Krievijā uz elektroautomobiļiem pārsēdīsies 20-30 gadu laikā 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 2.jūnijs 2021 5:40

20-30 gadu laikā Krievija varētu pāriet uz elektrisko transportu pilnībā atsakoties no iekšdedzes dzinēju automobiļiem. Iemesls – iekšdedzes motoru būs tik maz, ka citas iespējas vairs nebūs.

Izdevums Motor.ru raksta, ka to paziņojis prezidenta padomnieks klimata pārmaiņu jautājumos Ruslans Edelgerjevs, uzsverot, ka masveida pāreja uz elektrisko transportu notiks tādēļ, ka iekšdedzes motoru ražošana būs samazinājusies tiktāl, ka šādu spēka agregāti gluži vienkārši visiem vairs nepietiks.

 Masveida atteikšanos no klasiskām automašīnām izraisīs ICE ražošanas pārtraukšana, par kuru iepriekš paziņoja daudzi pasaules autoražotāji. Vadošie auto koncerni tuvākajā nākotnē plāno izlaist arvien jaunas elektrisko transportlīdzekļu saimes. Turklāt lielākie zīmoli no 2030. gada pilnībā pārtrauks ar fosilo degvielu darbināmu automobiļu ražošanu. Pēc Ruslana Edelgerijeva domām, pilnīga pāreja uz elektrisko piedziņu Krievijā var notikt 20-30 gadu laikā.

Tajā pašā laikā Krievijas iestādes plāno pakāpeniski pārtraukt fosilās degvielas izmantošanu automašīnās. Paredzams, ka līdz 2030. gadam vietējiem autoražotājiem būs jāpārdod noteikts skaits elektromobiļu, kā arī tādas automašīnas, kas darbojas ar alternatīviem enerģijas avotiem.

Sahalīna būs pirmais reģions, kas īstenos projektu CO2 neitralitātes sasniegšanai. Saskaņā ar iniciatīvu pēc 10 gadiem salā nebūs neviena transportlīdzekļa, kas darbotos ar benzīnu vai dīzeļdegvielu. Vienīgie enerģijas avoti būs elektrība un dabasgāze. Ja eksperiments būs veiksmīgs, jauno pieredzi varēs attiecināt uz visu valsti.

 

 
Visi komentāri
 
gunbox 2.jūnijs 2021 9:54
4 2 Atbildēt

Kas attiecas uz akumulatoriem, tad kādu ekoloģisko katastrofu varētu radīt Krievijas eko principi? Man ir baigās aizdomas, ka tās valsts mentalitātei 50 gadi nepietiks, lai kaut ko izmainītu domāšanā. Un vispār jau kāda jēga iespringt uz ekoloģiju, ja to šobrīd piedāvā apmelota mārketinga formā un auto pārdod 30-50% dārgāk, nekā tiem būtu jāmaksā. Nerunājot nemaz par Teslu.

ROC 2.jūnijs 2021 10:01
6 0 Atbildēt

Pat kurpju šņorēm jāsmejas par tādu virsrakstu. Vladimirs pirms iepriekšējām vēlēšanām solīja, ka būs inovācijas utt, tur uz apvāršņa parādījās Jomobiļ, bet kā vēlēšanas beidzās tā beidzās arī Jomobiļ leiputrija. Tāpēc mazāk jātic šīm muļķībām.

PS. Krīzes laikā, Teslai iedeva 150 miljonus $ valsts kredītu un Jomobiļ iedeva 200 miljonu $ valsts kredītu, kur ir Tesla un kur ir Jomobiļ? Tesla starp citu atdeva valstij to kredīta naudu, bet jo mobiļ ir tur kur visa krievija - ānu…ā!

viencexperc 2.jūnijs 2021 11:07
5 0 Atbildēt

bilde nepareiza.

Krievijas nabagi pērk ķīniešu elektroauto.

Pļurkt 2.jūnijs 2021 11:09
2 2 Atbildēt

Kāda vēl tur pāreja!!!!

Neticu ka Krievija aizklapēs savas naftas atradnes, netērējot to pat savām vajadzībām un uzsāks 100% litija importu.

Ja šie nepārdos ogļūdeņražus, tad no kurienes ņems naudu litija iegādei?? Citu no Putlera vairs sen neviens nepērk.

felix65 2.jūnijs 2021 20:25
0 0 Atbildēt

Uz ādas flautas tie fašisti pārsēdīsies, i 5 gadu nevajadzēs.

reku 2.jūnijs 2021 20:33
0 0 Atbildēt

20-30 gadu laikā daudziem būs jau cits ,debusu transports un citas sistēmas dzinēji.Fantasti, utopisti.

engine 2.jūnijs 2021 22:40
0 0 Atbildēt

Domāju, ka tas vairāk publicitātes paziņojums, jo ne pārāk sen viņiem bija stratēģiskais plāns virzīties uz gāzes auto

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti