Elektriskā "Jaguar" (no 2018.g) pamatā būs "I-Pace" koncepts (+ foto) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 26.janvāris 2017 12:32

I-PACE konceptauto ir kas vairāk par tikai koncepciju. Tas ir ieskats Jaguar pirmajā sērijveida automobilī, kura jaudas apgādi nodrošina akumulators, parādot apņemšanos radīt elektriskos automobiļus, kas nodrošinās to vadītājiem patiesu aizrautību.

Jaguar iegulda jaunākajās bezizmešu tehnoloģijās un palīdz vadītājiem labāk izprast elektriskos automobiļus.

I-PACE konceptauto piešķirs elektriskajiem automobiļiem aizraujošo Jaguar sniegumu. Jaguar I-PACE  pirmais elektriskais automobilis būs pieejams no 2018. gada otrās puses un nodrošinās 700 Nm lielu tūlītējo griezes momentu, 400 ZS un paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h aptuveni 4 sekundēs. Nākamās paaudzes tehnoloģijas un uz nākotni orientētais dizains kopā rada automobili bez izmešiem ar nepārprotamu Jaguar braukšanas pieredzi.

Tūlītējs griezes moments piedāvā elpu aizraujošu paātrinājumu taisnā līnijā. I-PACE konceptauto kā īsts Jaguar izmanto savu spēku arī dažādās citās braukšanas vidēs. Ar pilnpiedziņas stabilitāti un sporta automobiļa izveicību I-PACE konceptauto iedvesmo uz pārliecinošu braucienu uz visām ceļa virsmām un visos laikapstākļos.

I-PACE konceptauto ir konstruēts un būvēts, lai izmantotu elektrisko automobiļu piedāvātās jaunās iespējas. Viss ir radīts īstai aizrautībai – no inovatīvās alumīnija uzbūves proporcijām līdz dinamiskajai vadāmībai un ikdienas lietojuma praktiskumam.

Iekšpusē I-PACE konceptauto ir vienlīdz plašs un sportisks. Zudusi vajadzība izvietot iekšdedzes dzinēju nodrošina īpaši daudz vietas salonā ar pieciem pilnizmēra sēdekļiem un bagātīgu vietu kājām aizmugurē sēdošajiem pasažieriem.

Ar piecvietīgo salonu, kas ir gan izsmalcināts, gan sportisks, pateicoties ekskluzīviem materiāliem un attīstītām tehnoloģijām, I-PACE konceptauto nodrošina īpašu atmosfēru jau tajā brīdī, kad atverat durvis. Tā nefiksētā viduskonsole un panorāmas jumts apvienojas, lai radītu gaišu un gaisīgu salonu, kas izceļ īpašo salona pakotni.

"Mūsu izaicinājums bija konstruēt un uzbūvēt elektrisko automobili, kas ir nepārprotami Jaguar – automobili, kas parādīs, ka elektriskais automobilis var būt autobraucēja automobilis, un iepriecinās maņas."

Aiens Kallums (Ian Callum), dizaina nodaļas direktors

I-PACE konceptauto dramatiskais, izteiksmīgais izskats ar aerodinamisko dzinēja pārsega gaisa savācēju, vienlīmeņa durvju rokturiem un pārliecinošajiem gaisa kanāliem maksimāli palielina elektriskā automobiļa darbības attālumu un palīdz tam efektīvi šķelt gaisu.

I-PACE konceptauto nodrošina iesaisti bez piepūles, izmantojot četrus ekrānus, kas ērti pakārtoti vadītājam. Viduskonsolē ir divi informācijas un izklaides skārienekrāni, savukārt automobiļa informācija tiek attēlota atsevišķi aiz stūres. Pilnkrāsu Head Up displejs neuzbāzīgi attēlo būtiskāko informāciju uz automobiļa vējstikla.

I-PACE - DARBĪBAS ATTĀLUMS

Ar vienu uzlādi I-PACE konceptauto var mērot vairāk par 500 km.*

SNIEGUMS

Tā tūlītējais griezes moments, pilnpiedziņas spējas un aerodinamiskais dizains ļauj I-PACE konceptauto panākt sporta automobiļa cienīgu paātrinājumu, sasniedzot 100 km/h aptuveni 4 sekundēs**.

AKUMULATORS

I-PACE darbības attālumu nosaka tā augsto tehnoloģiju litija jonu akumulators ar 90 kWh** jaudu.

JAUDA

Ar 700 Nm lielu tūlītējo griezes momentu I-PACE konceptauto divi elektromotori kopā saražo 400 ZS jaudu.**

IZMĒRI

5 pilnizmēra sēdekļi

Aizmugurējais bagāžas nodalījums: 530 litri

Priekšējais bagāžas nodalījums: 36 litri

Izmērs: 4680 mm (G) x 1560 mm (A) x 1890 mm(P)*

UZLĀDE

I-PACE konceptauto var panākt 80% uzlādi 90 minūtēs, izmantojot 50 kW līdzstrāvas ātro lādētāju.**

*ES NEDC pārbaužu cikls

** Visi paātrinājuma, jaudas, ātruma, darbības attāluma un uzlādes rādītāji ir ražotāja aplēses, balstoties uz publicēšanas brīdī pieejamo informāciju. Ražotie automobiļi pirms izlaišanas tiks pārbaudīti un sertificēti, un pirms pasūtījumu veikšanas būs pieejami oficiālie rādītāji.

 
Visi komentāri
 
experc 27.janvāris 2017 13:50
0 0 Atbildēt

Tas jau tikai koncepts. Realitātē būs nedaudz vājāks. Tādā, te aprakstītā komplektācijā jaguārs maksātu 200 000. Tāpēc realitātē akumulators būs vājāks, sniegums zemāks.

( tikai nevajag salīdzināt ar teslu. Tesla ir ASV uzņēmums, un kā visi amerikāņi ir daudz lētāka par Eiropas brīnumiem)

Man personīgi daudz lielāka interese ir par Teslas Modeli 3.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti