Norvēģija uzsāk Opel Ampera-e tirdzniecību Eiropā (+ foto) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

Opel | 16.decembris 2016 6:41

Norvēģija kā pirmā valsts Eiropā šodien (2016. gada 14. decembrī) uzsāk revolucionārās Ampera-e tirdzniecību.

Opel elektroauto ar iespēju elektriskajā režīmā nobraukt vairāk nekā 500 km (mērījums balstīts uz NEDC (The New European Driving Cycle) datiem kilometros, >500 km ir provizoriskais rādītājs) vispirms tirdzniecībā būs pieejams Eiropas elektromobiļu tirgū ar vislielāko pieprasījumu.

Tā kā sākumā Ampera-e nebūs straujš ražošanas pieaugums, pirmajos mēnešos būs pieejams ierobežots automobiļu skaits. Tāpēc tika ieviests pakāpeniskas tirdzniecības uzsākšanas plāns Eiropas tirgos, sākotnēji koncentrējoties uz tiem, kuros jau ir elektroauto infrastruktūra, un / vai tie ir parādījuši vislielāko vēlmi papildināt savas ielas ar transportlīdzekļiem, kas darbināmi ar elektrību. Pēc pirmo transportlīdzekļu piegādēm pavasarī Norvēģijā, nākamās valstis rindā ir Vācija, Nīderlande, Francija un Šveice. Vairums citas Eiropas valstis sekos 2017. gadā beigās vai 2018. gada laikā, kad pieaugs ražošanas apjomi.

Ir viegli izskaidrot, kādēļ par pirmo tirgu, kur uzsākt Ampera-e tirdzniecību, ir izvēlēta Norvēģija. Tajā ir līdz šim visvairāk nobriedušais elektroauto tirgus Eiropā, un drīz jau uz tās ceļiem būs 100,000 akumulatoru elektroauto (BEV). Veiksmīga politika, piemēram, atbrīvojums no pirkšanas nodokļa par elektroauto, atbrīvojums no PVN par pirkumu un līzingu, zems ikgadējais ceļa nodoklis, netiek iekasēta nauda par maksas ceļiem un prāmjiem, bezmaksas pašvaldības autostāvvietas, atļauja izmantot sabiedriskā transporta joslu un par 50 procentiem samazināts uzņēmumu auto nodoklis – šie faktori veido vilinošu piedāvājumu, lai norvēģi domātu par pāreju uz elektriskajiem transportlīdzekļiem. Norvēģijā jau vairākus gadus elektrisko transportlīdzekļu procents no pārdotajām jaunajām automašīnām ir bijusi augstākais pasaulē, 2015. gadā sasniedzot jau 22 procentus, dažās valsts daļās elektroauto skaitam pārsniedzot 30 procentus.

“Mēs jau no pirmās dienas zinājām, ka Ampera-e pieejamība būs ierobežota lēnas ražošanas uzsākšanas dēļ Orion rūpnīcā Mičiganā,” saka Peters Kristians Kusperts (Peter Christian Küspert), Opel Group pārdošanas un pēcpārdošanas viceprezidents. “Tāpēc mēs pieņēmām lēmumu par labu pakāpeniskam ieviešanas plānam, vispirms sākot ar valstīm, kurās jau ir sava veida elektroauto infrastruktūra un ar vietām vai valstīm, kas ir izrādījušas ambīcijas kļūt par EV līderiem. Tādēļ par prioritāti ir kļuvusi Norvēģija, Vācija, Nīderlande, Francija un Šveice. Tomēr mēs esam elastīgi un varēsim īsā laika periodā pievienot valstis vai mainīt kārtību, ja kāda valsts kļūst īpaši pievilcīga, piemēram, mainoties politikai. Mūsu mērķis ir līdz 2018. gadam sasniegt pietiekami daudz jaudas, lai mēs varētu piedāvāt atbilstošus apjomus lielākajai daļai Eiropas valstu. Mūsu pašreizējais plāns paredz, ka Ampera-e tiks pārdota ar e-aģentu starpniecību, kas tiks izvēlēti no Opel dīleru tīkla visā tirgū, izņemot Norvēģiju, kur tā tiks pārdota visā Opel dīleru tīklā, zinot, ka Ampera-e tur drīz būs Opel bestsellers.”

Opel Ampera-e pārdefinē elektromobilitāti ar iespēju elektriskajā režīmā nobraukt vairāk nekā 500 km – par vismaz 100 km vairāk nekā tās tuvākais šī brīža konkurents segmentā. Kombinētais WLTP diapazons (Vispasaules harmonizētā vieglo transportlīdzekļu pārbaudes procedūra) tiek lēsts lielāks par 380 km. Protams, diapazons ikdienas lietošanā mainās un ir atkarīgs no braukšanas stila un no ārējiem faktoriem, piemēram, no gaisa temperatūras vai jūsu izvēlētā maršruta topogrāfijas.

Kad klientiem ir nepieciešams uzlādēt savu auto, viņi publiskajā 50 kW līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijā var “uzpildīt” ap 150 km tikai 30 minūtēs (vidējais rādītājs, kas mērīts pamatojoties uz provizoriskiem NEDC testiem).

Vācija, Nīderlande, Francija un Šveice ir nākamās rindā, kas saņems Opel elektroauto.

 
Visi komentāri
 
LMT 16.decembris 2016 9:38
1 1 Atbildēt

O, varbūt norvēģu opelis tā nerūsēs! Izskats ar piemīlīgs.

jonj 16.decembris 2016 13:15
1 0 Atbildēt

Cenu nelieka laikam tapēc ka briesmīgi liels laikam

Vērotājs no malas 16.decembris 2016 14:45
0 1 Atbildēt

Cerams ka Amerikas Mičiganā ražotais Opelis nerūsēs.

Elektro auto umn hibrīdi smird 16.decembris 2016 15:39
1 5 Atbildēt

Mašīna izskatās neko,bet es viņu nevaru un nekad nevarešu nosaukt par labu,jo viņš ir elektrisks.Un tāpēc arī nekad viņu nepirkšu un nespēšu ar tādu braukt.

Kanibaals 16.decembris 2016 21:56
0 0 Atbildēt

Speciāli sačakarēja normālu dizainu, lai nepērk e-auto.

Experc 18.decembris 2016 12:29
0 0 Atbildēt

500 km vismaz normāls cipars. Ziemā varētu būt kādi 350..vai 300.

Citādi ir tādi elektromobīļi kur pat ārpus pilsētas nevar izbraukt. Šis neko.

Shamejais 3.janvāris 2017 20:48
0 0 Atbildēt

Tak pamanīji, runa iet par NORVĒĢIJU??? Naftas zeme :) Var atļauties ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti