"Porsche" - jauns gads, jauni modeļi 7

 

Foto: Publicitātes attēls

porsche.lv | 10.janvāris 2017 10:06

Porsche papildina savu 911 līniju ar GTS modeļiem. Jau šī gada martā būs pieejami pieci jauni modeļi: 911 Carrera GTS ar aizmugurējo piedziņu, 911 Carrera 4 GTS ar pilnpiedziņu – abi pieejami gan Coupé, gan Cabriolet versijās – un 911 Targa 4 GTS ar pilnpiedziņu.

To 3,0 litru horizontālā sešcilindru motora jaunais turbokompresors palielina jaudu līdz 331 kW (450 ZS). Motora jauda ir par 22 kW (30 ZS) lielāka nekā 911 Carrera S motora jauda un par 15 kW (20 ZS) lielāka nekā iepriekšējo atbilstošo GTS modeļu atmosfērisko motoru jauda. Visi modeļi ir pieejami ar manuālo septiņu pakāpju pārnesumkārbu vai papildaprīkojumā pieejamo dubulto sajūgu Porsche Doppelkupplung (PDK).

Vairāk jaudas labākai veiktspējai
Motora 550 Nm maksimālais griezes moments nodrošina vēl labāku un plūstošāku paātrinājumu. Minētais griezes moments ir pieejams starp 2150 un 5000 apgriezieniem minūtē. Porsche aktīvā piekares vadības sistēma (PASM) ir iekļauta visu GTS modeļu standarta aprīkojumā. GTS Coupé versijām ir PASM sporta šasija un, līdz ar to, par 10 mm zemāks klīrenss. 911 Carrera 4 GTS Coupé ir saimes ātrākais sprinteris: Ar standarta aprīkojumā uzstādīto dubulto sajūgu Porsche Doppelkupplung (PDK) un Sport Chrono pakotni tas ieskrienas no 0 līdz 100 km/h 3,6 sekundēs. Visu GTS modeļu maksimālais ātrums pārsniedz 300 km/h. Augstāko rādītāju – 312 km/h – uzrāda Coupé ar manuālo transmisiju un aizmugurējo piedziņu.

GTS ir izdevies ne vien uzlabot veiktspēju, bet arī saglabāt efektivitāti – piemēram, atbilstoši jaunā Eiropas braukšanas cikla (NEDC) vērtējumam, 911 Carrera GTS ar PDK patērē tikai 8,3 l/100 km. Tas nozīmē, ka GTS emisija ir 188 g/km CO2.

Tipisks GTS: melni elementi gan salonā, gan uz virsbūves
GTS modeļi 911 saimē izceļas ne tikai tehnisko rādītāju ziņā, bet arī ar savu dizainu: visu modeļu pamatā ir platā pilnpiedziņas šasija, kuras izmērs pat aizmugurējās piedziņas modeļos ir 1852 mm. Jaunais Sport Design virsbūves priekšējais apakšējais panelis izceļ automašīnas sportisko raksturu. Virsbūves aizmugure ir uzlabota aerodinamikas ziņā. Zems priekšējais spoileris un augstāks aizmugurējā spoilera pagarinājums salīdzinājumā ar Carrera S modeļiem vēl vairāk samazina cēlējspēku pie priekšējās un aizmugurējās ass. GTS aizmuguri var atpazīt vienā acumirklī: tonēti aizmugurējie lukturi, melns glancēts gaisa ieplūdes režģis un standarta aprīkojumā uzstādītās sporta izplūdes sistēmas melni centrālie dubultie aizmugurējie izpūtēji. Aizmugurējās piedziņas modeļu dizainā iestrādāta jauna melna apdares josla starp aizmugurējiem lukturiem. Savukārt apgaismojuma josla ir uzstādīta tikai pilnpiedziņas modeļiem. Sānskatu lieliski papildina Sport Design ārējie spoguļi, melni glancēti 20 collu diski ar centrālo fiksāciju un GTS logotips uz durvīm. Targa modeļiem raksturīgā josla, kas GTS modelī pirmoreiz pieejama melnā krāsā, padara 911 Targa vizuāli īpaši izteiksmīgu.

Jauna Porsche Track Precision lietotne un kvalitatīvs aprīkojums
Arī salonā ir redzams – šis ir GTS. Sport Chrono pakotnes hronometrs ir priekšējā paneļa centrālais elements. Vienlaicīgi ar jauno GTS modeļu nonākšanu tirgū tiek publicēta arī atjaunotā un uzlabotā Porsche Track Precision lietotne. Lietotnes funkcijas ietver braukšanas datu automātisku ierakstīšanu, detalizētu attēlošanu un analīzi viedtālrunī.GTS sēdekļiem ir Alcantara apdare ar jauna veida šuvēm. Sporta sēdekļus Plus, uz kuru galvas balstiem ir izšūts GTS logotips, elektriski var regulēt 4 veidos, un sēdekļi nodrošina vēl labāku sānu atbalstu un komfortu. Salona dizainu papildina arī matēta, melna anodēta alumīnija līstes uz kontrolmērinstrumentu paneļa un plašais Alcantara apdares lietojums – šis materiāls izmantots gan uz stūres, gan viduskonsoles un elkoņbalstiem.

911 GTS modeļus var pasūtīt jau tagad. Bāzes cena automašīnai (neiekļ. PVN):

911 Carrera GTS – 104 400 eiro
911 Carrera 4 GTS – 110 600 eiro
911 Carrera GTS Cabrio – 115 400 eiro
911 Carrera 4 GTS Cabrio – 121 600 eiro
911 Targa 4 GTS – 121 600 eiro

 
Visi komentāri
 
LMT 10.janvāris 2017 13:53
6 0 Atbildēt

Labais

iAuto 10.janvāris 2017 16:17
5 0 Atbildēt

Es pat 3 reizes izlasīju šo komentāru, kaut kas nebijis no LMT :)

LMT 12.janvāris 2017 13:13
2 0 Atbildēt

Malacis + no manis par vērību. To rakstīja kāds no mana fanupulka. Mans eksperta paziņojums būtu,- glīts 80to gadu auto!

ReinisPaberzis 10.janvāris 2017 16:24
2 1 Atbildēt

Porsche tāds vien Zaz autobūves pakaļdarinājums vien ir :)

audii 10.janvāris 2017 18:35
0 0 Atbildēt

Tad ja baigais sapņu ZAZ....

Ak vai! 10.janvāris 2017 20:55
0 0 Atbildēt

neviens nemaksā mazāk par 100 000

experc 11.janvāris 2017 16:20
2 0 Atbildēt

Nabagu autiņi!

911 Carrera GTS ceļa nodoklis būs 168 eiro ( 196 grami uz 100 km)

Maksās mazāk kā premium ģimenes autiņš kraisler voyager.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti