Vācijas autobūves kompānija "Opel" iepazīstinājusi ar Insignia saimes universālu "Sports Tourer". Plašākam interesentu lokam to parādīs Ženēvas autoizstādē (no 9.03).
Salīdzinājumā ar pirmās paaudzes universālu notikušas sekojošas izmaiņas: jaunais modelis ir par 73 mm garāks, sasniedzot 4986 mm, bet riteņu bāze pagarināta par 92 mm (2820 mm).
Bagāžas nodalījums kļuvis par 100 litriem ietilpīgāks (520/1640) un 97 mm garāks, kas ar nolaistām aizmugures sēdekļa atzveltnēm ļaus pārvadāt līdz pat 2m garus priekšmetus. Sēdekļu atzveltnes proporcijās 40:20:40 nolaiž, nospiežot pogu, bet, izvēloties "Keyless Open" opciju, bagāžnieka vāku atvērs un aizvērs elektropievads.
Tāpat kā "Insignia" hečbeks, arī šīs saimes universāls izgatavots uz jaunas platformas, kas konstrukcijas svaru ļāvis samazināt par 200 kilogramiem. Arī komplektācijas un aprīkojums būs līdzīgs (daļējs uzskaitījums): Head-up projekcijas displejs, 360 grādu apkārtskata kameras, 1,40x0,86 izmēra panorāmas jumts, adaptīvā kruīzkontrole ar automātiskās bremzēšanas funkciju, joslas uzturēšanas palīgsistēma ar automātisko stūres korekcijas funkciju, atpakaļgaitas asistents utt.
Pieeju internetam visā salonā nodrošinās WLAN-Hotspot, viedtālruņu atbalstu - "Apple Carplay" un "Android Auto". Īpaši lepns "Opel" ir par "Insignia" LED-Matrix priekšējām gaismām, kas sastāv no 16 LED elementiem, automātiski pielāgojas dažādām situācijām un nodrošina izcilu redzamību līdz par 400m attālumā.
Informāciju par "Sports Tourer" motoriem ražotājs neatklāj, taču, jādomā tie būs tādi paši kā hečbekam.
Beņķi jau no pirkuma nāk rūsas krāsā, pozitīvi!
Šo mašīnu tev vajadzētu pirkt tieši beņķu dēļ, jo opelim tie ir īpaši ergonomiski, komfortabli un muguru saudzējoši, saucas AGR = Aktion Gesunder Rücken, ja esi dzirdējis
Paldies, bet negribas opeli. Par opelja beņķiem tiešām neko neesmu dzirdējis. Jāgaidi iauto testi aka gada auto un jāklausās, ka ta teiksiet par šo rūsiņu.
Potams, tava žurka ir labāka. Visi to zinām.
Neteiksim, ka būtu kaut kas pozitīvs, ja kopē un izveido kā novitāti to, kas Mercedes un BMW ir vismaz 12 gadus pieejams.
Vienīgais, kas man interesē vai tā podziņa ar krēslu, kuram austiņas, ir krēsla sānu regulācija? Ja ir, tad opelis būs pirmais no lētajiem auto, kurš izaudzis no komforta plika nosaukuma beņķiem uz komforta beņķiem.
Bet noteikti vēl tālu, lai ieviestu, arī 12 gadus vecās, aktīvās beņķa malas.
nu nav gan dzirdēts, ka BMW būtu tādi sēdekļi - Mercedes gan, bet ar pilnu sarakstu vari iepazīties AGR mājaslapā. Podziņas pie sēdekļa atbild par masāžas, ventilācijas, atmiņas funkciju un, protams, bāzes versijai tādu sēdekļu nebūs
Beņķi Opelim no laika gala bijuši lieliski. Bija iespēja salīdzināt tieši viena gada Audi un Opel sēdvietu garākā pārgājienā - Opelim ir būtiski labāki no ergonomikas viedokļa
Tavam autiņam pat beņķi sarūsējuši? Nabadziņš, varbūt nopērc kādu 21gs. ražotu autiņu, tad kaut ko par viņiem sapratīsi un zināsi!