Vācijas autobūves kompānija BMW papildinājusi 5.sērijas klāstu ar universāla modeli, kas markas dīleru centros tas nonāks jūnijā.
Automašīnas gabarīti ir sekojoši: garums – 4943 mm, platums – 1868 mm, augstums – 1498 mm. tas nozīmē, ka jaunais modelis ir par 36 mm garāks, 8 mm platāks un 10 mm augstāks. Par 7 mm pastiepusies riteņu bāzes, kas tagad sasniedz 2975 mm.
Palielinājies arī bagāžas nodalījuma tilpums – tagad tajā ietilpst 570 litri (+10), kas pieaug līdz 1700 litriem (+30), ja nolaistas aizmugures sēdekļa atzveltne. Universālu cienītājus noteikti iepriecinās vēl kāds būtisks rādītājs, kas jaunajam modelim ir ar plusa zīmi, proti - +120 kg kravnesībai tagad sasniedzot 720-730 kg.
Ērtības bagāžas telpai nodrošinās atsevišķi atverams piekto durvju stikls, elektropievads vākam un pogas, kas ļaus nolocīt otro sēdekļu rindu bagāžnieka grīdā.
Jau bāzes versijā universāls būs komplektēts ar pneimatisko piekari aizmugurē, kas automātiski uzturēs nepieciešamo augstumu neatkarīgi no iekrautās kravas smaguma. Tāpat jaunajam modelim būs pieejami adaptīvie amortizatori, aktīvie šķersstabilizatori un sportiskā M piekare ar 10 mm zemāku klīrensu.
Sākumā pircējam tiks piedāvāta divu benzīna un divu dīzeļa motoru izvēle. Mazāk jaudīgais benzīna motors ir 2,0 litru četru cilindru turbo agregāts ar 252 Zs (350 Nm) jaudu, kas paredzēts versijai 530i, savukārt jaudīgākais 3,0 litru sešcilindru dzinējs, kas attīsta 340 Zs (450 Nm) tiek montēts versijai 540i un kombinēts ar pilnpiedziņu.
Dīzeļdzinējus pārstāv 2,0 litru četru cilindru agregāts ar 190 Zs (400 Nm) versijai 520d, kā arī 3,0 litru sešcilindru motors ar 265 Zs (620 Nm) versijai 530d. Bāzes dīzeļdzinējs tiek kombinēts ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu (8AK – par piemaksu), savukārt visas pārējās versijas jau no rūpnīcas komplektētas ar astoņu pakāpju automātisko kārbu. Versiju ar jaudīgāko dīzeļdzinēju varēs pasūtīt arī variantā ar pilnpiedziņu.
Kā jau varēja gaidīt, 5.sērijas universāla aprīkojums ir gana bagāts: to var komplektēt ar multimediju sistēmu, kurai ir Apple CarPlay atbalsts un skārienjutīgs 10,25 collu ekrāns, diožu galvenajiem lukturiem, panorāmas jumtu, bezkontakta mobilo tālruņa uzlādes ligzdu, drošības sistēmu kompleksu, kas apvieno tādas noderīgas tehnoloģijas, kā brīdinājums par iespējamo sadursmi ar automātiskās bremzēšanas funkciju, joslas uzturēšanas palīgsistēma, automātiskā parkošanās, ko vada ar automobiļa atslēgas palīdzību.
5.sērijas universāls ir 2500 eiro dārgāks nekā 5.sērijas sedans. Vācijā 520d Touring sākumcena ir 47 700 eiro, 530d – 56 800, 530i – 52 300, bet par 540i xDrive pilnpiedziņas universālu prasīs vismaz 62 800 eiro.
tikai žēl, ka bmw brendu ir izbojājuši tādi:
a.d-cd.net/19d6eeu-960.jpg
ša pacani ķebja nakažet
gluži manas domas, un šitie džigiti, tik vien zina kā dročīt gāzi
Foto, protams, spridzina