No 21 590 – Vācijā atklāj pieteikšanos jaunās Škoda Octavia iegādei 11

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 24.janvāris 2020 10:46

Vācijā uzsākta pieteikšanās jaunās Škoda Octavia iegādei, kas markas dīleru centros parādīsies vasarā.

Škoda dīleri Vācijā uzsākuši pieteikumu pieņemšanu no klientiem, kas vēlētos iegādāties jaunās paaudzes  Octavia. Šobrīd iespējams iegādāties Octavia Combi universālu Ambition un Style komplektācijās, kā arī īpašo modeli First Edition ar 1400 eiro cenas ieguvumu.

Pieteikties var arī aprīkojuma versijai Active (gada vidū), kas būs aprīkota ar 1,0 litru 110 Zs motoru un maksās 21 590 eiro. Universāls būs par 700 eiro dārgāks.

Sākumā motoru palete aptvers vienu benzīna un divus dīzeļdzinējus. 1,5 litru TSI benzīna agregāts ar aktīvo cilindru pārvaldes tehnoloģiju (ACT) attīsta 150 Zs un kombinēts ar 6MK, tāpat kā 115 Zs jaudīgais bāzes dīzeļdzinējs. Otrs dīzelis – 2,0 litru 150 Zs TDI komplektēts ar 7DSG.

Jaunās paaudzes universāls nedaudz pieaudzis izmēros un tagad ir 4689 mm (+22 mm) garš un 1829 mm (+15 mm) plats, bet riteņu bāze palikusi tā pati (2,69 m). 

Octavia liftbeka bagāžas nodalījuma ietilpība pieaugusi par 10 litriem (tagad 610), bet universālam – par 30 litriem (tagad 640). Universāla maksimālā ietilpība ir 1700 litri, kas gan par 30 l mazāk nekā trešās paaudzes modelim.

Uz vizuālajām atšķirībām ar iepriekšējo modeli norāda savādāki bamperi, radiatora reste un priekšējie lukturi, kas atkal apvienoti vienā kopējā blokā. Aizmugures lukturi zaudējuši agrāko četrkantīgo formu, dodot vietu izstieptiem, divdaļīgiem lukturiem, bet Škoda logotipa vietā tiek izmantots no burtiem veidots kompānijas nosaukums.

Plašāk kļuvušajā salonā tehniskais pildījums aizgūts no Golf 8 – Škoda ir tāds pats 10,25 collu mērinstrumentu un multimediju ekrāns, projekcijas displejs, panorāmas jumta sensorvadība un robotizētās pārnesumkārbas selektors. Tāpat kā Golf, arī Škoda multimediji saprot balss vadību un prot pieslēgties internetam. Atšķirībā no vācu ražojuma, čehi atstājuši astoņu fizisko pogu bloku virs centrālajiem ventilācijas izvadiem.

Octavia pirmoreiz pieejamas tādas ekstras kā matricu gaismas, ventilējami priekšējie sēdekļi ar masāžas funkciju, trīszonu klimatkontrole.

Jaunievedums ir modelis Octavia iV – uzlādējamais hibrīds, kas ar elektrību spēs nobraukt līdz 55 km. šajā gadījumā tiek izmantots 1,4 litru TSI benzīna motors apvienojumā ar elektromotoru un iebūvētu sešpakāpju robotizēto pārnesumkārbu. Tāpa kā Golf, arī Octavia pieejamas divas šādas hibrīdversijas ar attiecīgi 204 un 245 Zs jaudu.

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Laaciz 24.janvāris 2020 15:44
6 1 Atbildēt

Nez kādā cenā pie mums būs. Nepilni 22K EUR par pliko Octavia ar 1.0 TSI, man liekas, ir diezgan šerpi.

Janka 24.janvāris 2020 16:31
4 1 Atbildēt

aha, iepriekšējā Octavia ne pašā švakākajā komplektācija sākas nedaudz zem 18kEur. Diezgan liels cenas pieaugums.

Bet pēdējo laiku škodas vispār liekas, ka cenās krietni dārgākas palikušas. Laikam VW apnicis pa lēto nodot savas tehnoloģijas Škodai, tad pacēla cenu, lai VW neizskatās krietni dārgāks par Škodu. Vismaz tā izskatās.

LMT 24.janvāris 2020 12:13
3 3 Atbildēt

Tai kastei viena litra motors

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti