem Londonā un Kopenhāgenā HyFIVE („Hydrogen for Innovative Vehicles“) projekta ietvaros. Atgādināsim, ka HyFIVE ir projekts, kas cenšas popularizēt ar ūdeņradi darbināmos auto, iepazīstināt ar šo tehnoloģiju plašākas iedzīvotāju masas un izveidot atbilstošu infrastruktūru Eiropas valstīs.

Pēc pirmā etapa sekos nākamā attīstības fāze, kad 185, dažādu kompāniju ražotie ar ūdeņradi darbināmie auto tiks piegādāti privātajiem pasūtītājiem un uzņēmējiem Dānijā, Vācijā, Lielbritānijā, Itālijā, Austrijā un Zviedrijā.

"Clarity" degvielas šūnu ("Clarity FuelCell") tehnoloģija ir pasaulē pirmā ražošanā palaistā degvielas šūnu tehnoloģija, kurā viss degvielas šūnu piedziņas bloks atrodas zem motora pārsega. Ar autonomiju līdz pat 366 jūdzēm (589 km) "Clarity" degvielas šūnu auto sasniedz klasē labākos autonomijas diapazona rādītājus, vienlaikus ar unikālo aprīkojuma paketi pirmo reizi šāda tipa automašīnā piedāvājot salona dizainu ar vietu pieciem pasažieriem.

"Honda Clarity Cell" savu pasaules pirmizrādi svinēja Tokijas autoizstādē pagājušā gada oktobrī. 

 
Visi komentāri
 
Audit 9.decembris 2016 16:45
4 8 Atbildēt

Neslavinu HONDA, man viņa neiet pie sirds, bet tā ir auto nākotne. "Plikie" elektroauto nekam neder, ja ņem vērā izstrādājuma kopējo dzīves ciklu/ietekmi uz apkārtējo vidi.

Kanibaals 11.decembris 2016 0:55
0 1 Atbildēt

ūdeņražauto ir tā pati krāpšana, kas ekonomiskās fluorescentās spuldzes, tikpat zaļi.

tas ir mans auto 10.decembris 2016 23:49
3 8 Atbildēt

Honda vai cits, vienalga.

Ja var braukt ar ūdeni ir ok.

Kanibaals 11.decembris 2016 0:54
0 1 Atbildēt

Ar ūdeni? Moš vēl kamīnu gribi ar pelniem kurināt?

Kovacs 13.decembris 2016 9:21
0 0 Atbildēt

pirms laika Musk's pamatīgi nolika ūdeņraža auto par labu baterijām, jo esot ļoti neefektīvi un baterijas būšot pareizā izvēle.

Kā būs, laiks rādīs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 29

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 2

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti